We gaan maar naar Den Haag, die trein rijdt welquote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:25 schreef BananaPancake het volgende:
Als die treinen maar rijden Sjeen..
SNEEUW!
Hehe, kut nsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We gaan maar naar Den Haag, die trein rijdt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is wel een goed idee ja! Het nadeel is altijd dat die krengen al kort zijn, maar ik heb ook nog lange benen dus die combinatie is altijd fantastischquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je kan het zeker hebben, maar het is erg kort inderdaad (vooral in die kou). Hier kun je natuurlijk makkelijk een randje aanrimpelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk broodje was het?quote:Op zondag 25 januari 2015 10:33 schreef Zeester het volgende:
Ik had vannacht een droom over een broodje op m'n werk, en het speelde zich af zoals die reclame voor mc donalds die nu op tv is. Dat je een burger slowmotion in laagjes opgebouwd ziet worden. Ik zag dat specifieke broodje dus op die manier voor me. Ik heb het broodje net maar gegeten (en het was inderdaad zo lekker als ik droomde) maar Jezus zeg, volgens mij is het wel echt ongezond dat ik droom over lekker eten.
Ik wil niet specifiek de naam zeggen want het is het signature broodje van m'n werk, maar het is met veel mayo (die in de droom ook zo heerlijk klodderig werd uitgesmeerd), gesmolten kaas en vlees. Niet gezond, wel lekker!quote:
Ah, vandaar, dat je het niet wil zeggen.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik wil niet specifiek de naam zeggen want het is het signature broodje van m'n werk, maar het is met veel mayo (die in de droom ook zo heerlijk klodderig werd uitgesmeerd), gesmolten kaas en vlees. Niet gezond, wel lekker!
Je kan er ook goed over vertellenquote:Op zondag 25 januari 2015 12:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik wil niet specifiek de naam zeggen want het is het signature broodje van m'n werk, maar het is met veel mayo (die in de droom ook zo heerlijk klodderig werd uitgesmeerd), gesmolten kaas en vlees. Niet gezond, wel lekker!
quote:Op zondag 25 januari 2015 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, hier weer een kg eraf. Dat betekend dat over 200 gram de eerste 10 kg eraf is.
Ja!quote:Op zondag 25 januari 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]Nice!!!!
Top van je
!
Ik schrok me vanmorgen de pleuris. Weegschaal donderde 4 kilo naar beneeEven kijken waar dat aan ligt... want ik kan me niet voorstellen dat mijn spieren dat awesome vinden. Spiermassa is wel toegenomen dus je zou zeggen dat het niet de spieren zijn
Hetzelfde als dat ik altijd eetquote:Op zondag 25 januari 2015 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Het is ook best makkelijk gegaan, vond ik.
Nou ja, ik weet niet wat jij de afgelopen dagen gegeten hebt? Ik heb je wat weinig zien posten.
Mochten jullie ooit lunchplannen in Adam hebben, PM me gerust, ik weet hoe je je goed niet aan je dieet houdtquote:Op zondag 25 januari 2015 12:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan er ook goed over vertellen
Ik neem nog maar een cracker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |