Geeft het rust dat je je nu echt even de tijd hebt om bij te komen? Ik hoop echt dat rust veel gaat helpen. Het zal je in ieder geval niet tegenwerken!quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:30 schreef Tink89 het volgende:
Hier ook ja... Beetje behoorlijk blut.
Update voor de geinteresseerden: ik heb me vandaag ziek gemeld, was echt op. Uren geslapen en dat lijkt iets geholpen te hebben. Ben nog steeds beroerd van de medicijnen, maar minder dan vanochtend. Morgenvroeg dry needling, ben benieuwd hoe het daarna gaat. Iig weer proberen om vier uur thuis te werken en dan dit weekend lekker weinig op het programma. Vrijdagavond misschien heel even een paar rondjes stappen met de poownie en een paar kopjes thee op de manege. Zaterdag niks, zondag ochtend even bij de wedstrijd kijken en verder weer niks. Genoeg tijd om uit de lappenmand te komen dus
Oh dat is wel echt heel tof. Oude huizen zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Totaal offtopic: Ik heb de originele bouwtekeningen van ons huis binnen, echt zo leuk Het huis is over 2 weken precies 105 jaar oud. Gebouwd met een super de luxe binnenprivaat
Wat grappig! Is het erg veranderd?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Totaal offtopic: Ik heb de originele bouwtekeningen van ons huis binnen, echt zo leuk Het huis is over 2 weken precies 105 jaar oud. Gebouwd met een super de luxe binnenprivaat
Het ie eigenlijk nauwelijks veranderd. Behalve de aanleg van elektra en riool is er een paar vierkante meter aan de keuken gebouwd. En de trap is een metertje verplaatst. Het is gewoon een simpele arbeiderswoning, het heeft nooit mooi authentieke details gehad. Behalve een torentje op het dak wat we nu niet meer hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:54 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Wat grappig! Is het erg veranderd?
Ik woon in een huurhuis (in een appartement in een deel van een huis eigenlijk), dat volgens het kadaster nog veel ouder is. Maar aan de binnenkant is er van alles erg goedkoop en rigoureus aangepast, zodat er een paar appartementen in passen, dus ik ben ook wel benieuwd hoe het er ooit heeft uitgezien.
Wat Sarabi zegt, leuk om te leren over jezelf!quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:55 schreef Zeester het volgende:
Dat was echt een succes. Ik vind het trouwens frappant dat ik sommige dingen echt heel goed kan, en andere dingen, waar zij dan een beetje aan voorbij gaat als 'heel logisch en vanzelfsprekend' me lastig afgaan. Volgens mij zijn mijn benen namelijk gespierd, maar niet soepel. En mijn bovenlijf is weer soepeler dan ik dacht. Maar het moeilijkst vind ik nog om soms zo lang op m'n knieën (of vaak 1 knie) te blijven zitten. Volgens mij moet ik nog flink wat knie-eelt kweken. Dit ga ik vaker doen!
(Ow en op het dekbed werkte best ok, lekker warm. Alleen schoof het soms een beetje maar dat was ok.)
En Lucky, dat is echt cool om te zien. Oude huizen zijn leuk!
Zo heel dieetverantwoord zijn ze niet. Nou ja, calorisch zijn ze wel ok maar er zit natuurlijk niets nuttigs in. Maar halverwege de ochtend heb ik echt iets goed vullends nodig. En ik weet gewoon niet wat anders. Ik eet al veel groente, fruit en eiwitten. En ik geloof dat het een beetje een verslaving aan het worden is, ik mis ze heel erg nu ze op zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Ik begin ook zin in eierkoeken te krijgen door jouw lijstjes
Mijn lijstjes zijn sowieso niet 100% dieetverantwoord, zolang het maar gewoon normaal isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo heel dieetverantwoord zijn ze niet. Nou ja, calorisch zijn ze wel ok maar er zit natuurlijk niets nuttigs in. Maar halverwege de ochtend heb ik echt iets goed vullends nodig. En ik weet gewoon niet wat anders. Ik eet al veel groente, fruit en eiwitten. En ik geloof dat het een beetje een verslaving aan het worden is, ik mis ze heel erg nu ze op zijn.
Ik ben vandaag dus gewoon weer thuis aan het werk. Dry needling was heel heftig, heb daar echt een potje gejankt op die tafel, maar heb wel het idee dat het soort van werkt. Alles voelt nu heel zwaar en loom en m'n hoofd is een beetje warrig, maar vergeleken met zondag en maandag voel ik me weer zo soepel als een primaballerinaquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
Geeft het rust dat je je nu echt even de tijd hebt om bij te komen? Ik hoop echt dat rust veel gaat helpen. Het zal je in ieder geval niet tegenwerken!
Met het eerste deel ben ik 1000% eens maar het laatste deel.....ik hoop echt dat het zo werkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn lijstjes zijn ook niet helemaal verantwoord. Maar ik geloof dat het juist de bedoeling is jezelf een manier aan te leren van eten die vol te houden is en normaal is. Vanaf het moment dat ik mijn ideale gewicht heb mag ik alleen nog maar meer etenOm op gewicht te blijven.
Zeker wel. Want anders zou je blijven afvallen en dat is ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met het eerste deel ben ik 1000% eens maar het laatste deel.....ik hoop echt dat het zo werkt.
Maar als je minder weegt heb je ook weer minder nodig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zeker wel. Want anders zou je blijven afvallen en dat is ook niet de bedoelingalleen ik moet dan op letten weer niet teveel te gaan eten. En ik zal vast niet de enige zijn die dat doe
Ik heb het eens uitgerekend.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar als je minder weegt heb je ook weer minder nodig.
En daar moet ik ook zeker op letten
Dat haal ik ook niet, maar ga ook echt niet tegen mijn wil in eten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef DonnaRush het volgende:
Ik moet minimaal 1800kcal eten om op gewicht te blijven. Dat wordt nog lastig, ben geen grote eter namelijk.
Maar goed, eerst zou ik nog graag 5-7 kilo af willen vallen, dus dat is van latere zorg.
Tonijn? Kwark? Zit iig meer nuttigs in dan in eierkoeken. Boterham?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo heel dieetverantwoord zijn ze niet. Nou ja, calorisch zijn ze wel ok maar er zit natuurlijk niets nuttigs in. Maar halverwege de ochtend heb ik echt iets goed vullends nodig. En ik weet gewoon niet wat anders. Ik eet al veel groente, fruit en eiwitten. En ik geloof dat het een beetje een verslaving aan het worden is, ik mis ze heel erg nu ze op zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |