Dat is gewoon respectloosquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de bottom bitch van kaneelstokje
Waar ben je dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die eerder gaan slapen en later wakker worden dan jij die in dezelfde ruimte slapen, struggles.
Gelukkig bestaat er internet.
Bij dezen een vrijkaartje om me gewoon wakker te mogen maken, mocht ik ooit eens het genoegen hebben bij jou te logerenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die eerder gaan slapen en later wakker worden dan jij die in dezelfde ruimte slapen, struggles.
Gelukkig bestaat er internet.
Smoothquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij dezen een vrijkaartje om me gewoon wakker te mogen maken, mocht ik ooit eens het genoegen hebben bij jou te logeren
Beetje. Maar ik snap het wel. Ik voel me dan ook altijd best wel awkward ofzo, wanneer ik eerder wakker benquote:
Ik ga dan een beetje naar haar kijken en als het te lang duurt maar vast ontbijt maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje. Maar ik snap het wel. Ik voel me dan ook altijd best wel awkward ofzo, wanneer ik eerder wakker ben
Zoiets. Of ff laptoppen oid inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga dan een beetje naar haar kijken en als het te lang duurt maar vast ontbijt maken.
Beetje voorzichtig doen en haar dan lief wakker maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets. Of ff laptoppen oid inderdaad.
Maar ik wil diegene dan ook niet wakker maken en dan gaan er juist allemaal dingen vallen weetjewel :$
Juist.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje voorzichtig doen en haar dan lief wakker maken.
Met als voordeel dat jij al niet meer zo'n slaaphoofd hebt.
Gewoon wakker rimmen toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga dan een beetje naar haar kijken en als het te lang duurt maar vast ontbijt maken.
wink wink nudge nudgequote:
bij mij ook hoor :$quote:
Het zullen vast niet alleen lesbiennes zijn die het kunnen waarderen Kaneel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou de link tussen lesbiennes en rimmen zijn?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou de link tussen lesbiennes en rimmen zijn?
Onmogelijk, wordt verworpen :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |