Dat zou een hele prestatie zijn... Het weerbericht mag gerust een stuk bondiger!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je wat ook grappig is? Een vierkante weerman die tot afronding komt.
Je zou cabaretier moeten worden Claudia!quote:
One Directioners moeten zij aan zij blijven staan tegen de haters.quote:
Hé een normale, gebruikelijke NWS-SC-post!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zou een hele prestatie zijn... Het weerbericht mag gerust een stuk bondiger!
Je hebt gelijk. Ik liet mij even gaan. Zal proberen om hier in het vervolg op te letten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
One Directioners moeten zij aan zij blijven staan tegen de haters.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey ! Er zijn ook pakken voor mensen in mijn maat.
Weet ik, vandaar dat ik niet meer zo vaak hier post.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder Tem voelen mensen zich minder bedreigd om iets te posten.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé een normale, gebruikelijke NWS-SC-post!
Tussen al het gescheld en gebagger door, bedoelde ikquote:
Klöptquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussen al het gescheld en gebagger door, bedoelde ik
Overigens zit niemand minder dan Salamander Klöpping vanavond in DWDD.
Genieten weer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Val je op dikkerdjes ?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom ga met mij mee, naar de Marokkaanse zee.
Oh misschien moet je dan iemand anders mee vragen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Althans. Dikke tetten en een mooie ronde kont = natuurlijk prima.
De combinatie met Jesse Klaver, dat zou de avond niet meer stuk kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet dik.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh misschien moet je dan iemand anders mee vragen.
Wat heeft Jesse Klaver daar nou weer te zoeken?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
De combinatie met Jesse Klaver, dat zou de avond niet meer stuk kunnen krijgen.
Het lijkt er sterk op dat gasten op hun irritatiefactor worden gekozen.
Ik sta er vierkant achter.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
De combinatie met Jesse Klaver, dat zou de avond niet meer stuk kunnen krijgen.
Het lijkt er sterk op dat gasten op hun irritatiefactor worden gekozen.
Ze bestelt 7x per week bij thuisbezorgd, ze is zo dik dat ze de deur niet eens meer uit kanquote:
Dat klinkt wel een beetje engquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel. Want ik ken jou. Alleen jij weet dat nog niet.
Dus dat. Doe er nou niet bepaald geheimzinnig over.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze bestelt 7x per week bij thuisbezorgd, ze is zo dik dat ze de deur niet eens meer uit kan
Nou ja, hij zat van de week samen met Seabert. Nog zo'n interesaant mannetje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat heeft Jesse Klaver daar nou weer te zoeken?
Doe je weer alsof je naar buiten gaat?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sta er vierkant achter.
Ik moet weg nu. Fijne middag verder.![]()
Houden jullie Mutant01 een beetje in het gareel?![]()
Jij rondt nu wel heel abrupt af.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sta er vierkant achter.
Ik moet weg nu. Fijne middag verder.![]()
Houden jullie Mutant01 een beetje in het gareel?![]()
Seabert zegt mij niks. Enige leuke aan dat programma is de tv draait doorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou ja, hij zat van de week samen met Seabert. Nog zo'n interesaant mannetje.
Het wordt steeds enger..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een handsome toyboy.
Het is je eigen schuld hoor...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Bijna van deze verschrikkelijke topic titel af trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |