Ik ook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon vroeg slapen vandaag.
Ga ik ook proberen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon vroeg slapen vandaag.
Nah ze gaan zo allemaal weg.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders wordt het inderdaad zo'n kleffe bendeSpec houdt het nog een beetje in het gareel
Oeh, in dat geval...quote:
Bomgordeltje lag al klaar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je iets van plan ofzo?.
Nee juist niet Henk. Check de reactie van LTVDK maar....quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je iets van plan ofzo?.
Is een girlband. Was vandaag te gast bij Jinek. 2 uur durende show over popmuziek.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Appa een girl of boyband die ik niet ken?
Dit moet een kijkcijfer record geweest zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is een girlband. Was vandaag te gast bij Jinek. 2 uur durende show over popmuziek.
Het was eigenlijk vrij saai vonden we hier.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit moet een kijkcijfer record geweest zijn
Hij is gepromoveerd van straatrat tot motivational speaker,quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Appa een girl of boyband die ik niet ken?
Net als John Troost dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is gepromoveerd van straatrat tot motivational speaker,.
Ja, nu durf ik niet meerquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee juist niet Henk. Check de reactie van LTVDK maar....
Welke ?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik niet meerIk ben een film kijken
Moet ik even mijn kast nalopen, heb wel weer zin om Children of Men te kijkenquote:
Oh ja kutquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik even mijn kast nalopen, heb wel weer zin om Children of Men te kijken.
En vraagteken.
Even ongegeneerd mijn eigen topic promotenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja kutDat heeft nog even tijd nodig:p Maar die film ken ik niet.
Ik dacht ook dat het horror wasquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even ongegeneerd mijn eigen topic promotenTV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja daarom duurde het zo lang voordat ik em keekquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het horror was
Maar je hebt hem al gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom duurde het zo lang voordat ik em keek
Ja, echt een geweldige filmquote:
Als ik je niet meer zie, alvast weltrustenquote:
Jij ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik je niet meer zie, alvast weltrusten![]()
Ja, ik snap hier niks van. Iks deequote:Op donderdag 22 januari 2015 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Je bent trouwens een vrouw?
Nou! Ik moet nog veel leren haha.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:59 schreef YokiKater het volgende:
Hahahaha, ninja edits en alles.. Deze is een goeie grapje.
Hoooiiii Twittertokkiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:01 schreef twittertokkie het volgende:
[..]
Nou! Ik moet nog veel leren haha.
Maar, ik volg veel forums. Dus op leesgebied ben ik een en al ervaren.
Nu hoop ik dat ik op een hartelijke manier verwelkomd mag worden.
Amen
Welkom, dapper dat je hier je debuut durft te maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:01 schreef twittertokkie het volgende:
[..]
Nou! Ik moet nog veel leren haha.
Maar, ik volg veel forums. Dus op leesgebied ben ik een en al ervaren.
Nu hoop ik dat ik op een hartelijke manier verwelkomd mag worden.
Amen
Wel toevallig, heb je de aflevering van Jinek net gezien? Daar had iemand het namelijk over twittertokkies.quote:
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel toevallig, heb je de aflevering van Jinek net gezien? Daar had iemand het namelijk over twittertokkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |