abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148901656
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heerlijk. Ben gek op zelfgemaakte soep.
Ik sinds een paar maanden ook.
Wist niet dat het zo makkelijk was :D
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 januari 2015 @ 11:04:58 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148902709
Pompoensoep hier vandaag :Y)

Ben bezig met het uitmesten en reorganiseren van onze kledingkast. En vanavond 1,5 uur training geven aan 16 stuiteren kinderen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator/colorchick woensdag 21 januari 2015 @ 11:08:05 #103
382129 crew  Donna
pi_148902803
De gezonde havermoutmuffins vielen ook bij m`n collega's goed in de smaak haha. Leuk!

Ik wil ook wat vaker soep gaan maken. Ben niet zo`n soep mens, maar wie weet kan ik het 'leren'.
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:52:58 #104
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148903986
Wat voor training Sjeen?
Prrrrr
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 januari 2015 @ 11:53:32 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148904008
Volleybal :)
pi_148904054
Leuk Sjeen :) en volgens mij ook wel intensief.
pi_148904965
Ha! Ondanks de ongesteldheid toch een ATL *O*

Hoe doen jullie dat met sporten als je ongesteld bent? Ik stel me vast enorm aan maar ik vind het wel echt een obstakel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_148905057
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:

Hoe doen jullie dat met sporten als je ongesteld bent? Ik stel me vast enorm aan maar ik vind het wel echt een obstakel
Goed bezig *O*
De eerste dagen kan ik ook echt niet sporten helaas....maar goed ik ben maar eens in de zoveel maanden ongesteld dus dat vind ik niet zo'n probleem dan.
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 januari 2015 @ 12:30:38 #109
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148905102
Ik heb er gelukkig helemaal geen last van.
  woensdag 21 januari 2015 @ 12:33:21 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148905186
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:

Waarom kun je niet sporten als je ongesteld bent? :? Tampon erin, gaan? En evt pijnstillers als je krampen hebt..
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_148905219
quote:
14s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom kun je niet sporten als je ongesteld bent? :? Tampon erin, gaan? En evt pijnstillers als je krampen hebt..
Wat heb jij een bord voor je kop |:(
Sommige meiden kunnen uberhaupt de eerste dagen geen tampon gebruiken.
pi_148905434
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit. En zonder wil ik echt niet sporten

Ik slik nu vaak gewoon de pil door omdat ik het zo irritant vind als het alles ontregelt maar daar word ik weer zo'n hormoonbom van als ik dan wel een stopweek heb (alsof ik alle ellende ook gewoon doorschuif en opspaar eigenlijk)

En ik heb bijvoorbeeld nu ook enorme hoofdpijn, duizelig, misselijk etc. Dat heb ik veel sneller als ik ongesteld ben.

Al die dingen bij elkaar zorgen er meestal voor dat ik gewoon niet ga maar dan raak je weer zo uit je ritme.
Misschien moet ik gewoon thuis wat meer doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148905510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik slik nu vaak gewoon de pil door omdat ik het zo irritant vind als het alles ontregelt maar daar word ik weer zo'n hormoonbom van als ik dan wel een stopweek heb (alsof ik alle ellende ook gewoon doorschuif en opspaar eigenlijk)

En ik heb bijvoorbeeld nu ook enorme hoofdpijn, duizelig, misselijk etc. Dat heb ik veel sneller als ik ongesteld ben.

Al die dingen bij elkaar zorgen er meestal voor dat ik gewoon niet ga maar dan raak je weer zo uit je ritme.
Klinkt allemaal heel herkenbaar.
Misschien inderdaad thuis wat doen of wandelen ofzo?
  woensdag 21 januari 2015 @ 12:44:42 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148905546
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat heb jij een bord voor je kop |:(
Och meiske toch. Ga even hoepelen om je frustratie kwijt te raken ofzo.. je komt nogal zwaar gefrustreerd over. Lukt het afvallen niet zo? Gaat het allemaal wel goed met je of zit je in een dipje? Daar hebben ze medicatie voor hoor :Y Schroom niet om daarom te vragen. Kan je leven enkel beter maken.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan heb je het echt hevig :o Sporten met :r maandverband :r is ook geen fijn idee trouwens. :N

[/quote]
Waarom heb je voor de pil gekozen if I may ask? Ik heb bv een spiraal... al 6 jaar niet ongesteld geweest *O* Ideaal. Misschien wat voor jou?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_148905591
quote:
14s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Och meiske toch. Ga even hoepelen om je frustratie kwijt te raken ofzo.. je komt nogal zwaar gefrustreerd over. Lukt het afvallen niet zo? Gaat het allemaal wel goed met je of zit je in een dipje? Daar hebben ze medicatie voor hoor :Y Schroom niet om daarom te vragen. Kan je leven enkel beter maken.

Zwaar gefrustreerd? Leg uit als je wilt.
En het is weer even nodig om mijn hoepelen af te kraken? Neem het buikdansen dan ook even meteen mee.
Als je hier meeleest kan je zien dat het afvallen super gaat en dat eigenlijk alles op dit moment goed gaat O+
En ik heb geen medicatie nodig maar als je je eigen verhaal kwijt moet kan ik je wel naar het juiste topic in R&P doorverwijzen.
pi_148905646
quote:
14s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:44 schreef Qwea het volgende:

Waarom heb je voor de pil gekozen if I may ask? Ik heb bv een spiraal... al 6 jaar niet ongesteld geweest *O* Ideaal. Misschien wat voor jou?
Ik kan geen spiraaltje vanwege medische redenen

Misschien kan ik eens met mijn arts gaan overleggen of er een alternatief is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator/colorchick woensdag 21 januari 2015 @ 12:54:14 #117
382129 crew  Donna
pi_148905811
Ik doe dan meestal thuis wat beweging, beetje dansen. Maar alleen als het lukt. Ben dan ook snel duizelig en heb soms echt van die erge steken buikpijn. Ik slik wel altijd Aleve Feminax, zal wel tussen m`n oren zitten, maar heb wel het idee dat het werkt.
pi_148906303
Ligt er aan hoe erg de buikpijn is. Ik heb wel eens dagen dat ik niet eens kan lopen maar normaal gezien ga ik gewoon sporten. Bedoel ben ongesteld niet doodziek.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148906598
Implanon is nog wel iets om naar te kijken dan. :) Zit in je arm, zit er 3 jaar ofzo, weinig tot nooit ongesteld, soms een doorbraakbloeding, maar langs niet zo heftig.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_148906862
:{
pi_148906881
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:27 schreef Fripsel het volgende:
:{
Gewoon er omheen lezen.
pi_148907152
Kinders, kinders, lief spelen.
pi_148907265
Ik vind sporten als ik ongesteld ben (of überhaupt bewegen) ook altijd een hele opgave. Mijn menstruatie gaat namelijk altijd heel erg in onwijs zware en vermoeide benen zitten onder andere, een soort spierpijn gevoel. Als ik de eerste 3 dagen van mijn menstruatie ook alle 3 moet werken (en dus staan en lopen) ben ik echt helemaal gebroken na afloop. En pijnstilling helpt wel tegen de buikpijn, maar dus niet tegen dat zware gevoel.

Als je aan de pil bent weet je waarschijnlijk vrij exact wanneer je ongesteld wordt. Kun je niet in de week ervoor een keertje extra sporten, zodat je in ieder geval de eerste dagen zonder schuldgevoel vrij kunt nemen van sporten?
pi_148907421
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:40 schreef Zeester het volgende:
Ik vind sporten als ik ongesteld ben (of überhaupt bewegen) ook altijd een hele opgave. Mijn menstruatie gaat namelijk altijd heel erg in onwijs zware en vermoeide benen zitten onder andere, een soort spierpijn gevoel. Als ik de eerste 3 dagen van mijn menstruatie ook alle 3 moet werken (en dus staan en lopen) ben ik echt helemaal gebroken na afloop. En pijnstilling helpt wel tegen de buikpijn, maar dus niet tegen dat zware gevoel.

Als je aan de pil bent weet je waarschijnlijk vrij exact wanneer je ongesteld wordt. Kun je niet in de week ervoor een keertje extra sporten, zodat je in ieder geval de eerste dagen zonder schuldgevoel vrij kunt nemen van sporten?
Ik heb geen schuldgevoel, ik wil gewoon iets actiefs doen en constructief met afvallen bezig zijn :P
En 1x extra sporten zou dat gevoel trouwens ook niet wegnemen want ik sport anders 3 of 4x per week
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148907485
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:40 schreef Zeester het volgende:

Die zware vermoeide benen had ik daar nooit aan gelinkt maar dat is inderdaad wel het enige moment dat ik er last van heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')