Niet de echt langere termijn nee, maar ik ga het op het moment wel steeds leuker vinden dus vermaak me er nog wel een tijd denk ik. En wil op mijn vaste vrije dag vrijwilligerswerk gaan doen in 'mijn' sector, zodat ik daar wel actief in blijf. Maar heb vrij specifieke wensen qua werk in die sector, dus er is niet zo heel veel te vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nice!
Maar toch is dit toch niet wat je op langere termijn wil doen?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je auto heeft toch geen schade?
Als straf had ik die ree alsnog afgemaakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Deuken, koplamp, knipperlicht en spiegel. Maar is al vervangen allemaal. Ziet er niet uit verder, maar de auto rijdt nog
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zelfs World of Warcraft gespeeld.
Nope. Maar kostte maar 40,- voor de onderdelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als straf had ik die ree alsnog afgemaakt.Hij is niet verzekerd toch.
Nou ik wil ook niet dat je mij aanrijdt hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja![]()
Maar ik vond de vergelijking met jou wel grappig
Ik speel ook LoLquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:51 schreef Myraela het volgende:
Komt omdat ik een potje league of legends was spelen, prioriteiten.
Hm ja, ik snap het al.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet de echt langere termijn nee, maar ik ga het op het moment wel steeds leuker vinden dus vermaak me er nog wel een tijd denk ik. En wil op mijn vaste vrije dag vrijwilligerswerk gaan doen in 'mijn' sector, zodat ik daar wel actief in blijf. Maar heb vrij specifieke wensen qua werk in die sector, dus er is niet zo heel veel te vinden.
Hoeveel kost een reetje dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope. Maar kostte maar 40,- voor de onderdelen.
Heb sowieso altijd geroepen dat ik de opleiding ging doen omdat ik de opleiding leuk vond, niet omdat ik wist wat voor werk ik ermee wilde doen. En nu heb ik ander werk wat ik ook leuk vind, dus ik ben blij.quote:
Ze wilt jou keihard nemenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:23 schreef netchip het volgende:
Oké, hier ben ik weer.
Even ter info, ik ben nu een vierdeklasser. Maar goed. In de 2e zat er een meisje bij mij in de klas, die toen we van klas 2 -> 3 gingen, naar een andere klas ging. Weet de reden niet meer helemaal. But okay. Laatst kwam ik haar tegen op de fiets, en begint ze een heel lul verhaal tegen me. Oké. Dat kan. Maar gister stond ik dus met een paar mensen te praten in de aula, vraagt ze ineens of ik haar naam nog weet. Ja natuurlijk.Nu schiet me trouwens ook ineens te binnen dat ze in de 2e een keer met me wilde hardlopen, maar dat ik dat toen afhield, omdat ik toen nog helemaal niet met meisjes bezig was.
Op zich vind ik haar wel "interessant", maar ben niet verliefd of zo. Moet ik deze signalen interpreteren als: "ik heb op z'n minst een beetje interesse in je"?
Niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ik wil ook niet dat je mij aanrijdt hoor.
Wat voor werk zou je eigenlijk willen doen dan..?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet de echt langere termijn nee, maar ik ga het op het moment wel steeds leuker vinden dus vermaak me er nog wel een tijd denk ik. En wil op mijn vaste vrije dag vrijwilligerswerk gaan doen in 'mijn' sector, zodat ik daar wel actief in blijf. Maar heb vrij specifieke wensen qua werk in die sector, dus er is niet zo heel veel te vinden.
Ik sta daar elke zaterdagavond tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij dat zo goed weet?
Ga je nu aardig doen voor de Xbox? Of hoop je op break-up seks?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey Yv, al weer een beetje opgeknapt?
Nee, ik ben nu officieel een hijger geworden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey Yv, al weer een beetje opgeknapt?
Ik wil graag werken met kinderen van 12 of jonger (liever jonger), die binnen de doelgroep voor speciaal onderwijs vallen (autistisch, lichte handicap, etc), maar dan zonder zelf voor de klas te staan (behalve misschien voorbereidend onderwijs met hele kleine groepjes, maar geen normale klas zeg maar).quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat voor werk zou je eigenlijk willen doen dan..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |