OK DAN, IK ZAL NIET MEER SCHREEUWENquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, Yuko
JA WE GAAN WEL NAAR KOI, HOEF JE NIET TE SCHREEUWEN
Je zei niet dat je me op kwam halenquote:
quote:
Ik kan nu nie kijken niequote:
Was een verrassing.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zei niet dat je me op kwam halen
ben te autistisch daarvoorquote:
Okquote:
ik ben gewoon te vlugquote:
Whyquote:
Niet altijd gelukkig. :$quote:
quote:
Or put your dick in them.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar goed, nu echt tijd voor baapje en tv
Misschien tot later, allen![]()
Oh. En een tip
[ afbeelding ]
Have funquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar goed, nu echt tijd voor baapje en tv
Misschien tot later, allen![]()
Oh. En een tip
[ afbeelding ]
Speel jij LoL?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:51 schreef Myraela het volgende:
Komt omdat ik een potje league of legends was spelen, prioriteiten.
Zou ik nou nooit achter je gezocht hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik ben er niet goed in, maar toch.
Haha ja ik zag jou niet als gamer.quote:
Hello.quote:
Ja prima. Met jou ook?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zelfs World of Warcraft gespeeld.
quote:
Ik krijg hier hele rare visuals bij. Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi ik heb jou op m'n bumper gelegd
Nice!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb net gehoord dat ik nog een half jaar mag blijven op mijn werk, en daarna eventueel zicht heb om overgenomen te worden van het uitzendbureau. YAY.
Kijk dat is altijd goed nieuws! Congrats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb net gehoord dat ik nog een half jaar mag blijven op mijn werk, en daarna eventueel zicht heb om overgenomen te worden van het uitzendbureau. YAY.
Aanrijding met reetje gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare visuals bij. Wat bedoel je?
Nee heb het niet af hoeven makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je hem moeten onthoofden of was hij er niet zo aan toe?
Niet de echt langere termijn nee, maar ik ga het op het moment wel steeds leuker vinden dus vermaak me er nog wel een tijd denk ik. En wil op mijn vaste vrije dag vrijwilligerswerk gaan doen in 'mijn' sector, zodat ik daar wel actief in blijf. Maar heb vrij specifieke wensen qua werk in die sector, dus er is niet zo heel veel te vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nice!
Maar toch is dit toch niet wat je op langere termijn wil doen?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je auto heeft toch geen schade?
Als straf had ik die ree alsnog afgemaakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Deuken, koplamp, knipperlicht en spiegel. Maar is al vervangen allemaal. Ziet er niet uit verder, maar de auto rijdt nog
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zelfs World of Warcraft gespeeld.
Nope. Maar kostte maar 40,- voor de onderdelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als straf had ik die ree alsnog afgemaakt.Hij is niet verzekerd toch.
Nou ik wil ook niet dat je mij aanrijdt hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja![]()
Maar ik vond de vergelijking met jou wel grappig
Ik speel ook LoLquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:51 schreef Myraela het volgende:
Komt omdat ik een potje league of legends was spelen, prioriteiten.
Hm ja, ik snap het al.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet de echt langere termijn nee, maar ik ga het op het moment wel steeds leuker vinden dus vermaak me er nog wel een tijd denk ik. En wil op mijn vaste vrije dag vrijwilligerswerk gaan doen in 'mijn' sector, zodat ik daar wel actief in blijf. Maar heb vrij specifieke wensen qua werk in die sector, dus er is niet zo heel veel te vinden.
Hoeveel kost een reetje dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope. Maar kostte maar 40,- voor de onderdelen.
Heb sowieso altijd geroepen dat ik de opleiding ging doen omdat ik de opleiding leuk vond, niet omdat ik wist wat voor werk ik ermee wilde doen. En nu heb ik ander werk wat ik ook leuk vind, dus ik ben blij.quote:
Ze wilt jou keihard nemenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:23 schreef netchip het volgende:
Oké, hier ben ik weer.
Even ter info, ik ben nu een vierdeklasser. Maar goed. In de 2e zat er een meisje bij mij in de klas, die toen we van klas 2 -> 3 gingen, naar een andere klas ging. Weet de reden niet meer helemaal. But okay. Laatst kwam ik haar tegen op de fiets, en begint ze een heel lul verhaal tegen me. Oké. Dat kan. Maar gister stond ik dus met een paar mensen te praten in de aula, vraagt ze ineens of ik haar naam nog weet. Ja natuurlijk.Nu schiet me trouwens ook ineens te binnen dat ze in de 2e een keer met me wilde hardlopen, maar dat ik dat toen afhield, omdat ik toen nog helemaal niet met meisjes bezig was.
Op zich vind ik haar wel "interessant", maar ben niet verliefd of zo. Moet ik deze signalen interpreteren als: "ik heb op z'n minst een beetje interesse in je"?
Niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ik wil ook niet dat je mij aanrijdt hoor.
Wat voor werk zou je eigenlijk willen doen dan..?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet de echt langere termijn nee, maar ik ga het op het moment wel steeds leuker vinden dus vermaak me er nog wel een tijd denk ik. En wil op mijn vaste vrije dag vrijwilligerswerk gaan doen in 'mijn' sector, zodat ik daar wel actief in blijf. Maar heb vrij specifieke wensen qua werk in die sector, dus er is niet zo heel veel te vinden.
Ik sta daar elke zaterdagavond tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij dat zo goed weet?
Ga je nu aardig doen voor de Xbox? Of hoop je op break-up seks?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey Yv, al weer een beetje opgeknapt?
Nee, ik ben nu officieel een hijger geworden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey Yv, al weer een beetje opgeknapt?
Ik wil graag werken met kinderen van 12 of jonger (liever jonger), die binnen de doelgroep voor speciaal onderwijs vallen (autistisch, lichte handicap, etc), maar dan zonder zelf voor de klas te staan (behalve misschien voorbereidend onderwijs met hele kleine groepjes, maar geen normale klas zeg maar).quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat voor werk zou je eigenlijk willen doen dan..?
Mijn xbox natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga je nu aardig doen voor de Xbox? Of hoop je op break-up seks?
Geen seks willenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn xbox natuurlijk.
Dadelijk steekt ze me aan.
Moet ik je in komen smeren met Vicks Vaporub?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu officieel een hijger geworden.
De rest zit zo verstopt dat dat nog de enige optie is om een beetje zuurstof binnen te krijgen.
Soft kitty zingen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik je in komen smeren met Vicks Vaporub?
Ik ga je zo even bellen denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu officieel een hijger geworden.
De rest zit zo verstopt dat dat nog de enige optie is om een beetje zuurstof binnen te krijgen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn xbox natuurlijk.
Dadelijk steekt ze me aan.
Ah zo. Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil graag werken met kinderen van 12 of jonger (liever jonger), die binnen de doelgroep voor speciaal onderwijs vallen (autistisch, lichte handicap, etc), maar dan zonder zelf voor de klas te staan (behalve misschien voorbereidend onderwijs met hele kleine groepjes, maar geen normale klas zeg maar).
0909-10.. ohw wacht. Never mindquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga je zo even bellen denk ik.
[..]
[..]
Gezien Roy niet wilt, niet goed denk ik.quote:
Whehequote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slecht, gelukkig heb ik nog 10 maanden.
Dat is niet mijn schuld hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien Roy niet wilt, niet goed denk ik.
December telt niet voor jou?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet het perse handig zijn dan? Gewoon de kans pakken die je dan mogelijk hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat wordt dan zo last-minute, niet handig.
Ik zou haar ook zeker wel doen.quote:
Wat was je voornemen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het meer op uitstelgedrag anders. Wil ik voorkomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet het perse handig zijn dan? Gewoon de kans pakken die je dan mogelijk hebt.
Ja alleen heb ik dus Pedagogiek gestudeerd en zijn bijna alle vacatures in dat werkveld momenteel op peuterspeelzalen enzo. Daar ligt niet genoeg uitdaging voor mij en dat heb ik op mijn huidige werk wel. Dus ja, dan vermaak ik me voorlopig maar in een ander werkveld.quote:
Ah welnee gewoon regelmatig update plaatsen hier. Mocht het dan nog steeds niet gebeurd zijn verdenkt niemand je van uitstelgedrag hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het meer op uitstelgedrag anders. Wil ik voorkomen.
Toch nergens gezegd dat ik seks heb gehad?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jouw voorbeeld volgen. Ook mijn celibaatleef zit jaar aan de kant te zetten.
Ik ook nog niet, maar dat ik wel mijn voornemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch nergens gezegd dat ik seks heb gehad?
Oh kom op Kaneel, hier gaat niemand in trappen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch nergens gezegd dat ik seks heb gehad?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh kom op Kaneel, hier gaat niemand in trappen.
Jij en Lokje hebben het gewoon het hele weekend gedaan als konijnen.
Dit jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar dat ik wel mijn voornemen.
En ik neem eigenlijk aan het jouwe ook al, al dan niet onbewust natuurlijk.
Met mijn libido?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oef, dat moet ik even vragen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:54 schreef Royco1 het volgende:
En als dat niet zo is vind ik het ook goed hoor.
Jullie zijn voor mij nu al het stelletje van het jaar
Maar je mag nog wel mee naar de comic con toch?
We nemen ze gewoon mee Kaneelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Met mijn libido?
Het was voornamelijk eten, knuffelen en film kijken hoor.
[..]
Oef, dat moet ik even vragen.
Ik dump haar wel bij Dqoddie anders die dag.
keywordquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met mijn libido?
Het was voornamelijk eten, knuffelen en film kijken hoor.
Lokje? Lokasenna?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fristiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik rook een dikke en drink whiskey, of een happy meal, kip nuggets en een fristi"
Hef![]()
Ben wel eens zo wappie in de kroeg geweest dat ik fristi heb gehaald aan de bar. De barman keek me vrij vreemd aan.quote:
Heldquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben wel eens zo wappie in de kroeg geweest dat ik fristi heb gehaald aan de bar. De barman keek me vrij vreemd aan.
Niet eens bewust? Slechte actie dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben wel eens zo wappie in de kroeg geweest dat ik fristi heb gehaald aan de bar. De barman keek me vrij vreemd aan.
de bottom bitch van kaneelstokjequote:
Zegt meer over die barmanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was er wel bewust van, maar ik had er toen ineens zo'n harde zin in. Nu ook trouwens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet eens bewust? Slechte actie dan.
Ik kende de barman vrij goed.quote:
Aha.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de bottom bitch van kaneelstokje
Harde zin nog wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was er wel bewust van, maar ik had er toen ineens zo'n harde zin in. Nu ook trouwens.
Heb ik ook wel eens gedaan, Fristie in de kroeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik pakte zelf regelmatig een fristie of een chocomel als barmanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, Fristie in de kroeg.Best lekker tussen al het bier enzo door.
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, Fristie in de kroeg.Best lekker tussen al het bier enzo door.
Snap ik, omnom!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik pakte zelf regelmatig een fristie of een chocomel als barman
Niet als je net een baco op hebt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha dat klinkt bekend. Of cassis.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik pakte zelf regelmatig een fristie of een chocomel als barman
Bitter lemon was favoriet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet als je net een baco op hebt.
[..]
Haha dat klinkt bekend. Of cassis.
Pakte ik ook wel eens maar dan toch liever de cassis omdat ik dat anders nooit dronk.quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Slapen![]()
Nja een poging doen om niet te stikken, hopelijk tot later dit weekend
Sweet dreams Yvjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Slapen![]()
Ook al zo verkouden?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Slapen![]()
Ik geef Fas en Rokje de schuldquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom heb ik op mobiel fok reclame voor een lesbische datingsite?
Nee, ging niet door omdat ze te moe was. Logisch als je de hele dag met 25 koters werkt. Ik ben wat gaan drinken met mijn beste vriend. Hoe is jouw avond?quote:
Te moequote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:22 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ging niet door omdat ze te moe was. Logisch als je de hele dag met 25 koters werkt. Ik ben wat gaan drinken met mijn beste vriend. Hoe is jouw avond?
Ach, het is niet anders. We halen het vast komende week wel een keer in. Sowieso waarschijnlijk met mijn verjaardagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Te moe![]()
Hier is het rustig. Stond op het punt te gaan slapen![]()
Dat mag wel van mijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:54 schreef Royco1 het volgende:
En als dat niet zo is vind ik het ook goed hoor.
Jullie zijn voor mij nu al het stelletje van het jaar
Maar je mag nog wel mee naar de comic con toch?
Wow.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is gewoon respectloosquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar ben je dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die eerder gaan slapen en later wakker worden dan jij die in dezelfde ruimte slapen, struggles.
Gelukkig bestaat er internet.
Bij dezen een vrijkaartje om me gewoon wakker te mogen maken, mocht ik ooit eens het genoegen hebben bij jou te logerenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die eerder gaan slapen en later wakker worden dan jij die in dezelfde ruimte slapen, struggles.
Gelukkig bestaat er internet.
Smoothquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij dezen een vrijkaartje om me gewoon wakker te mogen maken, mocht ik ooit eens het genoegen hebben bij jou te logeren
Beetje. Maar ik snap het wel. Ik voel me dan ook altijd best wel awkward ofzo, wanneer ik eerder wakker benquote:
Ik ga dan een beetje naar haar kijken en als het te lang duurt maar vast ontbijt maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje. Maar ik snap het wel. Ik voel me dan ook altijd best wel awkward ofzo, wanneer ik eerder wakker ben
Zoiets. Of ff laptoppen oid inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga dan een beetje naar haar kijken en als het te lang duurt maar vast ontbijt maken.
Beetje voorzichtig doen en haar dan lief wakker maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets. Of ff laptoppen oid inderdaad.
Maar ik wil diegene dan ook niet wakker maken en dan gaan er juist allemaal dingen vallen weetjewel :$
Juist.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje voorzichtig doen en haar dan lief wakker maken.
Met als voordeel dat jij al niet meer zo'n slaaphoofd hebt.
Gewoon wakker rimmen toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga dan een beetje naar haar kijken en als het te lang duurt maar vast ontbijt maken.
wink wink nudge nudgequote:
bij mij ook hoor :$quote:
Het zullen vast niet alleen lesbiennes zijn die het kunnen waarderen Kaneel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou de link tussen lesbiennes en rimmen zijn?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou de link tussen lesbiennes en rimmen zijn?
Onmogelijk, wordt verworpen :$quote:
Voor iemand die wil afvallen. :$quote:
Ik help je welquote:
Ik weet niet Roy, ik hoor het alleen van potjes.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zullen vast niet alleen lesbiennes zijn die het kunnen waarderen Kaneel.
Kaneel-bingo.quote:
Stelletje viespeuken dat jullie zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk dat we zijn blijven hangen in de anale fase
kunnen we niks aan doen :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet Roy, ik hoor het alleen van potjes.
[..]
Kaneel-bingo.
[..]
Stelletje viespeuken dat jullie zijn.
Ga je me vastketenen en uithongeren?quote:
Ook een optie. Gewoon voor je neus hele pizza's wegwerkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je me vastketenen en uithongeren?
fok happenedquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:37 schreef Fascination het volgende:
Toen ik nog jong en onschuldig was keek ik weleens lesboporno (ongeheurd!) en daar zaten dan vaak rimscenes in. Dat vond ik toen echt smerig. Moet je zien hoe ik ben bezoedeld door de jaren heen.
Gelukkig heb je mensen die die jeuk voor je willen krabben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:37 schreef Fascination het volgende:
Toen ik nog jong en onschuldig was keek ik weleens lesboporno (ongeheurd!) en daar zaten dan vaak rimscenes in. Dat vond ik toen echt smerig. Moet je zien hoe ik ben bezoedeld door de jaren heen.
Ok doei.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:54 schreef Fylax het volgende:
Hoi
Vandaag niet sociaal doen dus jullie moeten mijn post weer aanzien vandaag.
Tell me. :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook een optie. Gewoon voor je neus hele pizza's wegwerken
Maar nee, da vink gemeen
Weet wel wat beters :$
Ik ben zelf een kabouter, ben onderweg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Was dan ook behoorlijk druk...
Kan je een paar kabouters sturen?
Altijd positiefquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Goede dagen voor mijn zelfvertrouwen.![]()
Jaloers.quote:
Ik doe alleen kidneybonen en mais. Ik had geen zin in nog een supermarkt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloers.
Ik ga denk ik dit keer meerdere soorten bonen er door doen. Eens kijken wat de supermarkt voor bonen heeft verder. Ik ben wel benieuwd naar zwarte bonen en pintobonen.
Ik mag blijven op mijn werk, mijn ex is nog niet over me heen en ik zat vanochtend op mijn streefgewicht!quote:
Op je streefgewicht? Geweldigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik mag blijven op mijn werk, mijn ex is nog niet over me heen en ik zat vanochtend op mijn streefgewicht!
(en ik vind het heus wel sneu voor mijn ex dat hij niet over me heen is, maar het is wel goed voor mijn zelfvertrouwen)
Wat zou jij in een vegetarische chili doen ipv gehakt?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe alleen kidneybonen en mais. Ik had geen zin in nog een supermarkt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op je streefgewicht? Geweldig
Hoe lang is het nu uit met je ex?
Werk is altijd positief en ik weet precies hoe je je voelt. Ik mag ook blijvenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik mag blijven op mijn werk, mijn ex is nog niet over me heen en ik zat vanochtend op mijn streefgewicht!
(en ik vind het heus wel sneu voor mijn ex dat hij niet over me heen is, maar het is wel goed voor mijn zelfvertrouwen)
Ik ben wel jaloers op dat gewicht. Teveel gegeten in december en de afgelopen weken, maar we werken er weer aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Op het gewicht waarvan ik dacht dat het niet meer haalbaar was, hihi.
Sinds eind juli, dus bijna een half jaar.
Heeft niet echt iets extra's nodig, gewoon extra goed kruiden. Misschien wat champignons erin.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou jij in een vegetarische chili doen ipv gehakt?
Vegetarisch gehakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op je streefgewicht? Geweldig
Hoe lang is het nu uit met je ex?
[..]
Wat zou jij in een vegetarische chili doen ipv gehakt?
i just did :$quote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Werk is altijd positief en ik weet precies hoe je je voelt. Ik mag ook blijven
Je ex is je ex, dus ja lekker laten zitten en zo
En je streefgewicht is een mooie mijlpaal!
Goed weekend dus
quote:
Jij had het uitgemaakt?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
69 kilo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op dat gewicht. Teveel gegeten in december en de afgelopen weken, maar we werken er weer aan.
Hmm, oké.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft niet echt iets extra's nodig, gewoon extra goed kruiden. Misschien wat champignons erin.
Is dat een beetje te eten? Heb het een keer gehad en toen smaakte het naar rubberquote:
Is het ook. Hij moet niet miepen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee hij. Dus stiekem vind ik het ook wel een beetje karma denk ik.
Ik vind het wel lekkerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, oké.
[..]
Is dat een beetje te eten? Heb het een keer gehad en toen smaakte het naar rubber
Oh, je zou zeggen dat hij dan eerder met de verwerking is begonnen en verder is dan jij. Jij bent er helemaal overheen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee hij. Dus stiekem vind ik het ook wel een beetje karma denk ik.
Ja, feestjes en alles. :$ :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
69 kilo.![]()
Komt wel goed met jou hoor, heb ik alle vertrouwen in!
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, je zou zeggen dat hij dan eerder met de verwerking is begonnen en verder is dan jij. Jij bent er helemaal overheen?
Hij moet je toch nemen zoals je bent (no pun intended)? Jij gelooft, hij niet. En dan moet je eigenlijk van hem niet meer gaan geloven (wat ik zo even uit de tekst haal)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat ontdekte ik dus gister ook, dat ik er echt overheen ben. Terwijl hij in de periode nadat het uitging erover na ging denken en zich realiseerde dat het breekpunt voor hem echt in het feit dat ik geloof zit. Maar hij zei dus dat als ik aangaf dat ik niet meer gelovig was hij de volgende dag meteen week lang voor mijn deur zou staan.
En dat een half jaar minder heeft gedaan dan hij dacht en dat hij me nog steeds echt leuk vind, etc.
Ik was ook heel blij toen ik weer op het gewicht van voor de feesdtagen zat hoor, haha.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, feestjes en alles. :$ :$
Nu weer geen alcohol, geen snoep, chips en koekjes. Veel groenten. Zelfs speciaal fruit gehaald.
69, wow. Ik ben bang dat ik dat gewicht nooit zou halen.
Zolang mij niet verteld wordt dat ik verplicht ben om mee te gaan oid.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:34 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat geloof voor mij ook een breekpunt zou zijn. Maar dat weet ik niet zeker.
Ik denk niet dat het altijd zo simpel ligt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:34 schreef Dqod het volgende:
Als mensen elkaar nou gewoon in hun waarde zouden laten wat geloof betreft.
Gewoon lekker naar de kerk gaan als je gelooft en de ander zijn/haar ding laten doen. Mensen moeten alles zo lekker gecompliceerd maken.
Omdat het bij het opvoeden van toekomstige kinderen echt een issue zou zijn. Ik wil ze graag het geloof meegeven, hij niet. Alle andere dingen waren we ws wel uitgekomen, al vond ik het ook lastig dat hij niet geloofde. Maar die opvoeding was wel een probleem geworden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef Myraela het volgende:
Waarom was jouw geloof een breekpunt voor hem?
Klopt. Al zouden mensen niet altijd alles zo moeten overdenken. Leven en laten leven, right?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het altijd zo simpel ligt.
Dus je hebt geen trillende vetjes meer op je buik nu? Hehehe.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was ook heel blij toen ik weer op het gewicht van voor de feesdtagen zat hoor, haha.
Ah joh, vast wel! Ik dacht ook dat onder de 70 nooit haalbaar zou zijn, maar dat bleek reuze mee te vallen.
Oh dat begrijp ik eigenlijk wel ja. Dat is wel iets waarin je niet kan zeggen van "geef elkaar wat ruimte".quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Omdat het bij het opvoeden van toekomstige kinderen echt een issue zou zijn. Ik wil ze graag het geloof meegeven, hij niet. Alle andere dingen waren we ws wel uitgekomen, al vond ik het ook lastig dat hij niet geloofde. Maar die opvoeding was wel een probleem geworden.
Tuurlijk. Maar als je samenleeft gaat leven en laten leven niet altijd. Je moet je toch tot op zekere hoogte naar elkaar conformeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt. Al zouden mensen niet altijd alles zo moeten overdenken. Leven en laten leven, right?
Al maak ik me er zelf ook vaak genoeg schuldig aan uiteraard
Dat is wel zuur voor 'm. Hoe ben jij er zo snel overheen gekomen dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat ontdekte ik dus gister ook, dat ik er echt overheen ben. Terwijl hij in de periode nadat het uitging erover na ging denken en zich realiseerde dat het breekpunt voor hem echt in het feit dat ik geloof zit. Maar hij zei dus dat als ik aangaf dat ik niet meer gelovig was hij de volgende dag meteen week lang voor mijn deur zou staan.
En dat een half jaar minder heeft gedaan dan hij dacht en dat hij me nog steeds echt leuk vind, etc.
Nee precies. Dus ik denk ook dat het een goede keus was, maar ik ben er dus ook weer overheen ondertussen en hij nog niet. Dat was wel gek om te horen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat begrijp ik eigenlijk wel ja. Dat is wel iets waarin je niet kan zeggen van "geef elkaar wat ruimte".
Dat is zeker waar. Ik gaf ook al aan dat het, sowieso met kinderen, een hele issue zou worden. En ook zonder kinderen op de lange termijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als je samenleeft gaat leven en laten leven niet altijd. Je moet je toch tot op zekere hoogte naar elkaar conformeren.
Als ze je hadden 'tegengewerkt' dan was het heel anders gelopen denk ik en had je wellicht een gruwelijke afkeer voor je ouders gehad bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik gaf ook al aan dat het, sowieso met kinderen, een hele issue zou worden. En ook zonder kinderen op de lange termijn.
Weet het zelf ook wel. Mijn ouders zijn namelijk ook heel erg gelovig en konden het totaal niet aan dat ik ervoor koos om niet meer naar de kerk te gaan en alles.
Hoewel ze er nu wel vrede mee hebben.
Tijd om te ontladen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:41 schreef Dqod het volgende:
Maar ja. Stukgelopen relaties.
Toch ben ik wel heel benieuwd naar hoe het mij en haar afgaat straks, ook al blijft het beladen
In mijn puberjaren was dit ook wel enigszins het geval. Toen moest ik nog gedwongen mee naar de kerk. Tot aan mijn 14e ongeveer. Ik nam ze dat heel erg kwalijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze je hadden 'tegengewerkt' dan was het heel anders gelopen denk ik en had je wellicht een gruwelijke afkeer voor je ouders gehad bijvoorbeeld.
Denk dat het te maken heeft met dat ik ook al een tijd getwijfeld heb over de relatie, al had ik net weer besloten om er gewoon voor te gaan toen hij met zijn twijfels kwam. Maar daardoor was het al een tijdje voordat het uitging niet meer gewoon goed voor mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel zuur voor 'm. Hoe ben jij er zo snel overheen gekomen dan?
Vanaf volgende week heb ik daar hopelijk alle tijd en rust voorquote:
Dat kan, maar aan de andere kant hadden ze wellicht het beste met je voor. Hoeft ook niet altijd zo te zijn, maar het kan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
In mijn puberjaren was dit ook wel enigszins het geval. Toen moest ik nog gedwongen mee naar de kerk. Tot aan mijn 14e ongeveer. Ik nam ze dat heel erg kwalijk
Prima.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vanaf volgende week heb ik daar hopelijk alle tijd en rust voor
Klopt. Dat bedoel ik daar ook mee te zeggen. De intenties waren altijd goed. Nu we 15 jaar verder zijn zie ik dat wel inquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, maar aan de andere kant hadden ze wellicht het beste met je voor. Hoeft ook niet altijd zo te zijn, maar het kan.
[..]
Prima.
Eerst voor jezelf zorgen en dat jij je fijn voelt, de rest is van latere zorg. Al voelt dat natuurlijk niet zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:41 schreef Dqod het volgende:
Maar ja. Stukgelopen relaties.
Toch ben ik wel heel benieuwd naar hoe het mij en haar afgaat straks, ook al blijft het beladen
Wow :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:45 schreef Dqod het volgende:
En dan met Samzz afspreken hopelijk :$ :$ :$ :$ :$ :$
En met jou evengoed natuurlijjk :$quote:
Amenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eerst voor jezelf zorgen en dat jij je fijn voelt, de rest is van latere zorg. Al voelt dat natuurlijk niet zo.
69 lijkt mij voor jou ook wat te weinig of niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, feestjes en alles. :$ :$
Nu weer geen alcohol, geen snoep, chips en koekjes. Veel groenten. Zelfs speciaal fruit gehaald.
69, wow. Ik ben bang dat ik dat gewicht nooit zou halen.
Ben 1,75. 69 is goed gewicht voor mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
69 lijkt mij voor jou ook wat te weinig of niet?
Ah ok, dan is dat inderdaad andere koek.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 1,75. 69 is goed gewicht voor mij.
Oh god, met die enge pop?quote:
Bwehehequote:
Mwa, als je van horror houdt, misschien. Voor 't verhaal hoeft 't niet, echt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehe![]()
Dat sowieso
Maar niet het kijken waard? Of wel
Het verhaal maakt een goede horror. Maar goed, Zal wel keertje kijken wat ik ervan vindquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, als je van horror houdt, misschien. Voor 't verhaal hoeft 't niet, echt niet.
Spongebob!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:16 schreef Dqod het volgende:
Als ik nu mocht kiezen zou ik spongebob kijken tho:$
Hehehe, exactlyquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spongebob!
Ideaal voor bingewatching!
Nicequote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
En vandaag bericht gehad dat mijn prestatiebeurs is omgezet in een gift en ik dus 0 euro schuld heb.![]()
Spongebobquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het verhaal maakt een goede horror. Maar goed, Zal wel keertje kijken wat ik ervan vind
Als ik nu mocht kiezen zou ik spongebob kijken tho:$
Wil jij Spongebob met mij kijken?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
En vandaag bericht gehad dat mijn prestatiebeurs is omgezet in een gift en ik dus 0 euro schuld heb.![]()
Zij wel!quote:
Na al die goede berichten zou je een staatslot kunnen kopen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Na al die goede berichten zou je een staatslot kunnen kopen...
Als je dat wil zijn, jaquote:
quote:
Nja toch altijd fijn dat je iig die optie hebt, right? Beetje zekerheid is nooit wegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In theorie zou ik vanuit mijn studentenhuis zo in één keer een huis kunnen kopen. En dan dus zonder studieschuld die het bedrag lager maakt. Maar dat vind ik wat te ver gaan.
Alsof ik van jou weg zou rennen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je dat wil zijn, ja
Ben ik dan de enge, dominerende struisvogel?
I'm loving the chase bbyquote:
Ik vind huren minder onzekerheid dan kopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja toch altijd fijn dat je iig die optie hebt, right? Beetje zekerheid is nooit weg
Daarom ga ik ook huren over een paar maandquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind huren minder onzekerheid dan kopen.
Bedoelde meer de financiele zekerheid. Het in staat zijn omquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind huren minder onzekerheid dan kopen.
Oh ja op die manier. Dan wel inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bedoelde meer de financiele zekerheid. Het in staat zijn om
Maar ben het met je eens, ja
Nee, je durft er voor uit te komen, dat maakt je een man :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Behoefte om te knuffelen. Ik ben pussy geworden.
Nouja, op zich is dit het perfecte moment om te kopen, met nog lage prijzen van de crisis en absurd lage hypotheekrentes. Maar ik vind het gewoon eng, haha.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook huren over een paar maand.
Geworden?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Behoefte om te knuffelen. Ik ben pussy geworden.
Mwa. Zit je meteen zo vast. Lijkt me niks.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, op zich is dit het perfecte moment om te kopen, met nog lage prijzen van de crisis en absurd lage hypotheekrentes. Maar ik vind het gewoon eng, haha.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, op zich is dit het perfecte moment om te kopen, met nog lage prijzen van de crisis en absurd lage hypotheekrentes. Maar ik vind het gewoon eng, haha.
Gelukkigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, je durft er voor uit te komen, dat maakt je een man :$
quote:
Ik huur nu ook en zou wel kunnen kopen, maar op 1 loon kan ik veelal alleen iets kopen wat zelfs kleiner is dan ik nu heb. Daarnaast zit ik op een leeftijd en situatie dat iets zonder problemen los kunnen laten wel handig is. Als ik nu als single wel iemand ontmoet en ik net een toko gekocht heb, moet ik maar afwachten of zij daar wil wonen. En dat op korte termijn verkopen (liefst zonder schuld) kost evengoed geld ivm makelaarskosten, inrichting etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook daarom kun je maar beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan dan de dingen die je niet hebt gedaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:45 schreef xFriendx het volgende:
Risico is natuurlijk altijd dat het ook anders kan lopen en ik over 10 jaar 'gewoon' nog eenzaam ben en de zeurende ouwe vent in de straat die altijd maar 'ga weg' tegen kinderen schreeuwt. Dan had ik beter wel nu kunnen kopen
Ik heb straks huurkoop als het allemaal doorgaat. Maar da's een hut, geen huis, dus dat scheelt :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef Samzz het volgende:
Oh pfff. Lekker huren en zonder zorgen alles op kunnen zeggen en naar 't buitenland verkassen.
Enjoy your dayquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef Samzz het volgende:
Nu ga ik andere dingen doen. Toedeloe.
Heb je al besloten, ja?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb straks huurkoop als het allemaal doorgaat. Maar da's een hut, geen huis, dus dat scheelt :$
Bijna. Nog wel beetje twijfel.quote:
4 5 posts nog!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Nog steeds sushitopic.
Honger gekregen.
Munchies galorequote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Nog steeds sushitopic.
Honger gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |