Mijn 'alles opeten wat in huis is' missie mislukt altijd. Haha!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik heb kennelijk gewoon niet goed opgelet met mijn weeklijst plannen![]()
Kwam ook wel omdat het een redelijke 'losse' lijst was omdat ik zo min mogelijk boodschappen wilde doen en vooral alles opeten wat we nog in huis hadden.
Maarja
Heb wel een halve zak chocolade m&m's voor je. Die staat hier toch maar lekker te wezen.quote:
Share share!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb wel een halve zak chocolade m&m's voor je. Die staat hier toch maar lekker te wezen.
Nee dankjewel ben de mijne net aan het opwarmen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb koude vingers. Iemand interesse?
Hahaha dat had ik inderdaad die week ervoor!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Mijn 'alles opeten wat in huis is' missie mislukt altijd. Haha!
Altijd net die week zijn er aanbiedingen waarvan ik 'moet' inslaan.
Ik wil wel en date met Tony.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:22 schreef Sjeen het volgende:
M&M's liggen hier ook nog, evenals Tony Chocolonely caramel zeezout, kersen-merengue-ijs, zelfgemaakt kokosijs, mandarijntjes, druiven, pruimen, banaan etc
Willik niet
Wat ik wel wil? Geen flauw idee... Dus ik wacht fijn tot het tijd is voor pompoensoep.
Dat moet kennelijk echt geweldig zijn.quote:
Breakers vind ik sowieso wel fijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een breaker high protein nu
Zat gratis bij de boodschappen en is prima te nassen eigenlijk... Hopelijk vult het een beetje want ik heb om 6 uur een bijeenkomst. Er voor eten vond ik niks, maar ik weet ook niet hoe laat ik thuis ga zijn...
Ben nu al aan het koken zodat ik meteen aan kan schuiven als ik thuis ben
Helemaal geweldig. Een vriendin van me nam m laatst voor me mee, echt heeeerlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet kennelijk echt geweldig zijn.
Ik zie hem nooit liggen in de winkel dus misschien is dat maar goed ook.
HEERLIJK!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:30 schreef Nammie het volgende:
[..]
Helemaal geweldig. Een vriendin van me nam m laatst voor me mee, echt heeeerlijk![]()
Dat laatste merk ik vooral deze weekquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:47 schreef Zeester het volgende:
Tony is hier niet veilig. Net met huisgenootje de keuken een grote beurt gegeven, dat was nogal nodig. Hopelijk daagt het uit tot de boel netter houden, want in een nettere keuken kook je makkelijker en gezonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n eten was wel prima vandaag. Zo bij vriendlief eten, das iig iets gezonds
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef Tink89 het volgende:
Even de beloofde update:Jeetje Tink, het zit echt niet mee! Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n eten was wel prima vandaag. Zo bij vriendlief eten, das iig iets gezonds![]()
Dat heb ik met avondeten nu. Wel trek, pas 700 kcal gegeten maar nergens zin in. Blergh.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mosterd
Luxeprobleem hier, ik heb zin in wat lekkers. Tussendoortechnisch kan het ook prima, maar welke kast ik ook opentrek, ik vind werkelijk niks wat ik lekker genoeg vind
Oh klinkt lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:11 schreef Zeester het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ouscous-met-worstjes
Dit staat in de oven, ik ben heel benieuwd!
Het is koud he.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lekker wezen hardlopen net. Wel lichtelijk bevroren terug gekomen.
Hoe was ie? Lijkt mij ook heel lekker namelijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:11 schreef Zeester het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ouscous-met-worstjes
Dit staat in de oven, ik ben heel benieuwd!
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe was ie? Lijkt mij ook heel lekker namelijk
Ik heb er heel erg aan moeten wennen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:58 schreef DonnaRush het volgende:
Ik weet het niet. Vind magere melk sowieso smerig haha.
Ik wil er niet aan wennen haha. Ze halen er iets gezonds uit en stoppen er weer troep (suikers en zoetstoffen) in om het enigszins dezelfde smaak te geven. Mij niet gezien!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb er heel erg aan moeten wennen.
Maar nu vind ik de rest weer heel vreemd smaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |