abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2015 @ 20:30:59 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148955675
Hier ook ja... Beetje behoorlijk blut.

Update voor de geinteresseerden: ik heb me vandaag ziek gemeld, was echt op. Uren geslapen en dat lijkt iets geholpen te hebben. Ben nog steeds beroerd van de medicijnen, maar minder dan vanochtend. Morgenvroeg dry needling, ben benieuwd hoe het daarna gaat. Iig weer proberen om vier uur thuis te werken en dan dit weekend lekker weinig op het programma. Vrijdagavond misschien heel even een paar rondjes stappen met de poownie en een paar kopjes thee op de manege. Zaterdag niks, zondag ochtend even bij de wedstrijd kijken en verder weer niks. Genoeg tijd om uit de lappenmand te komen dus :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_148956070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:30 schreef Tink89 het volgende:
Hier ook ja... Beetje behoorlijk blut.

Update voor de geinteresseerden: ik heb me vandaag ziek gemeld, was echt op. Uren geslapen en dat lijkt iets geholpen te hebben. Ben nog steeds beroerd van de medicijnen, maar minder dan vanochtend. Morgenvroeg dry needling, ben benieuwd hoe het daarna gaat. Iig weer proberen om vier uur thuis te werken en dan dit weekend lekker weinig op het programma. Vrijdagavond misschien heel even een paar rondjes stappen met de poownie en een paar kopjes thee op de manege. Zaterdag niks, zondag ochtend even bij de wedstrijd kijken en verder weer niks. Genoeg tijd om uit de lappenmand te komen dus :)
Geeft het rust dat je je nu echt even de tijd hebt om bij te komen? Ik hoop echt dat rust veel gaat helpen. Het zal je in ieder geval niet tegenwerken!
pi_148958841
Totaal offtopic: Ik heb de originele bouwtekeningen van ons huis binnen, echt zo leuk Het huis is over 2 weken precies 105 jaar oud. Gebouwd met een super de luxe binnenprivaat :Y
Spoilers!
pi_148959047
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Totaal offtopic: Ik heb de originele bouwtekeningen van ons huis binnen, echt zo leuk Het huis is over 2 weken precies 105 jaar oud. Gebouwd met een super de luxe binnenprivaat :Y
Oh dat is wel echt heel tof. Oude huizen zijn O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148962546
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat grappig! Is het erg veranderd?

Ik woon in een huurhuis (in een appartement in een deel van een huis eigenlijk), dat volgens het kadaster nog veel ouder is. Maar aan de binnenkant is er van alles erg goedkoop en rigoureus aangepast, zodat er een paar appartementen in passen, dus ik ben ook wel benieuwd hoe het er ooit heeft uitgezien.
pi_148962590
Dat was echt een succes. Ik vind het trouwens frappant dat ik sommige dingen echt heel goed kan, en andere dingen, waar zij dan een beetje aan voorbij gaat als 'heel logisch en vanzelfsprekend' me lastig afgaan. Volgens mij zijn mijn benen namelijk gespierd, maar niet soepel. En mijn bovenlijf is weer soepeler dan ik dacht. Maar het moeilijkst vind ik nog om soms zo lang op m'n knieën (of vaak 1 knie) te blijven zitten. Volgens mij moet ik nog flink wat knie-eelt kweken. Dit ga ik vaker doen!

(Ow en op het dekbed werkte best ok, lekker warm. Alleen schoof het soms een beetje maar dat was ok.)

En Lucky, dat is echt cool om te zien. Oude huizen zijn leuk!
pi_148970553
Leuk om je lichaam zo te leren kennen Zeester :)
pi_148970619
O- brinta
T- appel
L- 2-3 BH eiersalade en?
T- weet ik nog niet.
D- eet bij mijn ouders en die eten friet. Misschien dat ik wel een salade haal
T-?
pi_148970716
Hier is het ook lastig een planning te maken vandaag.
Dus dan maar on the go gezonde keuzes proberen te maken.
De weegschaal was in ieder geval weer awesome, het weekdoel moet te halen zijn :)
pi_148971007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:54 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Wat grappig! Is het erg veranderd?

Ik woon in een huurhuis (in een appartement in een deel van een huis eigenlijk), dat volgens het kadaster nog veel ouder is. Maar aan de binnenkant is er van alles erg goedkoop en rigoureus aangepast, zodat er een paar appartementen in passen, dus ik ben ook wel benieuwd hoe het er ooit heeft uitgezien.
Het ie eigenlijk nauwelijks veranderd. Behalve de aanleg van elektra en riool is er een paar vierkante meter aan de keuken gebouwd. En de trap is een metertje verplaatst. Het is gewoon een simpele arbeiderswoning, het heeft nooit mooi authentieke details gehad. Behalve een torentje op het dak wat we nu niet meer hebben -O-
De details van zo'n dossier zijn wel echt heel leuk. Bij oplevering een handtekening van de burgemeester, we weten de naam van de bouwer, de exacte data van aanvraag en oplevering, dat een straat hier vlakbij eerst anders heette, etc, etc.
Spoilers!
pi_148971186
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:55 schreef Zeester het volgende:
Dat was echt een succes. Ik vind het trouwens frappant dat ik sommige dingen echt heel goed kan, en andere dingen, waar zij dan een beetje aan voorbij gaat als 'heel logisch en vanzelfsprekend' me lastig afgaan. Volgens mij zijn mijn benen namelijk gespierd, maar niet soepel. En mijn bovenlijf is weer soepeler dan ik dacht. Maar het moeilijkst vind ik nog om soms zo lang op m'n knieën (of vaak 1 knie) te blijven zitten. Volgens mij moet ik nog flink wat knie-eelt kweken. Dit ga ik vaker doen!

(Ow en op het dekbed werkte best ok, lekker warm. Alleen schoof het soms een beetje maar dat was ok.)

En Lucky, dat is echt cool om te zien. Oude huizen zijn leuk!
Wat Sarabi zegt, leuk om te leren over jezelf!

Lijssie:
O: Smoothie
T: Ik mis m'n eierkoeken :( Ontbijtkoek dan maar
L: Thaise tonijnsalade met een restje noedels
T: Griekse yoghurt, nog iets wat ik gisteren bedacht maar nu vergeten ben
A: Orzo met paprika en tomaat
Spoilers!
pi_148971297
Ik begin ook zin in eierkoeken te krijgen door jouw lijstjes :D
pi_148971357
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Ik begin ook zin in eierkoeken te krijgen door jouw lijstjes :D
Zo heel dieetverantwoord zijn ze niet. Nou ja, calorisch zijn ze wel ok maar er zit natuurlijk niets nuttigs in. Maar halverwege de ochtend heb ik echt iets goed vullends nodig. En ik weet gewoon niet wat anders. Ik eet al veel groente, fruit en eiwitten. En ik geloof dat het een beetje een verslaving aan het worden is, ik mis ze heel erg nu ze op zijn.
Spoilers!
pi_148971449
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo heel dieetverantwoord zijn ze niet. Nou ja, calorisch zijn ze wel ok maar er zit natuurlijk niets nuttigs in. Maar halverwege de ochtend heb ik echt iets goed vullends nodig. En ik weet gewoon niet wat anders. Ik eet al veel groente, fruit en eiwitten. En ik geloof dat het een beetje een verslaving aan het worden is, ik mis ze heel erg nu ze op zijn.
Mijn lijstjes zijn sowieso niet 100% dieetverantwoord, zolang het maar gewoon normaal is :)
Verslaving of gewenning? Dat laatste klinkt in ieder geval minder slecht.
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 10:09:05 #240
382129 crew  Donna
pi_148971515
O: 150 gram Griekse yoghurt met 25 gram bio muesli met noten en vruchten
T: Rijstwafel en 2 mandarijnen
L: 1 volkoren bolletje met monchou + rookvlees en 1 sneetje brood tarwe met pindakaas
T: Appel (misschien nog een mandarijn)
D: Rijst met rendang, brocolli en een eitje.

Morgen een verjaardag van iemand die ontzettend lekkere dingen kan maken. Ohjee!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:17:40 #241
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148971747
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:41 schreef Zeester het volgende:

[..]

Geeft het rust dat je je nu echt even de tijd hebt om bij te komen? Ik hoop echt dat rust veel gaat helpen. Het zal je in ieder geval niet tegenwerken!
Ik ben vandaag dus gewoon weer thuis aan het werk. Dry needling was heel heftig, heb daar echt een potje gejankt op die tafel, maar heb wel het idee dat het soort van werkt. Alles voelt nu heel zwaar en loom en m'n hoofd is een beetje warrig, maar vergeleken met zondag en maandag voel ik me weer zo soepel als een primaballerina :D

Ik ben trouwens wel trots op mezelf dat ik m'n rottigheid niet mijn eten heb laten beïnvloeden. Los van een blokje lv witte chocolade links of rechts (en dan nog maar één per dag) heb ik gewoon binnen de lijntjes gegeten. Daar ben ik blij mee, blijkbaar is de koppeling tussen me rot voelen en alles in m'n mond stoppen wat los en vast zit een stuk minder sterk geworden dan hij vroeger was...

Lijstje voor vandaag dus maar:
O, nog vóór de fysio: Chococruesli met hazelnootmelk.
T: 2 volkoren, wrs met roomkaas en komkommer.
L: Nog eens 2 volkoren, geroosterd, met kaas en komkommer.
T: Géén idee, ik moet sowieso ergens vandaag boodschappen doen, ik heb bijna geen toiletpapier meer. Sowieso even broodbeleg en iets van tussendoortjes meebrengen dus.
D: Pasta met puntpaprika, zongedroogde tomaatjes, olijven en rode saus. Lag nog in de vriezer :Y)
S: Met toestemming en zelfs aanmoediging van de fysio vanochtend ga ik vanavond weer gewoon paardrijden. Het kan volgens haar geen kwaad en ze denkt dat ik -- gezien de reactie vanochtend - meer gebaat ben bij ontspanning door inspanning en wat minder frustratie dan het eventueel kwaad zou kunnen in de vorm van overbelasting. Lekker dik inpakken en gewoon rijden dus :D
T: Een paar bitterballen, als ik daar echt zin in heb.

Duuuuus, muppets, ik ga snel weer werken, ondertussen dromen van vriendjelief die gisteren z'n facebookstatus wijzigde in 'in een relatie' en daarna misschien nog even snel de stad in. Heb iig in de uitverkoop van de Sting wat basics gescoord en een potentieel leuk jurkje en een potentieel leuke trui. Ben benieuwd!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_148971804
Tink, ik vind die prille verliefdheid van jou zo cute O+
Spoilers!
pi_148971829
Mijn lijstjes zijn ook niet helemaal verantwoord. Maar ik geloof dat het juist de bedoeling is jezelf een manier aan te leren van eten die vol te houden is en normaal is. Vanaf het moment dat ik mijn ideale gewicht heb mag ik alleen nog maar meer eten O+ Om op gewicht te blijven.
pi_148971972
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn lijstjes zijn ook niet helemaal verantwoord. Maar ik geloof dat het juist de bedoeling is jezelf een manier aan te leren van eten die vol te houden is en normaal is. Vanaf het moment dat ik mijn ideale gewicht heb mag ik alleen nog maar meer eten O+ Om op gewicht te blijven.
Met het eerste deel ben ik 1000% eens maar het laatste deel.....ik hoop echt dat het zo werkt.
pi_148972448
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Met het eerste deel ben ik 1000% eens maar het laatste deel.....ik hoop echt dat het zo werkt.
Zeker wel. Want anders zou je blijven afvallen en dat is ook niet de bedoeling :) alleen ik moet dan op letten weer niet teveel te gaan eten. En ik zal vast niet de enige zijn die dat doe
pi_148972465
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zeker wel. Want anders zou je blijven afvallen en dat is ook niet de bedoeling :) alleen ik moet dan op letten weer niet teveel te gaan eten. En ik zal vast niet de enige zijn die dat doe
Maar als je minder weegt heb je ook weer minder nodig.
En daar moet ik ook zeker op letten :Y
pi_148973297
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar als je minder weegt heb je ook weer minder nodig.
En daar moet ik ook zeker op letten :Y
Ik heb het eens uitgerekend.
Als ik nu mijn onderhoud uitreken zit ik op 2434, daar ga ik natuurlijk 500 onder zitten dus 1934 kcal per dag.
Mocht ik mijn streefgewicht halen met een verschil van maar liefst 24 kilo, dan moet ik 2104 kcal eten om op gewicht te blijven met hetzelfde activiteitenniveau.

Maar als je dus minder afvalt zal het verschil ook groter zijn.
My salvation lies in your love..
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 11:34:39 #248
382129 crew  Donna
pi_148973406
Ik moet minimaal 1800kcal eten om op gewicht te blijven. Dat wordt nog lastig, ben geen grote eter namelijk.

Maar goed, eerst zou ik nog graag 5-7 kilo af willen vallen, dus dat is van latere zorg.
pi_148973450
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef DonnaRush het volgende:
Ik moet minimaal 1800kcal eten om op gewicht te blijven. Dat wordt nog lastig, ben geen grote eter namelijk.

Maar goed, eerst zou ik nog graag 5-7 kilo af willen vallen, dus dat is van latere zorg.
Dat haal ik ook niet, maar ga ook echt niet tegen mijn wil in eten.
Want de snaaizin blijft toch wel of ik nu veel, weinig of gewoon eet.

@BP als je minder afvalt is het verschil toch ook minder groot of snap ik het niet helemaal?
  vrijdag 23 januari 2015 @ 12:05:52 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148974179
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tonijn? Kwark? Zit iig meer nuttigs in dan in eierkoeken. Boterham?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')