Or put your dick in them.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar goed, nu echt tijd voor baapje en tv
Misschien tot later, allen![]()
Oh. En een tip
[ afbeelding ]
Have funquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar goed, nu echt tijd voor baapje en tv
Misschien tot later, allen![]()
Oh. En een tip
[ afbeelding ]
Speel jij LoL?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:51 schreef Myraela het volgende:
Komt omdat ik een potje league of legends was spelen, prioriteiten.
Zou ik nou nooit achter je gezocht hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik ben er niet goed in, maar toch.
Haha ja ik zag jou niet als gamer.quote:
Hello.quote:
Ja prima. Met jou ook?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zelfs World of Warcraft gespeeld.
quote:
Ik krijg hier hele rare visuals bij. Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi ik heb jou op m'n bumper gelegd
Nice!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb net gehoord dat ik nog een half jaar mag blijven op mijn werk, en daarna eventueel zicht heb om overgenomen te worden van het uitzendbureau. YAY.
Kijk dat is altijd goed nieuws! Congrats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb net gehoord dat ik nog een half jaar mag blijven op mijn werk, en daarna eventueel zicht heb om overgenomen te worden van het uitzendbureau. YAY.
Aanrijding met reetje gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare visuals bij. Wat bedoel je?
Nee heb het niet af hoeven makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je hem moeten onthoofden of was hij er niet zo aan toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |