Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:47 schreef Elfletterig het volgende:
Wat blijft er nog over? Een SEAT of zo?
Ja maar daar geloven we toch niet. Ze zijn super mooiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt. Ze symboliseren slechte eigenschappen als list en bedrog!
Misschien zijn dat vooroordelen, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar daar geloven we toch niet. Ze zijn super mooi
De Rio is wel een leuke auto.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee.
Mijn eerste auto was een Citroen Saxo. Gevolgd door een VW Bora. Gevolgd door een Volvo S40 en nu rij ik een kleine zuinige Kia Rio.
Net zoals dat Marokkanen eigenlijk alleen maar Golf, Audi, BMW of Mercedes rijdenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misschien zijn dat vooroordelen, inderdaad.
De Fiesta is ook een leuke wagen inderdaad. De facelift is bagger - maar dat geldt ook voor de gefacelifte Rio die ergens dit jaar weer in de showroom staat. Hebben ze een afwijkende achterbumper gegeven. Gaat helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Rio is wel een leuke auto.![]()
Ik tuf alweer een aantal jaartjes rond in een Ford Fiesta (huidig model, maar dan van voor de facelift met die lelijke voorgrill).
Altijd een beetje jammer, die facelifts. Was met de vorige SEAT Leon ook al zo. Was eerst een erg mooie auto, maar toen gingen ze bij de facelift met de achterlampen lopen klooien. Sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Fiesta is ook een leuke wagen inderdaad. De facelift is bagger - maar dat geldt ook voor de gefacelifte Rio die ergens dit jaar weer in de showroom staat. Hebben ze een afwijkende achterbumper gegeven. Gaat helemaal nergens over.
Makkelijke manier om geld te verdienen zeg ik maar..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd een beetje jammer, die facelifts. Was met de vorige SEAT Leon ook al zo. Was eerst een erg mooie auto, maar toen gingen ze bij de facelift met de achterlampen lopen klooien. Sloeg nergens op.
Die kleur is inderdaad erg gaaf. Dat is toch die mooie, diepbruine kleur?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Makkelijke manier om geld te verdienen zeg ik maar..
Dit is 'm trouwens. Destijds gekozen voor de zandneger kleur. Vond ik wel leuk.
[ afbeelding ]
Ja klopt. Wendy Brown heet die kleur officieel. Als de zon er niet op schijnt is ie een stuk donkderder:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die kleur is inderdaad erg gaaf. Dat is toch die mooie, diepbruine kleur?
Ik zou precies dezelfde kleur hebben gekozen.
Ik vind 'm echt ontzettend mooi.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja klopt. Wendy Brown heet die kleur officieel. Als de zon er niet op schijnt is ie een stuk donkderder:
[ afbeelding ]
PS: mijn DM is stuk.
Thnxquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt ontzettend mooi.
Ah, ons zonnetje in huis has entered the building.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:16 schreef Specularium het volgende:
Hallo allemaal, daar ben ik alweer.
.
Dat heb jij goed gezien, Henk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, ons zonnetje in huis has entered the building.
Fijn. Dan hoef ik nog niet naar de Specsavers.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien, Henk.
Kun je hier goed coke mee rijden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja klopt. Wendy Brown heet die kleur officieel. Als de zon er niet op schijnt is ie een stuk donkderder:
[ afbeelding ]
PS: mijn DM is stuk.
Zeker niet die paars-roze kleur. Die is leuheuk!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Rio is wel een leuke auto.![]()
Ik tuf alweer een aantal jaartjes rond in een Ford Fiesta (huidig model, maar dan van voor de facelift met die lelijke voorgrill).
Voetbal is oorlog, dus dat klinkt wel logisch.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
In WOI tijdens de loopgravenoorlog, gingen Duitsers en Fransen ook wel eens met elkaar voetballen.
Die stond hoog in mijn voorkeurslijstje, maar is het uiteindelijk niet geworden. Ik vond die kleur al mooi toen -ie opdook bij de Ford Verve, het prototype van wat uiteindelijk de nieuwe Ford Fiesta werd:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker niet die paars-roze kleur. Die is leuheuk!!!
Zonde van de achterkant... De ramen aan de zijkant zijn wel tof.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die stond hoog in mijn voorkeurslijstje, maar is het uiteindelijk niet geworden. Ik vond die kleur al mooi toen -ie opdook bij de Ford Verve, het prototype van wat uiteindelijk de nieuwe Ford Fiesta werd:
[ afbeelding ]
Autistisch kind.quote:
Ik had een passende UI voor hem gemaakt:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:52 schreef sp3c het volgende:
laat die onzin alstjeblieft uit de SC zeg, straks komt xa1pt ook zijn mening geven
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:52 schreef sp3c het volgende:
laat die onzin alstjeblieft uit de SC zeg, straks komt xa1pt ook zijn mening geven
Om vervolgens met een nazi als jij geconfronteerd te worden. Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Hey Xa1pt als je dit leest, kom eens naar deze SC als je durft godverdomme.
Zonder Tem voelen mensen zich minder bedreigd om iets te posten.quote:
Dat sowieso jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder Tem voelen mensen zich minder bedreigd om iets te posten.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om vervolgens met een nazi als jij geconfronteerd te worden. Dat lijkt me niet verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |