Ik ook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon vroeg slapen vandaag.
Ga ik ook proberen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon vroeg slapen vandaag.
Nah ze gaan zo allemaal weg.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders wordt het inderdaad zo'n kleffe bendeSpec houdt het nog een beetje in het gareel
Oeh, in dat geval...quote:
Bomgordeltje lag al klaar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je iets van plan ofzo?.
Nee juist niet Henk. Check de reactie van LTVDK maar....quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je iets van plan ofzo?.
Is een girlband. Was vandaag te gast bij Jinek. 2 uur durende show over popmuziek.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Appa een girl of boyband die ik niet ken?
Dit moet een kijkcijfer record geweest zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is een girlband. Was vandaag te gast bij Jinek. 2 uur durende show over popmuziek.
Het was eigenlijk vrij saai vonden we hier.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit moet een kijkcijfer record geweest zijn
Hij is gepromoveerd van straatrat tot motivational speaker,quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Appa een girl of boyband die ik niet ken?
Net als John Troost dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is gepromoveerd van straatrat tot motivational speaker,.
Ja, nu durf ik niet meerquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee juist niet Henk. Check de reactie van LTVDK maar....
Welke ?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik niet meerIk ben een film kijken
Moet ik even mijn kast nalopen, heb wel weer zin om Children of Men te kijkenquote:
Oh ja kutquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik even mijn kast nalopen, heb wel weer zin om Children of Men te kijken.
En vraagteken.
Even ongegeneerd mijn eigen topic promotenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja kutDat heeft nog even tijd nodig:p Maar die film ken ik niet.
Ik dacht ook dat het horror wasquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even ongegeneerd mijn eigen topic promotenTV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja daarom duurde het zo lang voordat ik em keekquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het horror was
Maar je hebt hem al gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom duurde het zo lang voordat ik em keek
Ja, echt een geweldige filmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |