Sorry, ik bedoelde het verschil tussen wat je nu eet en wat je dan op je streefgewicht zou mogen etenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat haal ik ook niet, maar ga ook echt niet tegen mijn wil in eten.
Want de snaaizin blijft toch wel of ik nu veel, weinig of gewoon eet.
@BP als je minder afvalt is het verschil toch ook minder groot of snap ik het niet helemaal?
Ahaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:12 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het verschil tussen wat je nu eet en wat je dan op je streefgewicht zou mogen eten
Ik eet al tonijn voor de lunch. En Bij mijn ontbijt en middag T al kwark of Griekse yoghurt. Vandaag bij de lunch toevallig geen brood, normaal wel. Boterham was als ochtend T inderdaad een goed idee geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tonijn? Kwark? Zit iig meer nuttigs in dan in eierkoeken. Boterham?
Ha wat leuk dat je toch het plezier in sporten hebt gevondenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:28 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het sporten goed te pakken, want ik heb net weer 20 min yoga gedaan en erachteraan een 30 min zumba lesje! Samen met huisgenootje, was leuk. Nu hopen dat ik het niet heb overdreven want ik moet de komende 3 dagen werken (en dus de hele dag staan), dus hoop dat m'n bovenbenen niet teveel branden morgen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tink, ik vind die prille verliefdheid van jou zo cute
Goed om te horenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sarabi, de Thaise tonijnsalade was echt een succes! Ik heb er nog wat vissaus doorheen gedaan en had geen komkommer en geen trek in rauwe ui. En ik had nog en restje sla en noodles dus dat was een flink vullende lunch.
Hahahaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die eikels van het Rotihuis hier blijven mij spammen. Ik heb hun app geinstalleerd en eens per week vragen ze of ik toevallig geen zin heb om te kokenNou dat heb ik toevallig vandaag wel
Haha, dat is mij nooit opgevallen, en thuisbezorgd en ik waren echt enorme buddies in de tijd dat ik nog echt dik was. Sowieso merk ik dat in Adam wonen de drempel tot buiten de deur eten echt bijzonder laag maakt. Ook qua gezond is er zoooveel om uit te kiezen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha
Ik vind al vervelend dat als je een ThuisBezorgd gebruikt je de reclame overal online tegenkomt.
Dat geloof ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:36 schreef Zeester het volgende:
[..]
Haha, dat is mij nooit opgevallen, en thuisbezorgd en ik waren echt enorme buddies in de tijd dat ik nog echt dik was. Sowieso merk ik dat in Adam wonen de drempel tot buiten de deur eten echt bijzonder laag maakt. Ook qua gezond is er zoooveel om uit te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |