Ik heb er niet echt een hekel aan. Maar ik heb wel een hekel aan de druk die ik mezelf opleg. En ik heb nu eenmaal minder energie dan een gemiddeld mens dus ik kom gewoon vaak echt in de knoop. En ik loop steeds grote achterstanden op als ik weer eens een paar maanden ziek ben geweest.quote:
Ik wou echt dat ik dat ook een beetje vond.quote:
Weer net te ver weg he ^^quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:17 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha helaas voor jou, in Friesland!
150 per maand? Dat is nog goed te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een hekel aan. Maar ik heb wel een hekel aan de druk die ik mezelf opleg. En ik heb nu eenmaal minder energie dan een gemiddeld mens dus ik kom gewoon vaak echt in de knoop. En ik loop steeds grote achterstanden op als ik weer eens een paar maanden ziek ben geweest.
Mijn vriend doet heel veel. Hij strijkt, stofzuigt, dweilt, vuilnis en doet de badkamer. En we doen samen het eten, boodschappen, vaatwasser, etc etc. Maar hij werkt 80 uur per week en al dat huishouden is voor hem helemaal niet goed. Het is nu dus gewoon genoeg geweest.
Ze komt 3 uur per week en nog 1 keer per maand een uur extra. Dat kost ongeveer 150 euro. Als je ziet hoeveel vrije tijd we daarmee kopen vinden we dat helemaal geen probleem. Maar goed, we hebben ook pas sinds kort het geld daarvoor.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
150 per maand? Dat is nog goed te doen.
Ik zeg prima deal met wat je ermee wint.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een hekel aan. Maar ik heb wel een hekel aan de druk die ik mezelf opleg. En ik heb nu eenmaal minder energie dan een gemiddeld mens dus ik kom gewoon vaak echt in de knoop. En ik loop steeds grote achterstanden op als ik weer eens een paar maanden ziek ben geweest.
Mijn vriend doet heel veel. Hij strijkt, stofzuigt, dweilt, vuilnis en doet de badkamer. En we doen samen het eten, boodschappen, vaatwasser, etc etc. Maar hij werkt 80 uur per week en al dat huishouden is voor hem helemaal niet goed. Het is nu dus gewoon genoeg geweest.
Ze komt 3 uur per week en nog 1 keer per maand een uur extra. Dat kost ongeveer 150 euro. Als je ziet hoeveel vrije tijd we daarmee kopen vinden we dat helemaal geen probleem. Maar goed, we hebben ook pas sinds kort het geld daarvoor.
Je kunt ze ook laten bezorgenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:13 schreef Zeester het volgende:
Ik heb geen vaatwasser, dus helaas gaat dat niet op. Vaatwasser staat al jaren op mijn wenslijstje, en heb al uitgemeten dat een smalle vaatwasser in mijn kleine keukentje moet passen, maar er moet een aansluiting gemaakt worden, en dan een vaatwasser gekocht (en heb geen auto natuurlijk) en dat zijn net teveel stappen om ooit daadwerkelijk het uit te voeren. Het zou gewoon ook zoveel ruimte schelen in mijn keuken als ik alles gewoon zo de vaatwasser in kon zetten ipv op het aanrecht stallen.
SPOILER: Heeft niks met afvallen te maken dus even verstoptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn salade was lekker.Prrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het liefste wil ik dan een tweedehandsje, want die smalle vaatwassers kun je echt goedkoop krijgen. Maar goed, excuusjes te over, ik moet gewoon een keer opzoeken hoe/wie/hoe duur het maken van een aansluiting is. Dan komt die vaatwasser ooit ook wel. Ik heb namelijk al 3 gratis vaatwassers aangeboden gekregen, maar wat moet ik ermee als ik geen aansluiting hebquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je kunt ze ook laten bezorgendat scheelt weer een stapje
Oja beddengoed gooit wel de planning soms in de war hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:16 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het liefste wil ik dan een tweedehandsje, want die smalle vaatwassers kun je echt goedkoop krijgen. Maar goed, excuusjes te over, ik moet gewoon een keer opzoeken hoe/wie/hoe duur het maken van een aansluiting is. Dan komt die vaatwasser ooit ook wel. Ik heb namelijk al 3 gratis vaatwassers aangeboden gekregen, maar wat moet ik ermee als ik geen aansluiting heb.
De was doen gaat hier meestal wel prima, maar nu zit er een net afgehaalde set beddengoed in m'n wasmand, dus is hij vol, en ligt de rest ernaast. Misschien mezelf van de bank sleuren en die was er gewoon meteen in doen.
Ik heb trouwens stiekem best een mini beetje spierpijn van de yoga van gisteren. Misschien ga ik wel implementeren dat ik op donderdagavond thuis ook een lesje ga doen, van youtube. Ik weet nu een beetje hoe het moet voelen dus dat durf ik wel aan!
Misschien ga ik daar dan even vragen wat een goede is, ik vind het namelijk wel echt leuk. Het is namelijk echt een sport voor mijn soort competitiviteit, namelijk een wedstrijd met jezelf. Ik vind het niet heel belangrijk om de beste te zijn, maar wel belangrijk om het beste uit mezelf te halen. In de zomer gaan we trouwens ook in het park yoga doen, dat vind ik wel echt leuk en daar verheug ik me ook enorm op!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja beddengoed gooit wel de planning soms in de war hier.
En volgens mij zijn er veel goede yogacursussen op YT te vinden (in het Slanke topic zag ik soms linkjes voorbij komen).
voor Tink
Mooie doelstelling altijdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:23 schreef Zeester het volgende:
[..]
Misschien ga ik daar dan even vragen wat een goede is, ik vind het namelijk wel echt leuk. Het is namelijk echt een sport voor mijn soort competitiviteit, namelijk een wedstrijd met jezelf. Ik vind het niet heel belangrijk om de beste te zijn, maar wel belangrijk om het beste uit mezelf te halen. In de zomer gaan we trouwens ook in het park yoga doen, dat vind ik wel echt leuk en daar verheug ik me ook enorm op!
Dat laatste is niet zo erg als hij het maar leuk vind/gaat vinden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
In onze nieuwe woonplaats wil ik kijken of mijn vriend en ik op dansles kunnen. Stijldansen of salsa ofzo. Maar mijn vriend is er niet echt voor te pochen en is ook best wel een houten plank
Mijn vriend voelt zich nog al snel opgelatenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo erg als hij het maar leuk vind/gaat vinden.
Hmmm dat is wel jammer, en weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend voelt zich nog al snel opgelaten
Precies. Maar gelukkig al heel wat minder sinds wij samen gaan. En het is echt een toffe vent maar wat onzekerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel jammer, en weinig aan te doen.
Ach er zijn ergere dingenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Precies. Maar gelukkig al heel wat minder sinds wij samen gaan. En het is echt een toffe vent maar wat onzeker
Gaat ie meer bij Loebes in de leerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Precies. Maar gelukkig al heel wat minder sinds wij samen gaan. En het is echt een toffe vent maar wat onzeker
Haha Loebes zijn zelfvertrouwen is ook niet heel groot.quote:
Wat vinden labs nou niet lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha Loebes zijn zelfvertrouwen is ook niet heel groot.
Ik had ook weer een prima dag trouwens.
En Loebes vind Griekse yoghurt erg lekker.
Morgen heerlijk vers groentesoepje maken heerlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat vinden labs nou niet lekker![]()
Hier ook goede dag. Nou ja, goed... Ik zif way te laag vandaag. Morgen maar fd compenseren.
Waarom doe je dat? Ik lees ze wel vaker en dan denk ik: neem je geen eten mee als je ergens (werk,studie?) heengaat? Of vergeet je te eten? Heb ik ook wel eens gehad vroeger, maar nu vergeet ik het niet meerquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:16 schreef Fripsel het volgende:
Mijn lijstje van vandaag is echt heel slecht![]()
O/L: twee boterhammen met pittige kip
T: chai tea
D: groentesoep met een pistoletje met filet americain
T: twee biscuitjes
kan heel goed. En dan ook nog de stress van tentamens.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:09 schreef Nammie het volgende:
Ik blijf de hele tijd hangen (3 weken ofz) op hetzelfde gewicht..Maar heb ook super weinig beweging. Mijn beweging bestaat uit reizen naar school, tentamen maken, terug naar huis om te studeren en zo gaat het door
dus zal daar wel aan liggen
.
Stress helpt ook niet inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:19 schreef Ole het volgende:
[..]
kan heel goed. En dan ook nog de stress van tentamens.
Na de tentamens weer lekker gaan bewegen dan.
Een lekker lijstjequote:Op woensdag 21 januari 2015 09:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O- brinta
T- appel
L- 2-3 BH met eiersalade
T- Griekse yoghurt
D- gevulde groenten soep, ciabatta en heksenkaas
T- dubbel vla.
Wel een goed lijstje toch?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, maar weer een lijstje dan. Heb niet zo'n zin vandaag.
O: smoothie fruit, havermout, lijnzaad, kwark
T: eierkoek
L: romaine, parm, avocado, zachtgekookt ei, 2 volkoren, beker ayran
T: Griekse yoghurt met honing en pijnboompitten, olijven, zoute sticks
D: Heek, koolraap, aardappelpuree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |