abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar zaterdag 24 januari 2015 @ 10:12:31 #276
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_149003804
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 07:25 schreef BananaPancake het volgende:
Als die treinen maar rijden Sjeen..
SNEEUW! O+
We gaan maar naar Den Haag, die trein rijdt wel :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_149004772
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 10:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

We gaan maar naar Den Haag, die trein rijdt wel :P
Hehe, kut ns :')

Wel leukere stad als je het mij vraagt :)
My salvation lies in your love..
pi_149008954
Goedemiddag :W
Het ziet er nog steeds naar uit dat ik mijn weekdoel ga halen *O*
Vanavond eten we wel pizza maar in de avond geen snoep/snacks etc meer dus ook alweer een verbetering.
pi_149009540
Yay, eindelijk weer wat vooruitgang. Eerst was het oud & nieuw, toen mijn verjaardag, en toen mij maandelijkse feestje. Waardoor ik atijd blijf hangen. Maar nu gaat het er weer vlotjes af, dus mag niet klagen. :) 83,9 nu. *O*
pi_149009815
Wat fijn Fripsel *O*
pi_149018361
Ik ben carnavalskleding aan het uitzoeken maar vind het toch maar 'eng'. Ik ben wel dunner, maar nog steeds niet slank te noemen. Alles is zo kort :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149018895
Dan moet je even je sportoutfit foto's terugkijken ;) denk dat jij dat zeker wel kan hebben
pi_149019454
Je kan het zeker hebben, maar het is erg kort inderdaad (vooral in die kou :D ). Hier kun je natuurlijk makkelijk een randje aanrimpelen :Y
pi_149019577
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je kan het zeker hebben, maar het is erg kort inderdaad (vooral in die kou :D ). Hier kun je natuurlijk makkelijk een randje aanrimpelen :Y
Oh dat is wel een goed idee ja! Het nadeel is altijd dat die krengen al kort zijn, maar ik heb ook nog lange benen dus die combinatie is altijd fantastisch :D
pi_149020333
Ik doe overal een legging onder. Warm en beschermt je tegen awkward situaties
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149020964
Ik draag ook gewoon minirokjes, met een dikke panty of legging eronder. Ik heb m'n halve leven al gevonden dat het niet kon, en eigenlijk ook geen broeken, waardoor ik er als een soort grevo uitzag in mijn knielange rokken, dus ik heb al een tijd terug besloten dat, mits het niet daadwerkelijk bloot is, ik als dikkerdje ook best een kort rokje aan kan.

Dus Fripsel, lekker doen!
pi_149021846
Dikke pantys zijn inderdaad een goede optie.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 24 januari 2015 @ 21:18:16 #288
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_149022146
Hmmm, ik draag gewoon korte rokjes/jurkjes... Als het iemand niet bevalt, kijkt-ie maar de andere kant op :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_149033525
Goedemorgen :W
Wat een heerlijk gevoel om in de weekenden ook niet te snaaien en veel te drinken.
Morgen wegen voor mijn weekdoel maar als er niets vreemds gebeurd ga ik dat gewoon halen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149033752
Ik had vannacht een droom over een broodje op m'n werk, en het speelde zich af zoals die reclame voor mc donalds die nu op tv is. Dat je een burger slowmotion in laagjes opgebouwd ziet worden. Ik zag dat specifieke broodje dus op die manier voor me. Ik heb het broodje net maar gegeten (en het was inderdaad zo lekker als ik droomde ;)) maar Jezus zeg, volgens mij is het wel echt ongezond dat ik droom over lekker eten.
pi_149034045
Ach er zijn ergere dingen om over te dromen ;)
pi_149034570
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 10:33 schreef Zeester het volgende:
Ik had vannacht een droom over een broodje op m'n werk, en het speelde zich af zoals die reclame voor mc donalds die nu op tv is. Dat je een burger slowmotion in laagjes opgebouwd ziet worden. Ik zag dat specifieke broodje dus op die manier voor me. Ik heb het broodje net maar gegeten (en het was inderdaad zo lekker als ik droomde ;)) maar Jezus zeg, volgens mij is het wel echt ongezond dat ik droom over lekker eten.
Welk broodje was het? :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_149035661
quote:
2s.gif Op zondag 25 januari 2015 11:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Welk broodje was het? :P
Ik wil niet specifiek de naam zeggen want het is het signature broodje van m'n werk, maar het is met veel mayo (die in de droom ook zo heerlijk klodderig werd uitgesmeerd), gesmolten kaas en vlees. Niet gezond, wel lekker!
pi_149035696
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 12:20 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik wil niet specifiek de naam zeggen want het is het signature broodje van m'n werk, maar het is met veel mayo (die in de droom ook zo heerlijk klodderig werd uitgesmeerd), gesmolten kaas en vlees. Niet gezond, wel lekker!
Ah, vandaar, dat je het niet wil zeggen. :P Ik was wel benieuwd, want ik hou wel van lekkere broodjes. :9
pi_149035705
Trouwens, hier weer een kg eraf. Dat betekend dat over 200 gram de eerste 10 kg eraf is. :D
pi_149035792
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 12:20 schreef Zeester het volgende:

[..]

Je kan er ook goed over vertellen :D
Ik neem nog maar een cracker.
  zondag 25 januari 2015 @ 13:03:55 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149036770
quote:
2s.gif Op zondag 25 januari 2015 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, hier weer een kg eraf. Dat betekend dat over 200 gram de eerste 10 kg eraf is. :D
_O_ Nice!!!! :D Top van je :D !

Ik schrok me vanmorgen de pleuris. Weegschaal donderde 4 kilo naar benee :') Even kijken waar dat aan ligt... want ik kan me niet voorstellen dat mijn spieren dat awesome vinden. Spiermassa is wel toegenomen dus je zou zeggen dat het niet de spieren zijn :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149036942
quote:
14s.gif Op zondag 25 januari 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O_ Nice!!!! :D Top van je :D !

Ik schrok me vanmorgen de pleuris. Weegschaal donderde 4 kilo naar benee :') Even kijken waar dat aan ligt... want ik kan me niet voorstellen dat mijn spieren dat awesome vinden. Spiermassa is wel toegenomen dus je zou zeggen dat het niet de spieren zijn :o
Ja! *O*

Het is ook best makkelijk gegaan, vond ik. :D

Nou ja, ik weet niet wat jij de afgelopen dagen gegeten hebt? Ik heb je wat weinig zien posten. :)
  zondag 25 januari 2015 @ 13:30:37 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149037676
quote:
2s.gif Op zondag 25 januari 2015 13:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja! *O*

Het is ook best makkelijk gegaan, vond ik. :D

Nou ja, ik weet niet wat jij de afgelopen dagen gegeten hebt? Ik heb je wat weinig zien posten. :)
Hetzelfde als dat ik altijd eet :P Klopt, loeidruk. Had je gelezen dat we weten wat Link heeft?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149039325
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 12:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je kan er ook goed over vertellen :D
Ik neem nog maar een cracker.
Mochten jullie ooit lunchplannen in Adam hebben, PM me gerust, ik weet hoe je je goed niet aan je dieet houdt ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')