Mijn xbox natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga je nu aardig doen voor de Xbox? Of hoop je op break-up seks?
Geen seks willenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn xbox natuurlijk.
Dadelijk steekt ze me aan.
Moet ik je in komen smeren met Vicks Vaporub?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu officieel een hijger geworden.
De rest zit zo verstopt dat dat nog de enige optie is om een beetje zuurstof binnen te krijgen.
Soft kitty zingen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik je in komen smeren met Vicks Vaporub?
Ik ga je zo even bellen denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu officieel een hijger geworden.
De rest zit zo verstopt dat dat nog de enige optie is om een beetje zuurstof binnen te krijgen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn xbox natuurlijk.
Dadelijk steekt ze me aan.
Ah zo. Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil graag werken met kinderen van 12 of jonger (liever jonger), die binnen de doelgroep voor speciaal onderwijs vallen (autistisch, lichte handicap, etc), maar dan zonder zelf voor de klas te staan (behalve misschien voorbereidend onderwijs met hele kleine groepjes, maar geen normale klas zeg maar).
0909-10.. ohw wacht. Never mindquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga je zo even bellen denk ik.
[..]
[..]
Gezien Roy niet wilt, niet goed denk ik.quote:
Whehequote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slecht, gelukkig heb ik nog 10 maanden.
Dat is niet mijn schuld hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien Roy niet wilt, niet goed denk ik.
December telt niet voor jou?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet het perse handig zijn dan? Gewoon de kans pakken die je dan mogelijk hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat wordt dan zo last-minute, niet handig.
Ik zou haar ook zeker wel doen.quote:
Wat was je voornemen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het meer op uitstelgedrag anders. Wil ik voorkomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet het perse handig zijn dan? Gewoon de kans pakken die je dan mogelijk hebt.
Ja alleen heb ik dus Pedagogiek gestudeerd en zijn bijna alle vacatures in dat werkveld momenteel op peuterspeelzalen enzo. Daar ligt niet genoeg uitdaging voor mij en dat heb ik op mijn huidige werk wel. Dus ja, dan vermaak ik me voorlopig maar in een ander werkveld.quote:
Ah welnee gewoon regelmatig update plaatsen hier. Mocht het dan nog steeds niet gebeurd zijn verdenkt niemand je van uitstelgedrag hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het meer op uitstelgedrag anders. Wil ik voorkomen.
Toch nergens gezegd dat ik seks heb gehad?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jouw voorbeeld volgen. Ook mijn celibaatleef zit jaar aan de kant te zetten.
Ik ook nog niet, maar dat ik wel mijn voornemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch nergens gezegd dat ik seks heb gehad?
Oh kom op Kaneel, hier gaat niemand in trappen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch nergens gezegd dat ik seks heb gehad?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh kom op Kaneel, hier gaat niemand in trappen.
Jij en Lokje hebben het gewoon het hele weekend gedaan als konijnen.
Dit jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar dat ik wel mijn voornemen.
En ik neem eigenlijk aan het jouwe ook al, al dan niet onbewust natuurlijk.
Met mijn libido?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oef, dat moet ik even vragen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:54 schreef Royco1 het volgende:
En als dat niet zo is vind ik het ook goed hoor.
Jullie zijn voor mij nu al het stelletje van het jaar
Maar je mag nog wel mee naar de comic con toch?
We nemen ze gewoon mee Kaneelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Met mijn libido?
Het was voornamelijk eten, knuffelen en film kijken hoor.
[..]
Oef, dat moet ik even vragen.
Ik dump haar wel bij Dqoddie anders die dag.
keywordquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met mijn libido?
Het was voornamelijk eten, knuffelen en film kijken hoor.
Lokje? Lokasenna?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fristiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik rook een dikke en drink whiskey, of een happy meal, kip nuggets en een fristi"
Hef![]()
Ben wel eens zo wappie in de kroeg geweest dat ik fristi heb gehaald aan de bar. De barman keek me vrij vreemd aan.quote:
Heldquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben wel eens zo wappie in de kroeg geweest dat ik fristi heb gehaald aan de bar. De barman keek me vrij vreemd aan.
Niet eens bewust? Slechte actie dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben wel eens zo wappie in de kroeg geweest dat ik fristi heb gehaald aan de bar. De barman keek me vrij vreemd aan.
de bottom bitch van kaneelstokjequote:
Zegt meer over die barmanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was er wel bewust van, maar ik had er toen ineens zo'n harde zin in. Nu ook trouwens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet eens bewust? Slechte actie dan.
Ik kende de barman vrij goed.quote:
Aha.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de bottom bitch van kaneelstokje
Harde zin nog wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was er wel bewust van, maar ik had er toen ineens zo'n harde zin in. Nu ook trouwens.
Heb ik ook wel eens gedaan, Fristie in de kroeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik pakte zelf regelmatig een fristie of een chocomel als barmanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, Fristie in de kroeg.Best lekker tussen al het bier enzo door.
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, Fristie in de kroeg.Best lekker tussen al het bier enzo door.
Snap ik, omnom!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik pakte zelf regelmatig een fristie of een chocomel als barman
Niet als je net een baco op hebt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha dat klinkt bekend. Of cassis.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik pakte zelf regelmatig een fristie of een chocomel als barman
Bitter lemon was favoriet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet als je net een baco op hebt.
[..]
Haha dat klinkt bekend. Of cassis.
Pakte ik ook wel eens maar dan toch liever de cassis omdat ik dat anders nooit dronk.quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Slapen![]()
Nja een poging doen om niet te stikken, hopelijk tot later dit weekend
Sweet dreams Yvjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Slapen![]()
Ook al zo verkouden?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Slapen![]()
Ik geef Fas en Rokje de schuldquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom heb ik op mobiel fok reclame voor een lesbische datingsite?
Nee, ging niet door omdat ze te moe was. Logisch als je de hele dag met 25 koters werkt. Ik ben wat gaan drinken met mijn beste vriend. Hoe is jouw avond?quote:
Te moequote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:22 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ging niet door omdat ze te moe was. Logisch als je de hele dag met 25 koters werkt. Ik ben wat gaan drinken met mijn beste vriend. Hoe is jouw avond?
Ach, het is niet anders. We halen het vast komende week wel een keer in. Sowieso waarschijnlijk met mijn verjaardagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Te moe![]()
Hier is het rustig. Stond op het punt te gaan slapen![]()
Dat mag wel van mijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:54 schreef Royco1 het volgende:
En als dat niet zo is vind ik het ook goed hoor.
Jullie zijn voor mij nu al het stelletje van het jaar
Maar je mag nog wel mee naar de comic con toch?
Wow.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de bottom bitch van kaneelstokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |