abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148974357
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat haal ik ook niet, maar ga ook echt niet tegen mijn wil in eten.
Want de snaaizin blijft toch wel of ik nu veel, weinig of gewoon eet.

@BP als je minder afvalt is het verschil toch ook minder groot of snap ik het niet helemaal?
Sorry, ik bedoelde het verschil tussen wat je nu eet en wat je dan op je streefgewicht zou mogen eten :)
My salvation lies in your love..
pi_148974540
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:12 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoelde het verschil tussen wat je nu eet en wat je dan op je streefgewicht zou mogen eten :)
Aha :D
pi_148974544
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tonijn? Kwark? Zit iig meer nuttigs in dan in eierkoeken. Boterham?
Ik eet al tonijn voor de lunch. En Bij mijn ontbijt en middag T al kwark of Griekse yoghurt. Vandaag bij de lunch toevallig geen brood, normaal wel. Boterham was als ochtend T inderdaad een goed idee geweest.

Maar goed, ik krijg alle voedingsstoffen die ik nodig heb ruimschoots binnen dus die eierkoek kan geen kwaad.
Spoilers!
pi_148976393
Ik heb het sporten goed te pakken, want ik heb net weer 20 min yoga gedaan en erachteraan een 30 min zumba lesje! Samen met huisgenootje, was leuk. Nu hopen dat ik het niet heb overdreven want ik moet de komende 3 dagen werken (en dus de hele dag staan), dus hoop dat m'n bovenbenen niet teveel branden morgen :D.
pi_148977722
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:28 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het sporten goed te pakken, want ik heb net weer 20 min yoga gedaan en erachteraan een 30 min zumba lesje! Samen met huisgenootje, was leuk. Nu hopen dat ik het niet heb overdreven want ik moet de komende 3 dagen werken (en dus de hele dag staan), dus hoop dat m'n bovenbenen niet teveel branden morgen :D.
Ha wat leuk dat je toch het plezier in sporten hebt gevonden :)
pi_148978100
Sarabi, de Thaise tonijnsalade was echt een succes! Ik heb er nog wat vissaus doorheen gedaan en had geen komkommer en geen trek in rauwe ui. En ik had nog en restje sla en noodles dus dat was een flink vullende lunch.
Spoilers!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 14:21:17 #257
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148978106
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tink, ik vind die prille verliefdheid van jou zo cute O+
O+ Ik vind het zelf ook wel leuk ja :D Het gaat ook echt ontzettend goed. We moeten snel eens meeten met z'n vieren, gaan we gewoon ergens een kop warme chocomel doen ofzo, iets relaxeds... Zie mijn vriendlief en jouw vriendlief nog best samen door één deur kunnen.

Ontopic: Ik neem yoghurt als t en ga dan zo even met m'n oude winterjas naar de kleermaker, die moet een maat of 2 ingenomen worden en ik heb echt een tweede winterjas nodig. Uurtje de stad in leek verleidelijk, maar jeetjemina, wat is het ontzettend koud buiten?! Ga dus mooi even niet verder dan per se noodzakelijk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_148979927
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sarabi, de Thaise tonijnsalade was echt een succes! Ik heb er nog wat vissaus doorheen gedaan en had geen komkommer en geen trek in rauwe ui. En ik had nog en restje sla en noodles dus dat was een flink vullende lunch.
Goed om te horen :) ik heb het nog steeds niet gegeten.
pi_148980324
Ik heb net geluncht met een soort improv tonijnsalade op brood en het was heerlijk. Beetje fijngesnipperde rode ui, klein gesneden paprika, gehalveerde zilveruitjes, theelepel mosterd en een mini beetje frietsaus. Op twee volkoren geroosterde boterhammen. Het vulde enorm!
pi_148981257
Die eikels van het Rotihuis hier blijven mij spammen. Ik heb hun app geinstalleerd en eens per week vragen ze of ik toevallig geen zin heb om te koken :( Nou dat heb ik toevallig vandaag wel :6
Spoilers!
pi_148981412
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die eikels van het Rotihuis hier blijven mij spammen. Ik heb hun app geinstalleerd en eens per week vragen ze of ik toevallig geen zin heb om te koken :( Nou dat heb ik toevallig vandaag wel :6
Hahaha
Ik vind al vervelend dat als je een ThuisBezorgd gebruikt je de reclame overal online tegenkomt.
pi_148982632
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hahaha
Ik vind al vervelend dat als je een ThuisBezorgd gebruikt je de reclame overal online tegenkomt.
Haha, dat is mij nooit opgevallen, en thuisbezorgd en ik waren echt enorme buddies in de tijd dat ik nog echt dik was. Sowieso merk ik dat in Adam wonen de drempel tot buiten de deur eten echt bijzonder laag maakt. Ook qua gezond is er zoooveel om uit te kiezen.
pi_148983151
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:36 schreef Zeester het volgende:

[..]

Haha, dat is mij nooit opgevallen, en thuisbezorgd en ik waren echt enorme buddies in de tijd dat ik nog echt dik was. Sowieso merk ik dat in Adam wonen de drempel tot buiten de deur eten echt bijzonder laag maakt. Ook qua gezond is er zoooveel om uit te kiezen.
Dat geloof ik :Y waar wij eerst woonde had je helemaal niets dat thuis kwam bezorgen en verder ook niet veel om af te halen.
Toen we gingen verhuizen hebben we dat flink ingehaald :@
  Moderator/colorchick vrijdag 23 januari 2015 @ 16:56:41 #264
382129 crew  Donna
pi_148983333
Bij ons wordt helemaal niets thuis bezorgt! *O*
pi_148985126
Wat een verademing, en tegelijk hel lijkt mij dat ;). Ik weet nog dat ik als puber na eeuwen zeuren eenieder een pizza mocht bestellen, dat vond ik echt zo tof :D. Lekker Amerikaans vond ik dat!
pi_148985201
Ik heb zondag voor het eerst in 5 jaar eens eten besteld :'). Ah well, dat mocht ook wel eens een keer maar ik weet wel gelijk weer waarom ik het niet doe, hehe.

Verder lijkt er nu eindelijk een stijgende lijn in mn energie/herstel te zitten, deze week ging een stuk beter. Van het weekend zo geregeld dat ik maandag t/m vrijdag het avondeten al had voorbereid, op 2 dagen had ik ook nog een bakje soep mee voor op werk bij de lunch. Moet nog wel een beetje oppassen wat ik doe, maar zo fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan :)
pi_148985346
Zo dan. Het yoghurt bosvruchtenijs van AH heeft 190 kcal per 100g en dat van Lidl 100! Dat van Lidl is er maar 2 x per jaar en het is lekkerder. Win win win :Y
Spoilers!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 22:15:00 #268
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148993591
ik bestel nooit voor mezelf. Ik eet wel eens mee met vriendje maar voor mezelf kook ik gewoon, of ik eet niet.
Prrrrr
  Moderator/colorchick vrijdag 23 januari 2015 @ 22:38:31 #269
382129 crew  Donna
pi_148994632
Heel soms is het idd wel een hell, maar dan halen we gewoon af haha, dat kan dan weer wel.

En op het middelpunt van alle dorpjes hier staan van do t/m zondag een patat kar. Niets te klagen. :P
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 januari 2015 @ 23:03:16 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148995715
Bestellen/afhalen doen we hier zelden, voornamelijk omdat we het zelf toch altijd lekkerder kunnen maken :')

Morgen veel lekker eten, maar ook de nodige lichaamsbeweging. We gaan met de trein naar Amsterdam :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 23:07:42 #271
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148995908
Met zijn alllleeeeeen, met zijn aallllleeehheeen, met zijn allen gaan we morrugun naar ahamsterdam.
Prrrrr
pi_149002516
Als die treinen maar rijden Sjeen..
SNEEUW! O+
pi_149002553
Ja, sneeuw in Amsterdam! Ik mag per hoge uitzondering lekker met de tram! Duimen jullie mee dat de sneeuw morgen weg is, want op zondag begin ik eerder dan de eerste tram aankomt :(.
En ik ben als de dood voor fietsen met gladheid!
  zaterdag 24 januari 2015 @ 09:02:46 #274
319308 Tink89
To live is to dance
pi_149003070
Sneeeeeeeuw! :D

Ik heb gisteren heerlijk 50 minuten paard gereden, zo fijn! M'n schouder is er nog niet, maar m'n humeur verbetert met de minuut.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_149003137
Deze week een wat mindere op de weegschaal: netto -0,4.
Maar denk dat ik een schommeling omhoog heb door het sporten, want gisteren was ik 0,5 kg lichter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')