Oh god, met die enge pop?quote:
Bwehehequote:
Mwa, als je van horror houdt, misschien. Voor 't verhaal hoeft 't niet, echt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehe![]()
Dat sowieso
Maar niet het kijken waard? Of wel
Het verhaal maakt een goede horror. Maar goed, Zal wel keertje kijken wat ik ervan vindquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, als je van horror houdt, misschien. Voor 't verhaal hoeft 't niet, echt niet.
Spongebob!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:16 schreef Dqod het volgende:
Als ik nu mocht kiezen zou ik spongebob kijken tho:$
Hehehe, exactlyquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spongebob!
Ideaal voor bingewatching!
Nicequote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
En vandaag bericht gehad dat mijn prestatiebeurs is omgezet in een gift en ik dus 0 euro schuld heb.![]()
Spongebobquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het verhaal maakt een goede horror. Maar goed, Zal wel keertje kijken wat ik ervan vind
Als ik nu mocht kiezen zou ik spongebob kijken tho:$
Wil jij Spongebob met mij kijken?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
En vandaag bericht gehad dat mijn prestatiebeurs is omgezet in een gift en ik dus 0 euro schuld heb.![]()
Zij wel!quote:
Na al die goede berichten zou je een staatslot kunnen kopen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Na al die goede berichten zou je een staatslot kunnen kopen...
Als je dat wil zijn, jaquote:
quote:
Nja toch altijd fijn dat je iig die optie hebt, right? Beetje zekerheid is nooit wegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In theorie zou ik vanuit mijn studentenhuis zo in één keer een huis kunnen kopen. En dan dus zonder studieschuld die het bedrag lager maakt. Maar dat vind ik wat te ver gaan.
Alsof ik van jou weg zou rennen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je dat wil zijn, ja
Ben ik dan de enge, dominerende struisvogel?
I'm loving the chase bbyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |