misschien toch wat meer koolhydraten bij O , en een echt tussendoortje in de middag. Zeker met 20 km fietsen vind ik het niet raar dat je ' 's avonds nog 2 boterhammen hebt genomenquote:Op maandag 19 januari 2015 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje van vandaag doen dan?
O: smoothie met spinazie, bosvruchten, banaan, chiazaad + 0,5 water.
L: 2 geroosterde boterhammen, 250 gram champignons, 50 gram feta
T: Liters thee.
D: Eendenbouillon met eend, paksoi.
T: 2 boterhammen. 1 filet, 1 levenworst (want HONGER)
B: 20 km fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook al eet ik misschien net wat meer dan anders en heb ik soms echt even de puf niet om er bewust mee bezig te zijn, ik ga niet als een malloot zitten schransen en ben er nog niet van aangekomen.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Inderdaad, sowieso een erg mager lijstje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:51 schreef DonnaRush het volgende:
Lonaa ik snap wel dat je honger had na dat fietsen. Misschien de volgende keer voor het fietsen iets vullends nemen? Een eitje of een banaan ofzo?
Oh, dat van die smoothie was me nog niet eens opgevallen. Mee eens idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso een erg mager lijstje.
Of neem in ieder geval iets van melk, yoghurt etc in je smoothie. Nu ontbijt je alleen maar met een banaan (de rest vult helemaal niet).
Lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:08 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Oh, dat van die smoothie was me nog niet eens opgevallen. Mee eens idd.
Zo, ik heb alweer 1.2 liter thee binnen. Lekker!
Incl. een flink stuk fietsen en het feit dat je 's avonds dan zo'n honger hebt, is dat misschien gewoon niet genoeg.quote:
Voor gisteren was het wat weinig gezien ik honger had 's avonds. En dat noemen ze dan een les voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Incl. een flink stuk fietsen en het feit dat je 's avonds dan zo'n honger hebt, is dat misschien gewoon niet genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |