Ik heb er heel erg aan moeten wennen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:58 schreef DonnaRush het volgende:
Ik weet het niet. Vind magere melk sowieso smerig haha.
Ik wil er niet aan wennen haha. Ze halen er iets gezonds uit en stoppen er weer troep (suikers en zoetstoffen) in om het enigszins dezelfde smaak te geven. Mij niet gezien!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb er heel erg aan moeten wennen.
Maar nu vind ik de rest weer heel vreemd smaken
Ik op zich ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:01 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan wennen haha. Ze halen er iets gezonds uit en stoppen er weer troep in om het enigszins dezelfde smaak te geven. Mij niet gezien!
Ik ben wel een beetje fan van goede vetten.
nope, ik train al jaren af en toe mijn eigen team en bij deze groep heb ik vorig seizoen ook een paar keer ingevallen. Maar het vreet energiequote:Op donderdag 22 januari 2015 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag! Was het je eerste keer training geven?
Misschien wat groenten eten. Komkommer ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef Zeester het volgende:
Aargh, weer hongerige dag vandaag. Terwijl ik echt genoeg gegeten heb.
O (best laat, rond half 10): havermout
L (best vroeg, want honger): omelet van 2 eieren met rode ui, champignon, tomaat en ketjap op 2 volkoren boterhammen, met kwart avocado erop
T banaan, volkoren boterham kalfsleverworst
Dan zou ik toch niet hongerig moeten zijn! Irritant gevoel. Meestal heb ik dat niet, ook met minder dan dit gegeten niet.
Ik heb een paprika meegenomen voor toekomstige hongerige momentjes. Komkommer vind ik niet lekker in de winter, harde schil en waterige inhoud. Prima in een salade, maar om op te snacken, nee. En nu maar hopen dat mijn avondeten genoeg is. Anders is die paprika straks ook al opquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien wat groenten eten. Komkommer ofzo?
Klopt, ik had er vandaag nog 1 in mijn handen voor weinig, maar mijn bankrekening is nu echt vrij leeg, en mijn salaris komt pas dinsdag, dus ik moet toch echt nog eventjes wachten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:04 schreef Sarabi het volgende:
Succes met de yoga! Hopelijk lukt het een beetje met het dekbed. Een yogamatje gebruik ik voor Jillian en dat is toch wel heel fijn (en hoeft niet duur te zijn).
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:07 schreef Zeester het volgende:
[..]
Klopt, ik had er vandaag nog 1 in mijn handen voor weinig, maar mijn bankrekening is nu echt vrij leeg, en mijn salaris komt pas dinsdag, dus ik moet toch echt nog eventjes wachten.
Altijd in januari, hier stortten ze het iets eerder dan normaal vanwege de feestdagen, maar er moest dus langer mee gedaan worden. Nu is het echt biiiiiijna op.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herkenbaarhet was een hele lange maand deze maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |