Ik ook nog niet, maar dat ik wel mijn voornemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch nergens gezegd dat ik seks heb gehad?
Oh kom op Kaneel, hier gaat niemand in trappen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch nergens gezegd dat ik seks heb gehad?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh kom op Kaneel, hier gaat niemand in trappen.
Jij en Lokje hebben het gewoon het hele weekend gedaan als konijnen.
Dit jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar dat ik wel mijn voornemen.
En ik neem eigenlijk aan het jouwe ook al, al dan niet onbewust natuurlijk.
Met mijn libido?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oef, dat moet ik even vragen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:54 schreef Royco1 het volgende:
En als dat niet zo is vind ik het ook goed hoor.
Jullie zijn voor mij nu al het stelletje van het jaar
Maar je mag nog wel mee naar de comic con toch?
We nemen ze gewoon mee Kaneelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Met mijn libido?
Het was voornamelijk eten, knuffelen en film kijken hoor.
[..]
Oef, dat moet ik even vragen.
Ik dump haar wel bij Dqoddie anders die dag.
keywordquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met mijn libido?
Het was voornamelijk eten, knuffelen en film kijken hoor.
Lokje? Lokasenna?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fristiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik rook een dikke en drink whiskey, of een happy meal, kip nuggets en een fristi"
Hef![]()
Ben wel eens zo wappie in de kroeg geweest dat ik fristi heb gehaald aan de bar. De barman keek me vrij vreemd aan.quote:
Heldquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben wel eens zo wappie in de kroeg geweest dat ik fristi heb gehaald aan de bar. De barman keek me vrij vreemd aan.
Niet eens bewust? Slechte actie dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben wel eens zo wappie in de kroeg geweest dat ik fristi heb gehaald aan de bar. De barman keek me vrij vreemd aan.
de bottom bitch van kaneelstokjequote:
Zegt meer over die barmanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was er wel bewust van, maar ik had er toen ineens zo'n harde zin in. Nu ook trouwens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet eens bewust? Slechte actie dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |