Klopt. Al zouden mensen niet altijd alles zo moeten overdenken. Leven en laten leven, right?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het altijd zo simpel ligt.
Dus je hebt geen trillende vetjes meer op je buik nu? Hehehe.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was ook heel blij toen ik weer op het gewicht van voor de feesdtagen zat hoor, haha.
Ah joh, vast wel! Ik dacht ook dat onder de 70 nooit haalbaar zou zijn, maar dat bleek reuze mee te vallen.
Oh dat begrijp ik eigenlijk wel ja. Dat is wel iets waarin je niet kan zeggen van "geef elkaar wat ruimte".quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Omdat het bij het opvoeden van toekomstige kinderen echt een issue zou zijn. Ik wil ze graag het geloof meegeven, hij niet. Alle andere dingen waren we ws wel uitgekomen, al vond ik het ook lastig dat hij niet geloofde. Maar die opvoeding was wel een probleem geworden.
Tuurlijk. Maar als je samenleeft gaat leven en laten leven niet altijd. Je moet je toch tot op zekere hoogte naar elkaar conformeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt. Al zouden mensen niet altijd alles zo moeten overdenken. Leven en laten leven, right?
Al maak ik me er zelf ook vaak genoeg schuldig aan uiteraard
Dat is wel zuur voor 'm. Hoe ben jij er zo snel overheen gekomen dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat ontdekte ik dus gister ook, dat ik er echt overheen ben. Terwijl hij in de periode nadat het uitging erover na ging denken en zich realiseerde dat het breekpunt voor hem echt in het feit dat ik geloof zit. Maar hij zei dus dat als ik aangaf dat ik niet meer gelovig was hij de volgende dag meteen week lang voor mijn deur zou staan.
En dat een half jaar minder heeft gedaan dan hij dacht en dat hij me nog steeds echt leuk vind, etc.
Nee precies. Dus ik denk ook dat het een goede keus was, maar ik ben er dus ook weer overheen ondertussen en hij nog niet. Dat was wel gek om te horen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat begrijp ik eigenlijk wel ja. Dat is wel iets waarin je niet kan zeggen van "geef elkaar wat ruimte".
Dat is zeker waar. Ik gaf ook al aan dat het, sowieso met kinderen, een hele issue zou worden. En ook zonder kinderen op de lange termijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als je samenleeft gaat leven en laten leven niet altijd. Je moet je toch tot op zekere hoogte naar elkaar conformeren.
Als ze je hadden 'tegengewerkt' dan was het heel anders gelopen denk ik en had je wellicht een gruwelijke afkeer voor je ouders gehad bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik gaf ook al aan dat het, sowieso met kinderen, een hele issue zou worden. En ook zonder kinderen op de lange termijn.
Weet het zelf ook wel. Mijn ouders zijn namelijk ook heel erg gelovig en konden het totaal niet aan dat ik ervoor koos om niet meer naar de kerk te gaan en alles.
Hoewel ze er nu wel vrede mee hebben.
Tijd om te ontladen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:41 schreef Dqod het volgende:
Maar ja. Stukgelopen relaties.
Toch ben ik wel heel benieuwd naar hoe het mij en haar afgaat straks, ook al blijft het beladen
In mijn puberjaren was dit ook wel enigszins het geval. Toen moest ik nog gedwongen mee naar de kerk. Tot aan mijn 14e ongeveer. Ik nam ze dat heel erg kwalijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze je hadden 'tegengewerkt' dan was het heel anders gelopen denk ik en had je wellicht een gruwelijke afkeer voor je ouders gehad bijvoorbeeld.
Denk dat het te maken heeft met dat ik ook al een tijd getwijfeld heb over de relatie, al had ik net weer besloten om er gewoon voor te gaan toen hij met zijn twijfels kwam. Maar daardoor was het al een tijdje voordat het uitging niet meer gewoon goed voor mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel zuur voor 'm. Hoe ben jij er zo snel overheen gekomen dan?
Vanaf volgende week heb ik daar hopelijk alle tijd en rust voorquote:
Dat kan, maar aan de andere kant hadden ze wellicht het beste met je voor. Hoeft ook niet altijd zo te zijn, maar het kan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
In mijn puberjaren was dit ook wel enigszins het geval. Toen moest ik nog gedwongen mee naar de kerk. Tot aan mijn 14e ongeveer. Ik nam ze dat heel erg kwalijk
Prima.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vanaf volgende week heb ik daar hopelijk alle tijd en rust voor
Klopt. Dat bedoel ik daar ook mee te zeggen. De intenties waren altijd goed. Nu we 15 jaar verder zijn zie ik dat wel inquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, maar aan de andere kant hadden ze wellicht het beste met je voor. Hoeft ook niet altijd zo te zijn, maar het kan.
[..]
Prima.
Eerst voor jezelf zorgen en dat jij je fijn voelt, de rest is van latere zorg. Al voelt dat natuurlijk niet zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:41 schreef Dqod het volgende:
Maar ja. Stukgelopen relaties.
Toch ben ik wel heel benieuwd naar hoe het mij en haar afgaat straks, ook al blijft het beladen
Wow :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:45 schreef Dqod het volgende:
En dan met Samzz afspreken hopelijk :$ :$ :$ :$ :$ :$
En met jou evengoed natuurlijjk :$quote:
Amenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eerst voor jezelf zorgen en dat jij je fijn voelt, de rest is van latere zorg. Al voelt dat natuurlijk niet zo.
69 lijkt mij voor jou ook wat te weinig of niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, feestjes en alles. :$ :$
Nu weer geen alcohol, geen snoep, chips en koekjes. Veel groenten. Zelfs speciaal fruit gehaald.
69, wow. Ik ben bang dat ik dat gewicht nooit zou halen.
Ben 1,75. 69 is goed gewicht voor mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
69 lijkt mij voor jou ook wat te weinig of niet?
Ah ok, dan is dat inderdaad andere koek.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 1,75. 69 is goed gewicht voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |