Zou ik nou nooit achter je gezocht hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik ben er niet goed in, maar toch.
Haha ja ik zag jou niet als gamer.quote:
Hello.quote:
Ja prima. Met jou ook?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zelfs World of Warcraft gespeeld.
quote:
Ik krijg hier hele rare visuals bij. Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi ik heb jou op m'n bumper gelegd
Nice!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb net gehoord dat ik nog een half jaar mag blijven op mijn werk, en daarna eventueel zicht heb om overgenomen te worden van het uitzendbureau. YAY.
Kijk dat is altijd goed nieuws! Congrats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb net gehoord dat ik nog een half jaar mag blijven op mijn werk, en daarna eventueel zicht heb om overgenomen te worden van het uitzendbureau. YAY.
Aanrijding met reetje gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare visuals bij. Wat bedoel je?
Nee heb het niet af hoeven makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je hem moeten onthoofden of was hij er niet zo aan toe?
Niet de echt langere termijn nee, maar ik ga het op het moment wel steeds leuker vinden dus vermaak me er nog wel een tijd denk ik. En wil op mijn vaste vrije dag vrijwilligerswerk gaan doen in 'mijn' sector, zodat ik daar wel actief in blijf. Maar heb vrij specifieke wensen qua werk in die sector, dus er is niet zo heel veel te vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nice!
Maar toch is dit toch niet wat je op langere termijn wil doen?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je auto heeft toch geen schade?
Als straf had ik die ree alsnog afgemaakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Deuken, koplamp, knipperlicht en spiegel. Maar is al vervangen allemaal. Ziet er niet uit verder, maar de auto rijdt nog
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zelfs World of Warcraft gespeeld.
Nope. Maar kostte maar 40,- voor de onderdelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als straf had ik die ree alsnog afgemaakt.Hij is niet verzekerd toch.
Nou ik wil ook niet dat je mij aanrijdt hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja![]()
Maar ik vond de vergelijking met jou wel grappig
Ik speel ook LoLquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:51 schreef Myraela het volgende:
Komt omdat ik een potje league of legends was spelen, prioriteiten.
Hm ja, ik snap het al.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet de echt langere termijn nee, maar ik ga het op het moment wel steeds leuker vinden dus vermaak me er nog wel een tijd denk ik. En wil op mijn vaste vrije dag vrijwilligerswerk gaan doen in 'mijn' sector, zodat ik daar wel actief in blijf. Maar heb vrij specifieke wensen qua werk in die sector, dus er is niet zo heel veel te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |