abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:13:57 #101
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_148963416
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon vroeg slapen vandaag.
Ik ook.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_148963438
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon vroeg slapen vandaag.
Ga ik ook proberen.
pi_148963522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Anders wordt het inderdaad zo'n kleffe bende :Y Spec houdt het nog een beetje in het gareel :P
Nah ze gaan zo allemaal weg.
pi_148963575
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah ze gaan zo allemaal weg.
Was je iets van plan ofzo? :(.
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:18:24 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148963622
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah ze gaan zo allemaal weg.
Oeh, in dat geval... :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:18:25 #106
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_148963627
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Was je iets van plan ofzo? :(.
Bomgordeltje lag al klaar.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_148963702
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Was je iets van plan ofzo? :(.
Nee juist niet Henk. Check de reactie van LTVDK maar....
pi_148963897
Ik zie een vierkante weerman.
pi_148963917
Is Appa een girl of boyband die ik niet ken?
pi_148963940
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Appa een girl of boyband die ik niet ken?
Is een girlband. Was vandaag te gast bij Jinek. 2 uur durende show over popmuziek.
pi_148963963
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is een girlband. Was vandaag te gast bij Jinek. 2 uur durende show over popmuziek.
Dit moet een kijkcijfer record geweest zijn :)
pi_148964006
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dit moet een kijkcijfer record geweest zijn :)
Het was eigenlijk vrij saai vonden we hier.
pi_148964115
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Appa een girl of boyband die ik niet ken?
Hij is gepromoveerd van straatrat tot motivational speaker, :).
pi_148964173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hij is gepromoveerd van straatrat tot motivational speaker, :).
Net als John Troost dus.
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:33:52 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148964249
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee juist niet Henk. Check de reactie van LTVDK maar....
Ja, nu durf ik niet meer :@ Ik ben een film kijken :W
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148964256
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja, nu durf ik niet meer :@ Ik ben een film kijken :W
Welke ?
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:34:55 #118
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148964303
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Welke ?
Moet ik even mijn kast nalopen, heb wel weer zin om Children of Men te kijken :Y.

En vraagteken :(.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148964324
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Moet ik even mijn kast nalopen, heb wel weer zin om Children of Men te kijken :Y.

En vraagteken :(.
Oh ja kut :P Dat heeft nog even tijd nodig:p Maar die film ken ik niet.
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:37:14 #120
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148964389
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ja kut :P Dat heeft nog even tijd nodig:p Maar die film ken ik niet.
Even ongegeneerd mijn eigen topic promoten :P TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148964414
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Even ongegeneerd mijn eigen topic promoten :P TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik dacht ook dat het horror was :P
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:38:09 #122
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148964432
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het horror was :P
Ja daarom duurde het zo lang voordat ik em keek :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148964475
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja daarom duurde het zo lang voordat ik em keek :P
Maar je hebt hem al gezien?
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:39:58 #124
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148964510
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar je hebt hem al gezien?
Ja, echt een geweldige film _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148964618
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja, echt een geweldige film _O_
Nou have fun dan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')