Mijn xbox natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga je nu aardig doen voor de Xbox? Of hoop je op break-up seks?
Geen seks willenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn xbox natuurlijk.
Dadelijk steekt ze me aan.
Moet ik je in komen smeren met Vicks Vaporub?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu officieel een hijger geworden.
De rest zit zo verstopt dat dat nog de enige optie is om een beetje zuurstof binnen te krijgen.
Soft kitty zingen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik je in komen smeren met Vicks Vaporub?
Ik ga je zo even bellen denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu officieel een hijger geworden.
De rest zit zo verstopt dat dat nog de enige optie is om een beetje zuurstof binnen te krijgen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn xbox natuurlijk.
Dadelijk steekt ze me aan.
Ah zo. Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil graag werken met kinderen van 12 of jonger (liever jonger), die binnen de doelgroep voor speciaal onderwijs vallen (autistisch, lichte handicap, etc), maar dan zonder zelf voor de klas te staan (behalve misschien voorbereidend onderwijs met hele kleine groepjes, maar geen normale klas zeg maar).
0909-10.. ohw wacht. Never mindquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga je zo even bellen denk ik.
[..]
[..]
Gezien Roy niet wilt, niet goed denk ik.quote:
Whehequote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slecht, gelukkig heb ik nog 10 maanden.
Dat is niet mijn schuld hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien Roy niet wilt, niet goed denk ik.
December telt niet voor jou?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet het perse handig zijn dan? Gewoon de kans pakken die je dan mogelijk hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat wordt dan zo last-minute, niet handig.
Ik zou haar ook zeker wel doen.quote:
Wat was je voornemen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het meer op uitstelgedrag anders. Wil ik voorkomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet het perse handig zijn dan? Gewoon de kans pakken die je dan mogelijk hebt.
Ja alleen heb ik dus Pedagogiek gestudeerd en zijn bijna alle vacatures in dat werkveld momenteel op peuterspeelzalen enzo. Daar ligt niet genoeg uitdaging voor mij en dat heb ik op mijn huidige werk wel. Dus ja, dan vermaak ik me voorlopig maar in een ander werkveld.quote:
Ah welnee gewoon regelmatig update plaatsen hier. Mocht het dan nog steeds niet gebeurd zijn verdenkt niemand je van uitstelgedrag hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het meer op uitstelgedrag anders. Wil ik voorkomen.
Toch nergens gezegd dat ik seks heb gehad?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jouw voorbeeld volgen. Ook mijn celibaatleef zit jaar aan de kant te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |