misschien toch wat meer koolhydraten bij O , en een echt tussendoortje in de middag. Zeker met 20 km fietsen vind ik het niet raar dat je ' 's avonds nog 2 boterhammen hebt genomenquote:Op maandag 19 januari 2015 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje van vandaag doen dan?
O: smoothie met spinazie, bosvruchten, banaan, chiazaad + 0,5 water.
L: 2 geroosterde boterhammen, 250 gram champignons, 50 gram feta
T: Liters thee.
D: Eendenbouillon met eend, paksoi.
T: 2 boterhammen. 1 filet, 1 levenworst (want HONGER)
B: 20 km fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook al eet ik misschien net wat meer dan anders en heb ik soms echt even de puf niet om er bewust mee bezig te zijn, ik ga niet als een malloot zitten schransen en ben er nog niet van aangekomen.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Inderdaad, sowieso een erg mager lijstje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:51 schreef DonnaRush het volgende:
Lonaa ik snap wel dat je honger had na dat fietsen. Misschien de volgende keer voor het fietsen iets vullends nemen? Een eitje of een banaan ofzo?
Oh, dat van die smoothie was me nog niet eens opgevallen. Mee eens idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso een erg mager lijstje.
Of neem in ieder geval iets van melk, yoghurt etc in je smoothie. Nu ontbijt je alleen maar met een banaan (de rest vult helemaal niet).
Lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:08 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Oh, dat van die smoothie was me nog niet eens opgevallen. Mee eens idd.
Zo, ik heb alweer 1.2 liter thee binnen. Lekker!
Incl. een flink stuk fietsen en het feit dat je 's avonds dan zo'n honger hebt, is dat misschien gewoon niet genoeg.quote:
Voor gisteren was het wat weinig gezien ik honger had 's avonds. En dat noemen ze dan een les voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Incl. een flink stuk fietsen en het feit dat je 's avonds dan zo'n honger hebt, is dat misschien gewoon niet genoeg.
Ik voel me er eigenlijk altijd wel prima bij, die 1400.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou het niet redden op 1400 calorieën. En anderhalve liter thee is geen tussendoortje meid
Snap ik, maar wij gaven aan 'joh, dit is te weinig' en jij zei vervolgens 'dat het gewoon 1400 kcal was', vandaar dat ik daar nog even achteraan postte. Fijn dat je er van leert iig, het blijft zoeken wat genoeg is, wat te weinig en wat te veel. Daar heb ik ook na een jaar stabiliteit nog last van, dat de balans soms een beetje zoek is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor gisteren was het wat weinig gezien ik honger had 's avonds. En dat noemen ze dan een les voor de volgende keer.
Zie het als leermoment idd. Als je gaat sporten lekker wat extra's pakken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voel me er eigenlijk altijd wel prima bij, die 1400.Ik doe dan ook wel eens waar niet heel veel hele intensieve dingen.
Dat fietsen gisteren, daarvan was de helft op een tempo van 10 km per uur.
Maar ik gok dat Lonaa wel nog een stuk groter is dan jij, dus ik vind 1400 eigenlijk aan de lage kant (als je dat altijd eet).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:47 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zit ook altijd rond de 1400, voor mij prima met een zittend beroep, val mooi langzaam af. Maar als ik kilometers ga fietsen of sporten, dan neem ik wel wat extra. Zoals een eitje of een banaan dus.
Ohja, dat is misschien wel zo inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar ik gok dat Lonaa wel nog een stuk groter is dan jij, dus ik vind 1400 eigenlijk aan de lage kant (als je dat altijd eet).
Met mijn gewicht zou ik ook al rond de 1600 per dag moeten eten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:48 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ohja, dat is misschien wel zo inderdaad.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, mijn salade net was lekkerRomaine, ceasardressing, parmesan, zachtgekookt eitje en avocado. Morgen weer
Lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, mijn salade net was lekkerRomaine, ceasardressing, parmesan, zachtgekookt eitje en avocado. Morgen weer
Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen nog biologische kip eet. Dat maakt het qua niet zelfgemaakte kip- en eiersalades wel lastig. En ook makkelijk want ik heb op de verjaardag die ik zondag had dus geen salades op turks brood op. Tot ik ergens een bakje hummus ontdektequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zweer momenteel bij de boterhammen met Surinaamse eiersalade.. Over een paar weken is het weer iets anders..
Jaloers!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanaf volgende week donderdag heb ik wekelijks een werkster
![]()
![]()
![]()
Chill!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanaf volgende week donderdag heb ik wekelijks een werkster
![]()
![]()
![]()
Haha helaas voor jou, in Friesland!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja joh.. Woon. Je in de buurt van Eindhoven toevallig
Ik heb er niet echt een hekel aan. Maar ik heb wel een hekel aan de druk die ik mezelf opleg. En ik heb nu eenmaal minder energie dan een gemiddeld mens dus ik kom gewoon vaak echt in de knoop. En ik loop steeds grote achterstanden op als ik weer eens een paar maanden ziek ben geweest.quote:
Ik wou echt dat ik dat ook een beetje vond.quote:
Weer net te ver weg he ^^quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:17 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha helaas voor jou, in Friesland!
150 per maand? Dat is nog goed te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een hekel aan. Maar ik heb wel een hekel aan de druk die ik mezelf opleg. En ik heb nu eenmaal minder energie dan een gemiddeld mens dus ik kom gewoon vaak echt in de knoop. En ik loop steeds grote achterstanden op als ik weer eens een paar maanden ziek ben geweest.
Mijn vriend doet heel veel. Hij strijkt, stofzuigt, dweilt, vuilnis en doet de badkamer. En we doen samen het eten, boodschappen, vaatwasser, etc etc. Maar hij werkt 80 uur per week en al dat huishouden is voor hem helemaal niet goed. Het is nu dus gewoon genoeg geweest.
Ze komt 3 uur per week en nog 1 keer per maand een uur extra. Dat kost ongeveer 150 euro. Als je ziet hoeveel vrije tijd we daarmee kopen vinden we dat helemaal geen probleem. Maar goed, we hebben ook pas sinds kort het geld daarvoor.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
150 per maand? Dat is nog goed te doen.
Ik zeg prima deal met wat je ermee wint.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een hekel aan. Maar ik heb wel een hekel aan de druk die ik mezelf opleg. En ik heb nu eenmaal minder energie dan een gemiddeld mens dus ik kom gewoon vaak echt in de knoop. En ik loop steeds grote achterstanden op als ik weer eens een paar maanden ziek ben geweest.
Mijn vriend doet heel veel. Hij strijkt, stofzuigt, dweilt, vuilnis en doet de badkamer. En we doen samen het eten, boodschappen, vaatwasser, etc etc. Maar hij werkt 80 uur per week en al dat huishouden is voor hem helemaal niet goed. Het is nu dus gewoon genoeg geweest.
Ze komt 3 uur per week en nog 1 keer per maand een uur extra. Dat kost ongeveer 150 euro. Als je ziet hoeveel vrije tijd we daarmee kopen vinden we dat helemaal geen probleem. Maar goed, we hebben ook pas sinds kort het geld daarvoor.
Je kunt ze ook laten bezorgenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:13 schreef Zeester het volgende:
Ik heb geen vaatwasser, dus helaas gaat dat niet op. Vaatwasser staat al jaren op mijn wenslijstje, en heb al uitgemeten dat een smalle vaatwasser in mijn kleine keukentje moet passen, maar er moet een aansluiting gemaakt worden, en dan een vaatwasser gekocht (en heb geen auto natuurlijk) en dat zijn net teveel stappen om ooit daadwerkelijk het uit te voeren. Het zou gewoon ook zoveel ruimte schelen in mijn keuken als ik alles gewoon zo de vaatwasser in kon zetten ipv op het aanrecht stallen.
SPOILER: Heeft niks met afvallen te maken dus even verstoptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn salade was lekker.Prrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het liefste wil ik dan een tweedehandsje, want die smalle vaatwassers kun je echt goedkoop krijgen. Maar goed, excuusjes te over, ik moet gewoon een keer opzoeken hoe/wie/hoe duur het maken van een aansluiting is. Dan komt die vaatwasser ooit ook wel. Ik heb namelijk al 3 gratis vaatwassers aangeboden gekregen, maar wat moet ik ermee als ik geen aansluiting hebquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je kunt ze ook laten bezorgendat scheelt weer een stapje
Oja beddengoed gooit wel de planning soms in de war hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:16 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het liefste wil ik dan een tweedehandsje, want die smalle vaatwassers kun je echt goedkoop krijgen. Maar goed, excuusjes te over, ik moet gewoon een keer opzoeken hoe/wie/hoe duur het maken van een aansluiting is. Dan komt die vaatwasser ooit ook wel. Ik heb namelijk al 3 gratis vaatwassers aangeboden gekregen, maar wat moet ik ermee als ik geen aansluiting heb.
De was doen gaat hier meestal wel prima, maar nu zit er een net afgehaalde set beddengoed in m'n wasmand, dus is hij vol, en ligt de rest ernaast. Misschien mezelf van de bank sleuren en die was er gewoon meteen in doen.
Ik heb trouwens stiekem best een mini beetje spierpijn van de yoga van gisteren. Misschien ga ik wel implementeren dat ik op donderdagavond thuis ook een lesje ga doen, van youtube. Ik weet nu een beetje hoe het moet voelen dus dat durf ik wel aan!
Misschien ga ik daar dan even vragen wat een goede is, ik vind het namelijk wel echt leuk. Het is namelijk echt een sport voor mijn soort competitiviteit, namelijk een wedstrijd met jezelf. Ik vind het niet heel belangrijk om de beste te zijn, maar wel belangrijk om het beste uit mezelf te halen. In de zomer gaan we trouwens ook in het park yoga doen, dat vind ik wel echt leuk en daar verheug ik me ook enorm op!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja beddengoed gooit wel de planning soms in de war hier.
En volgens mij zijn er veel goede yogacursussen op YT te vinden (in het Slanke topic zag ik soms linkjes voorbij komen).
voor Tink
Mooie doelstelling altijdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:23 schreef Zeester het volgende:
[..]
Misschien ga ik daar dan even vragen wat een goede is, ik vind het namelijk wel echt leuk. Het is namelijk echt een sport voor mijn soort competitiviteit, namelijk een wedstrijd met jezelf. Ik vind het niet heel belangrijk om de beste te zijn, maar wel belangrijk om het beste uit mezelf te halen. In de zomer gaan we trouwens ook in het park yoga doen, dat vind ik wel echt leuk en daar verheug ik me ook enorm op!
Dat laatste is niet zo erg als hij het maar leuk vind/gaat vinden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
In onze nieuwe woonplaats wil ik kijken of mijn vriend en ik op dansles kunnen. Stijldansen of salsa ofzo. Maar mijn vriend is er niet echt voor te pochen en is ook best wel een houten plank
Mijn vriend voelt zich nog al snel opgelatenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo erg als hij het maar leuk vind/gaat vinden.
Hmmm dat is wel jammer, en weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend voelt zich nog al snel opgelaten
Precies. Maar gelukkig al heel wat minder sinds wij samen gaan. En het is echt een toffe vent maar wat onzekerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel jammer, en weinig aan te doen.
Ach er zijn ergere dingenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Precies. Maar gelukkig al heel wat minder sinds wij samen gaan. En het is echt een toffe vent maar wat onzeker
Gaat ie meer bij Loebes in de leerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Precies. Maar gelukkig al heel wat minder sinds wij samen gaan. En het is echt een toffe vent maar wat onzeker
Haha Loebes zijn zelfvertrouwen is ook niet heel groot.quote:
Wat vinden labs nou niet lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha Loebes zijn zelfvertrouwen is ook niet heel groot.
Ik had ook weer een prima dag trouwens.
En Loebes vind Griekse yoghurt erg lekker.
Morgen heerlijk vers groentesoepje maken heerlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat vinden labs nou niet lekker![]()
Hier ook goede dag. Nou ja, goed... Ik zif way te laag vandaag. Morgen maar fd compenseren.
Waarom doe je dat? Ik lees ze wel vaker en dan denk ik: neem je geen eten mee als je ergens (werk,studie?) heengaat? Of vergeet je te eten? Heb ik ook wel eens gehad vroeger, maar nu vergeet ik het niet meerquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:16 schreef Fripsel het volgende:
Mijn lijstje van vandaag is echt heel slecht![]()
O/L: twee boterhammen met pittige kip
T: chai tea
D: groentesoep met een pistoletje met filet americain
T: twee biscuitjes
kan heel goed. En dan ook nog de stress van tentamens.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:09 schreef Nammie het volgende:
Ik blijf de hele tijd hangen (3 weken ofz) op hetzelfde gewicht..Maar heb ook super weinig beweging. Mijn beweging bestaat uit reizen naar school, tentamen maken, terug naar huis om te studeren en zo gaat het door
dus zal daar wel aan liggen
.
Stress helpt ook niet inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:19 schreef Ole het volgende:
[..]
kan heel goed. En dan ook nog de stress van tentamens.
Na de tentamens weer lekker gaan bewegen dan.
Een lekker lijstjequote:Op woensdag 21 januari 2015 09:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O- brinta
T- appel
L- 2-3 BH met eiersalade
T- Griekse yoghurt
D- gevulde groenten soep, ciabatta en heksenkaas
T- dubbel vla.
Wel een goed lijstje toch?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, maar weer een lijstje dan. Heb niet zo'n zin vandaag.
O: smoothie fruit, havermout, lijnzaad, kwark
T: eierkoek
L: romaine, parm, avocado, zachtgekookt ei, 2 volkoren, beker ayran
T: Griekse yoghurt met honing en pijnboompitten, olijven, zoute sticks
D: Heek, koolraap, aardappelpuree
Ik sinds een paar maanden ook.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heerlijk. Ben gek op zelfgemaakte soep.
Goed bezigquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ha! Ondanks de ongesteldheid toch een ATL
Hoe doen jullie dat met sporten als je ongesteld bent? Ik stel me vast enorm aan maar ik vind het wel echt een obstakel
Waarom kun je niet sporten als je ongesteld bent?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ha! Ondanks de ongesteldheid toch een ATL
Hoe doen jullie dat met sporten als je ongesteld bent? Ik stel me vast enorm aan maar ik vind het wel echt een obstakel
Wat heb jij een bord voor je kopquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom kun je niet sporten als je ongesteld bent?Tampon erin, gaan? En evt pijnstillers als je krampen hebt..
Dit. En zonder wil ik echt niet sportenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sommige meiden kunnen uberhaupt de eerste dagen geen tampon gebruiken.
Klinkt allemaal heel herkenbaar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit. En zonder wil ik echt niet sporten
Ik slik nu vaak gewoon de pil door omdat ik het zo irritant vind als het alles ontregelt maar daar word ik weer zo'n hormoonbom van als ik dan wel een stopweek heb (alsof ik alle ellende ook gewoon doorschuif en opspaar eigenlijk)
En ik heb bijvoorbeeld nu ook enorme hoofdpijn, duizelig, misselijk etc. Dat heb ik veel sneller als ik ongesteld ben.
Al die dingen bij elkaar zorgen er meestal voor dat ik gewoon niet ga maar dan raak je weer zo uit je ritme.
Misschien moet ik gewoon thuis wat meer doen
Och meiske toch. Ga even hoepelen om je frustratie kwijt te raken ofzo.. je komt nogal zwaar gefrustreerd over. Lukt het afvallen niet zo? Gaat het allemaal wel goed met je of zit je in een dipje? Daar hebben ze medicatie voor hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heb jij een bord voor je kop![]()
Sommige meiden kunnen uberhaupt de eerste dagen geen tampon gebruiken.
Dan heb je het echt hevigquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit. En zonder wil ik echt niet sporten
Zwaar gefrustreerd? Leg uit als je wilt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Och meiske toch. Ga even hoepelen om je frustratie kwijt te raken ofzo.. je komt nogal zwaar gefrustreerd over. Lukt het afvallen niet zo? Gaat het allemaal wel goed met je of zit je in een dipje? Daar hebben ze medicatie voor hoorSchroom niet om daarom te vragen. Kan je leven enkel beter maken.
Ik kan geen spiraaltje vanwege medische redenenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:44 schreef Qwea het volgende:
Waarom heb je voor de pil gekozen if I may ask? Ik heb bv een spiraal... al 6 jaar niet ongesteld geweestIdeaal. Misschien wat voor jou?
Ik heb geen schuldgevoel, ik wil gewoon iets actiefs doen en constructief met afvallen bezig zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:40 schreef Zeester het volgende:
Ik vind sporten als ik ongesteld ben (of überhaupt bewegen) ook altijd een hele opgave. Mijn menstruatie gaat namelijk altijd heel erg in onwijs zware en vermoeide benen zitten onder andere, een soort spierpijn gevoel. Als ik de eerste 3 dagen van mijn menstruatie ook alle 3 moet werken (en dus staan en lopen) ben ik echt helemaal gebroken na afloop. En pijnstilling helpt wel tegen de buikpijn, maar dus niet tegen dat zware gevoel.
Als je aan de pil bent weet je waarschijnlijk vrij exact wanneer je ongesteld wordt. Kun je niet in de week ervoor een keertje extra sporten, zodat je in ieder geval de eerste dagen zonder schuldgevoel vrij kunt nemen van sporten?
Die zware vermoeide benen had ik daar nooit aan gelinkt maar dat is inderdaad wel het enige moment dat ik er last van heb.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:40 schreef Zeester het volgende:
Ik vind sporten als ik ongesteld ben (of überhaupt bewegen) ook altijd een hele opgave. Mijn menstruatie gaat namelijk altijd heel erg in onwijs zware en vermoeide benen zitten onder andere, een soort spierpijn gevoel. Als ik de eerste 3 dagen van mijn menstruatie ook alle 3 moet werken (en dus staan en lopen) ben ik echt helemaal gebroken na afloop. En pijnstilling helpt wel tegen de buikpijn, maar dus niet tegen dat zware gevoel.
Maar een menstruatie is toch niet persé de hele tijd belemmerend voor sporten? Ik ben 6 dagen ongesteld, maar de laatste 3 kan ik echt alles weer gewoon doen. Dus dan zou het maar 1 of 2 keer sporten missen betekenen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb geen schuldgevoel, ik wil gewoon iets actiefs doen en constructief met afvallen bezig zijn
En 1x extra sporten zou dat gevoel trouwens ook niet wegnemen want ik sport anders 3 of 4x per week
Dat is bijna nog vervelender dan sportenquote:
Bij mij is het de hele menstruatie lang belemmerend. Waarom ga ik niet uitleggen op een openbaar forumquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:53 schreef Zeester het volgende:
[..]
Maar een menstruatie is toch niet persé de hele tijd belemmerend voor sporten? Ik ben 6 dagen ongesteld, maar de laatste 3 kan ik echt alles weer gewoon doen. Dus dan zou het maar 1 of 2 keer sporten missen betekenen.
Daar kan ik wel echt jaloers op worden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:04 schreef Sjeen het volgende:
Jeetje, ik prijs mezelf gelukkig in deze, ik vergeet vaak zelfs dat ik ongesteld ben...
Gisteren met volleybalwedstrijd viel het mijn teamgenoten op dat ik afgevallen ben, altijd leuk
Altijd leuk als andere het ook zien!quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:04 schreef Sjeen het volgende:
Jeetje, ik prijs mezelf gelukkig in deze, ik vergeet vaak zelfs dat ik ongesteld ben...
Gisteren met volleybalwedstrijd viel het mijn teamgenoten op dat ik afgevallen ben, altijd leuk
Pff geen idee. Was een chaotische dag. Ging pas rond 12 uur mijn bed uit, heb toen wat gegeten en ben naar mijn afspraak gegaan, fysiotherapie daarna. Toen boodschappen naar huis en avond eten.. En de dag was alweer voorbij. Ik denk er dan gewoon niet aan ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waarom doe je dat? Ik lees ze wel vaker en dan denk ik: neem je geen eten mee als je ergens (werk,studie?) heengaat? Of vergeet je te eten? Heb ik ook wel eens gehad vroeger, maar nu vergeet ik het niet meer![]()
Ik plan mijn eten gewoon altijd de avond van tevoren zodat ik ik tijdens colleges tijdens studie of pauzes op mijn bijbaan gewoon regelmatig kan eten. Kwestie van plannen, maar zoveel tijd kost het niet.
Maar vind je dat soort dagen wel best of zou je het graag veranderen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Pff geen idee. Was een chaotische dag. Ging pas rond 12 uur mijn bed uit, heb toen wat gegeten en ben naar mijn afspraak gegaan, fysiotherapie daarna. Toen boodschappen naar huis en avond eten.. En de dag was alweer voorbij. Ik denk er dan gewoon niet aan ofzo.
Naja net als gisteren heb ik niet téveel gegeten dus dan vind ik het prima. Soms komt het ook wel eens voor dat ik daardoor teveel eet en dan vind ik het niks.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar vind je dat soort dagen wel best of zou je het graag veranderen?
Dus dan is het misschien toch nodig om (meer) te plannen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naja net als gisteren heb ik niet téveel gegeten dus dan vind ik het prima. Soms komt het ook wel eens voor dat ik daardoor teveel eet en dan vind ik het niks.
Nee klopt. Maar ik vind zulke dagen dus zo lastig te plannen. Want ik heb mijn O dus al overgeslagen omdat ik zo laat opsta. En ik sta zo laat op omdat ik die slaap echt wel nodig heb.. want dan heb ik (door pijn) tot een uur of 4 's nachts wakker gelegen. Naja dat kan ik dus al niet van te voren voorspellen. Het is vooral een kwestie van op de slechte dagen verstandigere keuzes maken denk ik..quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus dan is het misschien toch nodig om (meer) te plannen?
Want je weet van te voren niet of je teveel gaat eten (te weinig is ook niet goed)
Maar je kan dan ook een tweede planning maken, voor het geval dat je slecht slaapt en de O overslaat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik vind zulke dagen dus zo lastig te plannen. Want ik heb mijn O dus al overgeslagen omdat ik zo laat opsta. En ik sta zo laat op omdat ik die slaap echt wel nodig heb.. want dan heb ik (door pijn) tot een uur of 4 's nachts wakker gelegen. Naja dat kan ik dus al niet van te voren voorspellen. Het is vooral een kwestie van op de slechte dagen verstandigere keuzes maken denk ik..
Dan nog even mijn 2 cents.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:04 schreef Mord_Sith het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd, maar doe's niet zo happen op elkaar dames.
Je zou het ook eens laten rusten he?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan nog even mijn 2 cents.
Ik vind het een groot verschil tussen happen en echt flink hakken.
Net zoals jij bedoel je? Terwijl jij er helemaal niets mee van doen had.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je zou het ook eens laten rusten he?
Huh?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zoals jij bedoel je? Terwijl jij er helemaal niets mee van doen had.
mosterdquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:04 schreef Mord_Sith het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd, maar doe's niet zo happen op elkaar dames.
Jaloers! Aardappelschijfjes stonden op het menu maar waren over de datum.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:13 schreef DonnaRush het volgende:
Vanavond lekker aardappelschijfjes met een zalmmoot en spinazie! Hmm, nu al zin in!
Dit heb ik heel vaak.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mosterd
Luxeprobleem hier, ik heb zin in wat lekkers. Tussendoortechnisch kan het ook prima, maar welke kast ik ook opentrek, ik vind werkelijk niks wat ik lekker genoeg vind
Ohja zal je net treffen inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaloers! Aardappelschijfjes stonden op het menu maar waren over de datum.
Ja ik heb kennelijk gewoon niet goed opgelet met mijn weeklijst plannenquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:15 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ohja zal je net treffen inderdaad.![]()
Ik moet zeggen dat ik de laatste weken een week-eetlijstje maak, dat scheelt wel, qua weggooien enzo. Zo zonde.
Ja, vaak eet ik dan niks inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hahah. Dan is het 't niet waard he?! Herkenbaar.
Mijn 'alles opeten wat in huis is' missie mislukt altijd. Haha!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik heb kennelijk gewoon niet goed opgelet met mijn weeklijst plannen![]()
Kwam ook wel omdat het een redelijke 'losse' lijst was omdat ik zo min mogelijk boodschappen wilde doen en vooral alles opeten wat we nog in huis hadden.
Maarja
Heb wel een halve zak chocolade m&m's voor je. Die staat hier toch maar lekker te wezen.quote:
Share share!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb wel een halve zak chocolade m&m's voor je. Die staat hier toch maar lekker te wezen.
Nee dankjewel ben de mijne net aan het opwarmen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb koude vingers. Iemand interesse?
Hahaha dat had ik inderdaad die week ervoor!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Mijn 'alles opeten wat in huis is' missie mislukt altijd. Haha!
Altijd net die week zijn er aanbiedingen waarvan ik 'moet' inslaan.
Ik wil wel en date met Tony.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:22 schreef Sjeen het volgende:
M&M's liggen hier ook nog, evenals Tony Chocolonely caramel zeezout, kersen-merengue-ijs, zelfgemaakt kokosijs, mandarijntjes, druiven, pruimen, banaan etc
Willik niet
Wat ik wel wil? Geen flauw idee... Dus ik wacht fijn tot het tijd is voor pompoensoep.
Dat moet kennelijk echt geweldig zijn.quote:
Breakers vind ik sowieso wel fijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een breaker high protein nu
Zat gratis bij de boodschappen en is prima te nassen eigenlijk... Hopelijk vult het een beetje want ik heb om 6 uur een bijeenkomst. Er voor eten vond ik niks, maar ik weet ook niet hoe laat ik thuis ga zijn...
Ben nu al aan het koken zodat ik meteen aan kan schuiven als ik thuis ben
Helemaal geweldig. Een vriendin van me nam m laatst voor me mee, echt heeeerlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet kennelijk echt geweldig zijn.
Ik zie hem nooit liggen in de winkel dus misschien is dat maar goed ook.
HEERLIJK!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:30 schreef Nammie het volgende:
[..]
Helemaal geweldig. Een vriendin van me nam m laatst voor me mee, echt heeeerlijk![]()
Dat laatste merk ik vooral deze weekquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:47 schreef Zeester het volgende:
Tony is hier niet veilig. Net met huisgenootje de keuken een grote beurt gegeven, dat was nogal nodig. Hopelijk daagt het uit tot de boel netter houden, want in een nettere keuken kook je makkelijker en gezonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n eten was wel prima vandaag. Zo bij vriendlief eten, das iig iets gezonds
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef Tink89 het volgende:
Even de beloofde update:Jeetje Tink, het zit echt niet mee! Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n eten was wel prima vandaag. Zo bij vriendlief eten, das iig iets gezonds![]()
Dat heb ik met avondeten nu. Wel trek, pas 700 kcal gegeten maar nergens zin in. Blergh.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mosterd
Luxeprobleem hier, ik heb zin in wat lekkers. Tussendoortechnisch kan het ook prima, maar welke kast ik ook opentrek, ik vind werkelijk niks wat ik lekker genoeg vind
Oh klinkt lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:11 schreef Zeester het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ouscous-met-worstjes
Dit staat in de oven, ik ben heel benieuwd!
Het is koud he.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lekker wezen hardlopen net. Wel lichtelijk bevroren terug gekomen.
Hoe was ie? Lijkt mij ook heel lekker namelijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:11 schreef Zeester het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ouscous-met-worstjes
Dit staat in de oven, ik ben heel benieuwd!
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe was ie? Lijkt mij ook heel lekker namelijk
Ik heb er heel erg aan moeten wennen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:58 schreef DonnaRush het volgende:
Ik weet het niet. Vind magere melk sowieso smerig haha.
Ik wil er niet aan wennen haha. Ze halen er iets gezonds uit en stoppen er weer troep (suikers en zoetstoffen) in om het enigszins dezelfde smaak te geven. Mij niet gezien!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb er heel erg aan moeten wennen.
Maar nu vind ik de rest weer heel vreemd smaken
Ik op zich ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:01 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan wennen haha. Ze halen er iets gezonds uit en stoppen er weer troep in om het enigszins dezelfde smaak te geven. Mij niet gezien!
Ik ben wel een beetje fan van goede vetten.
nope, ik train al jaren af en toe mijn eigen team en bij deze groep heb ik vorig seizoen ook een paar keer ingevallen. Maar het vreet energiequote:Op donderdag 22 januari 2015 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag! Was het je eerste keer training geven?
Misschien wat groenten eten. Komkommer ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef Zeester het volgende:
Aargh, weer hongerige dag vandaag. Terwijl ik echt genoeg gegeten heb.
O (best laat, rond half 10): havermout
L (best vroeg, want honger): omelet van 2 eieren met rode ui, champignon, tomaat en ketjap op 2 volkoren boterhammen, met kwart avocado erop
T banaan, volkoren boterham kalfsleverworst
Dan zou ik toch niet hongerig moeten zijn! Irritant gevoel. Meestal heb ik dat niet, ook met minder dan dit gegeten niet.
Ik heb een paprika meegenomen voor toekomstige hongerige momentjes. Komkommer vind ik niet lekker in de winter, harde schil en waterige inhoud. Prima in een salade, maar om op te snacken, nee. En nu maar hopen dat mijn avondeten genoeg is. Anders is die paprika straks ook al opquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien wat groenten eten. Komkommer ofzo?
Klopt, ik had er vandaag nog 1 in mijn handen voor weinig, maar mijn bankrekening is nu echt vrij leeg, en mijn salaris komt pas dinsdag, dus ik moet toch echt nog eventjes wachten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:04 schreef Sarabi het volgende:
Succes met de yoga! Hopelijk lukt het een beetje met het dekbed. Een yogamatje gebruik ik voor Jillian en dat is toch wel heel fijn (en hoeft niet duur te zijn).
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:07 schreef Zeester het volgende:
[..]
Klopt, ik had er vandaag nog 1 in mijn handen voor weinig, maar mijn bankrekening is nu echt vrij leeg, en mijn salaris komt pas dinsdag, dus ik moet toch echt nog eventjes wachten.
Altijd in januari, hier stortten ze het iets eerder dan normaal vanwege de feestdagen, maar er moest dus langer mee gedaan worden. Nu is het echt biiiiiijna op.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herkenbaarhet was een hele lange maand deze maand.
Geeft het rust dat je je nu echt even de tijd hebt om bij te komen? Ik hoop echt dat rust veel gaat helpen. Het zal je in ieder geval niet tegenwerken!quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:30 schreef Tink89 het volgende:
Hier ook ja... Beetje behoorlijk blut.
Update voor de geinteresseerden: ik heb me vandaag ziek gemeld, was echt op. Uren geslapen en dat lijkt iets geholpen te hebben. Ben nog steeds beroerd van de medicijnen, maar minder dan vanochtend. Morgenvroeg dry needling, ben benieuwd hoe het daarna gaat. Iig weer proberen om vier uur thuis te werken en dan dit weekend lekker weinig op het programma. Vrijdagavond misschien heel even een paar rondjes stappen met de poownie en een paar kopjes thee op de manege. Zaterdag niks, zondag ochtend even bij de wedstrijd kijken en verder weer niks. Genoeg tijd om uit de lappenmand te komen dus
Oh dat is wel echt heel tof. Oude huizen zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Totaal offtopic: Ik heb de originele bouwtekeningen van ons huis binnen, echt zo leuk Het huis is over 2 weken precies 105 jaar oud. Gebouwd met een super de luxe binnenprivaat
Wat grappig! Is het erg veranderd?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Totaal offtopic: Ik heb de originele bouwtekeningen van ons huis binnen, echt zo leuk Het huis is over 2 weken precies 105 jaar oud. Gebouwd met een super de luxe binnenprivaat
Het ie eigenlijk nauwelijks veranderd. Behalve de aanleg van elektra en riool is er een paar vierkante meter aan de keuken gebouwd. En de trap is een metertje verplaatst. Het is gewoon een simpele arbeiderswoning, het heeft nooit mooi authentieke details gehad. Behalve een torentje op het dak wat we nu niet meer hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:54 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Wat grappig! Is het erg veranderd?
Ik woon in een huurhuis (in een appartement in een deel van een huis eigenlijk), dat volgens het kadaster nog veel ouder is. Maar aan de binnenkant is er van alles erg goedkoop en rigoureus aangepast, zodat er een paar appartementen in passen, dus ik ben ook wel benieuwd hoe het er ooit heeft uitgezien.
Wat Sarabi zegt, leuk om te leren over jezelf!quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:55 schreef Zeester het volgende:
Dat was echt een succes. Ik vind het trouwens frappant dat ik sommige dingen echt heel goed kan, en andere dingen, waar zij dan een beetje aan voorbij gaat als 'heel logisch en vanzelfsprekend' me lastig afgaan. Volgens mij zijn mijn benen namelijk gespierd, maar niet soepel. En mijn bovenlijf is weer soepeler dan ik dacht. Maar het moeilijkst vind ik nog om soms zo lang op m'n knieën (of vaak 1 knie) te blijven zitten. Volgens mij moet ik nog flink wat knie-eelt kweken. Dit ga ik vaker doen!
(Ow en op het dekbed werkte best ok, lekker warm. Alleen schoof het soms een beetje maar dat was ok.)
En Lucky, dat is echt cool om te zien. Oude huizen zijn leuk!
Zo heel dieetverantwoord zijn ze niet. Nou ja, calorisch zijn ze wel ok maar er zit natuurlijk niets nuttigs in. Maar halverwege de ochtend heb ik echt iets goed vullends nodig. En ik weet gewoon niet wat anders. Ik eet al veel groente, fruit en eiwitten. En ik geloof dat het een beetje een verslaving aan het worden is, ik mis ze heel erg nu ze op zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Ik begin ook zin in eierkoeken te krijgen door jouw lijstjes
Mijn lijstjes zijn sowieso niet 100% dieetverantwoord, zolang het maar gewoon normaal isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo heel dieetverantwoord zijn ze niet. Nou ja, calorisch zijn ze wel ok maar er zit natuurlijk niets nuttigs in. Maar halverwege de ochtend heb ik echt iets goed vullends nodig. En ik weet gewoon niet wat anders. Ik eet al veel groente, fruit en eiwitten. En ik geloof dat het een beetje een verslaving aan het worden is, ik mis ze heel erg nu ze op zijn.
Ik ben vandaag dus gewoon weer thuis aan het werk. Dry needling was heel heftig, heb daar echt een potje gejankt op die tafel, maar heb wel het idee dat het soort van werkt. Alles voelt nu heel zwaar en loom en m'n hoofd is een beetje warrig, maar vergeleken met zondag en maandag voel ik me weer zo soepel als een primaballerinaquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
Geeft het rust dat je je nu echt even de tijd hebt om bij te komen? Ik hoop echt dat rust veel gaat helpen. Het zal je in ieder geval niet tegenwerken!
Met het eerste deel ben ik 1000% eens maar het laatste deel.....ik hoop echt dat het zo werkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn lijstjes zijn ook niet helemaal verantwoord. Maar ik geloof dat het juist de bedoeling is jezelf een manier aan te leren van eten die vol te houden is en normaal is. Vanaf het moment dat ik mijn ideale gewicht heb mag ik alleen nog maar meer etenOm op gewicht te blijven.
Zeker wel. Want anders zou je blijven afvallen en dat is ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met het eerste deel ben ik 1000% eens maar het laatste deel.....ik hoop echt dat het zo werkt.
Maar als je minder weegt heb je ook weer minder nodig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zeker wel. Want anders zou je blijven afvallen en dat is ook niet de bedoelingalleen ik moet dan op letten weer niet teveel te gaan eten. En ik zal vast niet de enige zijn die dat doe
Ik heb het eens uitgerekend.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar als je minder weegt heb je ook weer minder nodig.
En daar moet ik ook zeker op letten
Dat haal ik ook niet, maar ga ook echt niet tegen mijn wil in eten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef DonnaRush het volgende:
Ik moet minimaal 1800kcal eten om op gewicht te blijven. Dat wordt nog lastig, ben geen grote eter namelijk.
Maar goed, eerst zou ik nog graag 5-7 kilo af willen vallen, dus dat is van latere zorg.
Tonijn? Kwark? Zit iig meer nuttigs in dan in eierkoeken. Boterham?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo heel dieetverantwoord zijn ze niet. Nou ja, calorisch zijn ze wel ok maar er zit natuurlijk niets nuttigs in. Maar halverwege de ochtend heb ik echt iets goed vullends nodig. En ik weet gewoon niet wat anders. Ik eet al veel groente, fruit en eiwitten. En ik geloof dat het een beetje een verslaving aan het worden is, ik mis ze heel erg nu ze op zijn.
Sorry, ik bedoelde het verschil tussen wat je nu eet en wat je dan op je streefgewicht zou mogen etenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat haal ik ook niet, maar ga ook echt niet tegen mijn wil in eten.
Want de snaaizin blijft toch wel of ik nu veel, weinig of gewoon eet.
@BP als je minder afvalt is het verschil toch ook minder groot of snap ik het niet helemaal?
Ahaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:12 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het verschil tussen wat je nu eet en wat je dan op je streefgewicht zou mogen eten
Ik eet al tonijn voor de lunch. En Bij mijn ontbijt en middag T al kwark of Griekse yoghurt. Vandaag bij de lunch toevallig geen brood, normaal wel. Boterham was als ochtend T inderdaad een goed idee geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tonijn? Kwark? Zit iig meer nuttigs in dan in eierkoeken. Boterham?
Ha wat leuk dat je toch het plezier in sporten hebt gevondenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:28 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het sporten goed te pakken, want ik heb net weer 20 min yoga gedaan en erachteraan een 30 min zumba lesje! Samen met huisgenootje, was leuk. Nu hopen dat ik het niet heb overdreven want ik moet de komende 3 dagen werken (en dus de hele dag staan), dus hoop dat m'n bovenbenen niet teveel branden morgen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tink, ik vind die prille verliefdheid van jou zo cute
Goed om te horenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sarabi, de Thaise tonijnsalade was echt een succes! Ik heb er nog wat vissaus doorheen gedaan en had geen komkommer en geen trek in rauwe ui. En ik had nog en restje sla en noodles dus dat was een flink vullende lunch.
Hahahaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die eikels van het Rotihuis hier blijven mij spammen. Ik heb hun app geinstalleerd en eens per week vragen ze of ik toevallig geen zin heb om te kokenNou dat heb ik toevallig vandaag wel
Haha, dat is mij nooit opgevallen, en thuisbezorgd en ik waren echt enorme buddies in de tijd dat ik nog echt dik was. Sowieso merk ik dat in Adam wonen de drempel tot buiten de deur eten echt bijzonder laag maakt. Ook qua gezond is er zoooveel om uit te kiezen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha
Ik vind al vervelend dat als je een ThuisBezorgd gebruikt je de reclame overal online tegenkomt.
Dat geloof ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:36 schreef Zeester het volgende:
[..]
Haha, dat is mij nooit opgevallen, en thuisbezorgd en ik waren echt enorme buddies in de tijd dat ik nog echt dik was. Sowieso merk ik dat in Adam wonen de drempel tot buiten de deur eten echt bijzonder laag maakt. Ook qua gezond is er zoooveel om uit te kiezen.
We gaan maar naar Den Haag, die trein rijdt welquote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:25 schreef BananaPancake het volgende:
Als die treinen maar rijden Sjeen..
SNEEUW!
Hehe, kut nsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We gaan maar naar Den Haag, die trein rijdt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is wel een goed idee ja! Het nadeel is altijd dat die krengen al kort zijn, maar ik heb ook nog lange benen dus die combinatie is altijd fantastischquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je kan het zeker hebben, maar het is erg kort inderdaad (vooral in die kou). Hier kun je natuurlijk makkelijk een randje aanrimpelen
Welk broodje was het?quote:Op zondag 25 januari 2015 10:33 schreef Zeester het volgende:
Ik had vannacht een droom over een broodje op m'n werk, en het speelde zich af zoals die reclame voor mc donalds die nu op tv is. Dat je een burger slowmotion in laagjes opgebouwd ziet worden. Ik zag dat specifieke broodje dus op die manier voor me. Ik heb het broodje net maar gegeten (en het was inderdaad zo lekker als ik droomde) maar Jezus zeg, volgens mij is het wel echt ongezond dat ik droom over lekker eten.
Ik wil niet specifiek de naam zeggen want het is het signature broodje van m'n werk, maar het is met veel mayo (die in de droom ook zo heerlijk klodderig werd uitgesmeerd), gesmolten kaas en vlees. Niet gezond, wel lekker!quote:
Ah, vandaar, dat je het niet wil zeggen.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik wil niet specifiek de naam zeggen want het is het signature broodje van m'n werk, maar het is met veel mayo (die in de droom ook zo heerlijk klodderig werd uitgesmeerd), gesmolten kaas en vlees. Niet gezond, wel lekker!
Je kan er ook goed over vertellenquote:Op zondag 25 januari 2015 12:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik wil niet specifiek de naam zeggen want het is het signature broodje van m'n werk, maar het is met veel mayo (die in de droom ook zo heerlijk klodderig werd uitgesmeerd), gesmolten kaas en vlees. Niet gezond, wel lekker!
quote:Op zondag 25 januari 2015 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, hier weer een kg eraf. Dat betekend dat over 200 gram de eerste 10 kg eraf is.
Ja!quote:Op zondag 25 januari 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]Nice!!!!
Top van je
!
Ik schrok me vanmorgen de pleuris. Weegschaal donderde 4 kilo naar beneeEven kijken waar dat aan ligt... want ik kan me niet voorstellen dat mijn spieren dat awesome vinden. Spiermassa is wel toegenomen dus je zou zeggen dat het niet de spieren zijn
Hetzelfde als dat ik altijd eetquote:Op zondag 25 januari 2015 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Het is ook best makkelijk gegaan, vond ik.
Nou ja, ik weet niet wat jij de afgelopen dagen gegeten hebt? Ik heb je wat weinig zien posten.
Mochten jullie ooit lunchplannen in Adam hebben, PM me gerust, ik weet hoe je je goed niet aan je dieet houdtquote:Op zondag 25 januari 2015 12:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan er ook goed over vertellen
Ik neem nog maar een cracker.
Nee, dat had ik niet gelezen? DM?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat ik altijd eetKlopt, loeidruk. Had je gelezen dat we weten wat Link heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |