Fijn. Dan hoef ik nog niet naar de Specsavers.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien, Henk.
Kun je hier goed coke mee rijden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja klopt. Wendy Brown heet die kleur officieel. Als de zon er niet op schijnt is ie een stuk donkderder:
[ afbeelding ]
PS: mijn DM is stuk.
Zeker niet die paars-roze kleur. Die is leuheuk!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Rio is wel een leuke auto.![]()
Ik tuf alweer een aantal jaartjes rond in een Ford Fiesta (huidig model, maar dan van voor de facelift met die lelijke voorgrill).
Voetbal is oorlog, dus dat klinkt wel logisch.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
In WOI tijdens de loopgravenoorlog, gingen Duitsers en Fransen ook wel eens met elkaar voetballen.
Die stond hoog in mijn voorkeurslijstje, maar is het uiteindelijk niet geworden. Ik vond die kleur al mooi toen -ie opdook bij de Ford Verve, het prototype van wat uiteindelijk de nieuwe Ford Fiesta werd:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker niet die paars-roze kleur. Die is leuheuk!!!
Zonde van de achterkant... De ramen aan de zijkant zijn wel tof.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die stond hoog in mijn voorkeurslijstje, maar is het uiteindelijk niet geworden. Ik vond die kleur al mooi toen -ie opdook bij de Ford Verve, het prototype van wat uiteindelijk de nieuwe Ford Fiesta werd:
[ afbeelding ]
Autistisch kind.quote:
Ik had een passende UI voor hem gemaakt:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:52 schreef sp3c het volgende:
laat die onzin alstjeblieft uit de SC zeg, straks komt xa1pt ook zijn mening geven
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:52 schreef sp3c het volgende:
laat die onzin alstjeblieft uit de SC zeg, straks komt xa1pt ook zijn mening geven
Om vervolgens met een nazi als jij geconfronteerd te worden. Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Hey Xa1pt als je dit leest, kom eens naar deze SC als je durft godverdomme.
Zonder Tem voelen mensen zich minder bedreigd om iets te posten.quote:
Dat sowieso jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder Tem voelen mensen zich minder bedreigd om iets te posten.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om vervolgens met een nazi als jij geconfronteerd te worden. Dat lijkt me niet verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |