Dat laatste merk ik vooral deze weekquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:47 schreef Zeester het volgende:
Tony is hier niet veilig. Net met huisgenootje de keuken een grote beurt gegeven, dat was nogal nodig. Hopelijk daagt het uit tot de boel netter houden, want in een nettere keuken kook je makkelijker en gezonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n eten was wel prima vandaag. Zo bij vriendlief eten, das iig iets gezonds
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef Tink89 het volgende:
Even de beloofde update:Jeetje Tink, het zit echt niet mee! Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n eten was wel prima vandaag. Zo bij vriendlief eten, das iig iets gezonds![]()
Dat heb ik met avondeten nu. Wel trek, pas 700 kcal gegeten maar nergens zin in. Blergh.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mosterd
Luxeprobleem hier, ik heb zin in wat lekkers. Tussendoortechnisch kan het ook prima, maar welke kast ik ook opentrek, ik vind werkelijk niks wat ik lekker genoeg vind
Oh klinkt lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:11 schreef Zeester het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ouscous-met-worstjes
Dit staat in de oven, ik ben heel benieuwd!
Het is koud he.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lekker wezen hardlopen net. Wel lichtelijk bevroren terug gekomen.
Hoe was ie? Lijkt mij ook heel lekker namelijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:11 schreef Zeester het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ouscous-met-worstjes
Dit staat in de oven, ik ben heel benieuwd!
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe was ie? Lijkt mij ook heel lekker namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |