Weet je wat nog grappiger is?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je wat ook grappig is? Een vierkante weerman die tot afronding komt.
Een vierkante weerman die een cirkelredenering maakt. Dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat nog grappiger is?
Nee, ik ook niet
Daar kun je lastig om heendraaien natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een vierkante weerman die een cirkelredenering maakt. Dat kan ook nog.
Aan het werkquote:
Die spray zorgt ervoor dat er een waas over je ruit komt zodra je ruitenwissers aan doet. Dan zie je helemaal niks. Bovendien schijnt het spul de rubbers aan te tasten.quote:
Hmm geen last van...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die spray zorgt ervoor dat er een waas over je ruit komt zodra je ruitenwissers aan doet. Dan zie je helemaal niks. Bovendien schijnt het spul de rubbers aan te tasten.
Welke kleur Golf is het ?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die spray zorgt ervoor dat er een waas over je ruit komt zodra je ruitenwissers aan doet. Dan zie je helemaal niks. Bovendien schijnt het spul de rubbers aan te tasten.
Als Mutant al in een Golf rijdt, is het een Perzische Golf....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Mutant al in een Golf rijdt, is het een Perzische Golf....Denk idd dat deze niet meer overtroffen kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb ook geen BMW gehad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vreemd... BMW dan ? Sta nu te wachten zodat ik kan beginnen
Echt wel...ik heb Elf een stuk hoger zitten dan dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk idd dat deze niet meer overtroffen kan worden.
Ik zelf eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt wel...ik heb Elf een stuk hoger zitten dan dit.
Wat moet ik met een busje?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat dan? Zo'n Volkswagen-bestelbusje uit de jaren 80 zeker?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je bent toch van Marokkaanse afkomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |