Ik sinds een paar maanden ook.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heerlijk. Ben gek op zelfgemaakte soep.
Goed bezigquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ha! Ondanks de ongesteldheid toch een ATL
Hoe doen jullie dat met sporten als je ongesteld bent? Ik stel me vast enorm aan maar ik vind het wel echt een obstakel
Waarom kun je niet sporten als je ongesteld bent?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ha! Ondanks de ongesteldheid toch een ATL
Hoe doen jullie dat met sporten als je ongesteld bent? Ik stel me vast enorm aan maar ik vind het wel echt een obstakel
Wat heb jij een bord voor je kopquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom kun je niet sporten als je ongesteld bent?Tampon erin, gaan? En evt pijnstillers als je krampen hebt..
Dit. En zonder wil ik echt niet sportenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sommige meiden kunnen uberhaupt de eerste dagen geen tampon gebruiken.
Klinkt allemaal heel herkenbaar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit. En zonder wil ik echt niet sporten
Ik slik nu vaak gewoon de pil door omdat ik het zo irritant vind als het alles ontregelt maar daar word ik weer zo'n hormoonbom van als ik dan wel een stopweek heb (alsof ik alle ellende ook gewoon doorschuif en opspaar eigenlijk)
En ik heb bijvoorbeeld nu ook enorme hoofdpijn, duizelig, misselijk etc. Dat heb ik veel sneller als ik ongesteld ben.
Al die dingen bij elkaar zorgen er meestal voor dat ik gewoon niet ga maar dan raak je weer zo uit je ritme.
Misschien moet ik gewoon thuis wat meer doen
Och meiske toch. Ga even hoepelen om je frustratie kwijt te raken ofzo.. je komt nogal zwaar gefrustreerd over. Lukt het afvallen niet zo? Gaat het allemaal wel goed met je of zit je in een dipje? Daar hebben ze medicatie voor hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heb jij een bord voor je kop![]()
Sommige meiden kunnen uberhaupt de eerste dagen geen tampon gebruiken.
Dan heb je het echt hevigquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit. En zonder wil ik echt niet sporten
Zwaar gefrustreerd? Leg uit als je wilt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Och meiske toch. Ga even hoepelen om je frustratie kwijt te raken ofzo.. je komt nogal zwaar gefrustreerd over. Lukt het afvallen niet zo? Gaat het allemaal wel goed met je of zit je in een dipje? Daar hebben ze medicatie voor hoorSchroom niet om daarom te vragen. Kan je leven enkel beter maken.
Ik kan geen spiraaltje vanwege medische redenenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:44 schreef Qwea het volgende:
Waarom heb je voor de pil gekozen if I may ask? Ik heb bv een spiraal... al 6 jaar niet ongesteld geweestIdeaal. Misschien wat voor jou?
Ik heb geen schuldgevoel, ik wil gewoon iets actiefs doen en constructief met afvallen bezig zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:40 schreef Zeester het volgende:
Ik vind sporten als ik ongesteld ben (of überhaupt bewegen) ook altijd een hele opgave. Mijn menstruatie gaat namelijk altijd heel erg in onwijs zware en vermoeide benen zitten onder andere, een soort spierpijn gevoel. Als ik de eerste 3 dagen van mijn menstruatie ook alle 3 moet werken (en dus staan en lopen) ben ik echt helemaal gebroken na afloop. En pijnstilling helpt wel tegen de buikpijn, maar dus niet tegen dat zware gevoel.
Als je aan de pil bent weet je waarschijnlijk vrij exact wanneer je ongesteld wordt. Kun je niet in de week ervoor een keertje extra sporten, zodat je in ieder geval de eerste dagen zonder schuldgevoel vrij kunt nemen van sporten?
Die zware vermoeide benen had ik daar nooit aan gelinkt maar dat is inderdaad wel het enige moment dat ik er last van heb.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:40 schreef Zeester het volgende:
Ik vind sporten als ik ongesteld ben (of überhaupt bewegen) ook altijd een hele opgave. Mijn menstruatie gaat namelijk altijd heel erg in onwijs zware en vermoeide benen zitten onder andere, een soort spierpijn gevoel. Als ik de eerste 3 dagen van mijn menstruatie ook alle 3 moet werken (en dus staan en lopen) ben ik echt helemaal gebroken na afloop. En pijnstilling helpt wel tegen de buikpijn, maar dus niet tegen dat zware gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |