Die R. staat dan ook gewoon voor Radicaalquote:
Ze is gewoon selectief.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niemand lijkt het
Nou dat valt wel mee, maar ze hebben ze vanavond allemaal uitgenodigd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niemand lijkt het
IS het trouwens vreemd als ik me enorm kan ergeren aan een spatie voor een vraagteken?quote:
Bij voorkeur mensen met werkende hersencellen en zelfspot.quote:
Oh... Ja dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, maar ze hebben ze vanavond allemaal uitgenodigd.
Dat met Peter R heeft overigens heel ergens anders mee te maken, namelijk dat hij heel onrespectvol is omgegaan met de moord op een bekende van mij.
Net als je shift te lang ingedrukt houden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IS het trouwens vreemd als ik me enorm kan ergeren aan een spatie voor een vraagteken?
Hmmm nee. vroeg mij toevallig laatst af waarom ik die spatie daar zet. Zal er op letten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IS het trouwens vreemd als ik me enorm kan ergeren aan een spatie voor een vraagteken?
Dat was een IS woordgrapjequote:Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als je shift te lang ingedrukt houden.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga je erom onthoofden? Want dat vind ik wel wat ver gaan dan.
Ga je erom onthoofden? Want dat vind ik wel wat ver gaan dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een enorme botte lul, en zo vreselijk walgelijk vol van zichzelf. Wat dat betreft kon ik dan ook hartelijk lachen om de persiflage in de TV kantine, vreselijke kutshow maar Peter R zetten ze daar wel goed neer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, maar ze hebben ze vanavond allemaal uitgenodigd.
Dat met Peter R heeft overigens heel ergens anders mee te maken, namelijk dat hij heel onrespectvol is omgegaan met de moord op een bekende van mij.
Dan is ie zijn Fatima kwijt, zal wel niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Word spellchecker!quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen zei ik tochquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan is ie zijn Fatima kwijt, zal wel niet.
Ben je gek, hoogstens een tik op de billen in dit gevalquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, het is je vergevenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen zei ik toch
Pfff gelukkigquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, het is je vergeven
Enige waar we een beetje mee hebben lopen kloten was in de Balkan, IR en AF waren meer ondersteunend en opleidendquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
"Wij hebben als Nederland ook ontzettend veel gedaan in moslimlanden"
Ja.. SFIR/ISAF, allemaal héél goed.
Omdat je dan gezellig met ons mee kan kleppen en je Floortje altijd nog op uitzending gemist kan checken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
Maar nog niemand heeft me kunnen uitleggen waarom ik voor dit kutprogramma, Floortje moet missen vandaag.
Als ik wist dat je moest kiezen had ik gezegd dat je voor Floortje moest kiezen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
Maar nog niemand heeft me kunnen uitleggen waarom ik voor dit kutprogramma, Floortje moet missen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |