misschien toch wat meer koolhydraten bij O , en een echt tussendoortje in de middag. Zeker met 20 km fietsen vind ik het niet raar dat je ' 's avonds nog 2 boterhammen hebt genomenquote:Op maandag 19 januari 2015 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje van vandaag doen dan?
O: smoothie met spinazie, bosvruchten, banaan, chiazaad + 0,5 water.
L: 2 geroosterde boterhammen, 250 gram champignons, 50 gram feta
T: Liters thee.
D: Eendenbouillon met eend, paksoi.
T: 2 boterhammen. 1 filet, 1 levenworst (want HONGER)
B: 20 km fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook al eet ik misschien net wat meer dan anders en heb ik soms echt even de puf niet om er bewust mee bezig te zijn, ik ga niet als een malloot zitten schransen en ben er nog niet van aangekomen.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Inderdaad, sowieso een erg mager lijstje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:51 schreef DonnaRush het volgende:
Lonaa ik snap wel dat je honger had na dat fietsen. Misschien de volgende keer voor het fietsen iets vullends nemen? Een eitje of een banaan ofzo?
Oh, dat van die smoothie was me nog niet eens opgevallen. Mee eens idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso een erg mager lijstje.
Of neem in ieder geval iets van melk, yoghurt etc in je smoothie. Nu ontbijt je alleen maar met een banaan (de rest vult helemaal niet).
Lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:08 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Oh, dat van die smoothie was me nog niet eens opgevallen. Mee eens idd.
Zo, ik heb alweer 1.2 liter thee binnen. Lekker!
Incl. een flink stuk fietsen en het feit dat je 's avonds dan zo'n honger hebt, is dat misschien gewoon niet genoeg.quote:
Voor gisteren was het wat weinig gezien ik honger had 's avonds. En dat noemen ze dan een les voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Incl. een flink stuk fietsen en het feit dat je 's avonds dan zo'n honger hebt, is dat misschien gewoon niet genoeg.
Ik voel me er eigenlijk altijd wel prima bij, die 1400.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou het niet redden op 1400 calorieën. En anderhalve liter thee is geen tussendoortje meid
Snap ik, maar wij gaven aan 'joh, dit is te weinig' en jij zei vervolgens 'dat het gewoon 1400 kcal was', vandaar dat ik daar nog even achteraan postte. Fijn dat je er van leert iig, het blijft zoeken wat genoeg is, wat te weinig en wat te veel. Daar heb ik ook na een jaar stabiliteit nog last van, dat de balans soms een beetje zoek is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor gisteren was het wat weinig gezien ik honger had 's avonds. En dat noemen ze dan een les voor de volgende keer.
Zie het als leermoment idd. Als je gaat sporten lekker wat extra's pakken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voel me er eigenlijk altijd wel prima bij, die 1400.Ik doe dan ook wel eens waar niet heel veel hele intensieve dingen.
Dat fietsen gisteren, daarvan was de helft op een tempo van 10 km per uur.
Maar ik gok dat Lonaa wel nog een stuk groter is dan jij, dus ik vind 1400 eigenlijk aan de lage kant (als je dat altijd eet).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:47 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zit ook altijd rond de 1400, voor mij prima met een zittend beroep, val mooi langzaam af. Maar als ik kilometers ga fietsen of sporten, dan neem ik wel wat extra. Zoals een eitje of een banaan dus.
Ohja, dat is misschien wel zo inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar ik gok dat Lonaa wel nog een stuk groter is dan jij, dus ik vind 1400 eigenlijk aan de lage kant (als je dat altijd eet).
Met mijn gewicht zou ik ook al rond de 1600 per dag moeten eten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:48 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ohja, dat is misschien wel zo inderdaad.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, mijn salade net was lekkerRomaine, ceasardressing, parmesan, zachtgekookt eitje en avocado. Morgen weer
Lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, mijn salade net was lekkerRomaine, ceasardressing, parmesan, zachtgekookt eitje en avocado. Morgen weer
Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen nog biologische kip eet. Dat maakt het qua niet zelfgemaakte kip- en eiersalades wel lastig. En ook makkelijk want ik heb op de verjaardag die ik zondag had dus geen salades op turks brood op. Tot ik ergens een bakje hummus ontdektequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zweer momenteel bij de boterhammen met Surinaamse eiersalade.. Over een paar weken is het weer iets anders..
Jaloers!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanaf volgende week donderdag heb ik wekelijks een werkster
![]()
![]()
![]()
Chill!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanaf volgende week donderdag heb ik wekelijks een werkster
![]()
![]()
![]()
Haha helaas voor jou, in Friesland!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja joh.. Woon. Je in de buurt van Eindhoven toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |