Oh god, met die enge pop?quote:
Bwehehequote:
Mwa, als je van horror houdt, misschien. Voor 't verhaal hoeft 't niet, echt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehe![]()
Dat sowieso
Maar niet het kijken waard? Of wel
Het verhaal maakt een goede horror. Maar goed, Zal wel keertje kijken wat ik ervan vindquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, als je van horror houdt, misschien. Voor 't verhaal hoeft 't niet, echt niet.
Spongebob!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:16 schreef Dqod het volgende:
Als ik nu mocht kiezen zou ik spongebob kijken tho:$
Hehehe, exactlyquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spongebob!
Ideaal voor bingewatching!
Nicequote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
En vandaag bericht gehad dat mijn prestatiebeurs is omgezet in een gift en ik dus 0 euro schuld heb.![]()
Spongebobquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het verhaal maakt een goede horror. Maar goed, Zal wel keertje kijken wat ik ervan vind
Als ik nu mocht kiezen zou ik spongebob kijken tho:$
Wil jij Spongebob met mij kijken?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
En vandaag bericht gehad dat mijn prestatiebeurs is omgezet in een gift en ik dus 0 euro schuld heb.![]()
Zij wel!quote:
Na al die goede berichten zou je een staatslot kunnen kopen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Na al die goede berichten zou je een staatslot kunnen kopen...
Als je dat wil zijn, jaquote:
quote:
Nja toch altijd fijn dat je iig die optie hebt, right? Beetje zekerheid is nooit wegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In theorie zou ik vanuit mijn studentenhuis zo in één keer een huis kunnen kopen. En dan dus zonder studieschuld die het bedrag lager maakt. Maar dat vind ik wat te ver gaan.
Alsof ik van jou weg zou rennen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je dat wil zijn, ja
Ben ik dan de enge, dominerende struisvogel?
I'm loving the chase bbyquote:
Ik vind huren minder onzekerheid dan kopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja toch altijd fijn dat je iig die optie hebt, right? Beetje zekerheid is nooit weg
Daarom ga ik ook huren over een paar maandquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind huren minder onzekerheid dan kopen.
Bedoelde meer de financiele zekerheid. Het in staat zijn omquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind huren minder onzekerheid dan kopen.
Oh ja op die manier. Dan wel inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bedoelde meer de financiele zekerheid. Het in staat zijn om
Maar ben het met je eens, ja
Nee, je durft er voor uit te komen, dat maakt je een man :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Behoefte om te knuffelen. Ik ben pussy geworden.
Nouja, op zich is dit het perfecte moment om te kopen, met nog lage prijzen van de crisis en absurd lage hypotheekrentes. Maar ik vind het gewoon eng, haha.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook huren over een paar maand.
Geworden?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Behoefte om te knuffelen. Ik ben pussy geworden.
Mwa. Zit je meteen zo vast. Lijkt me niks.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, op zich is dit het perfecte moment om te kopen, met nog lage prijzen van de crisis en absurd lage hypotheekrentes. Maar ik vind het gewoon eng, haha.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, op zich is dit het perfecte moment om te kopen, met nog lage prijzen van de crisis en absurd lage hypotheekrentes. Maar ik vind het gewoon eng, haha.
Gelukkigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, je durft er voor uit te komen, dat maakt je een man :$
quote:
Ik huur nu ook en zou wel kunnen kopen, maar op 1 loon kan ik veelal alleen iets kopen wat zelfs kleiner is dan ik nu heb. Daarnaast zit ik op een leeftijd en situatie dat iets zonder problemen los kunnen laten wel handig is. Als ik nu als single wel iemand ontmoet en ik net een toko gekocht heb, moet ik maar afwachten of zij daar wil wonen. En dat op korte termijn verkopen (liefst zonder schuld) kost evengoed geld ivm makelaarskosten, inrichting etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook daarom kun je maar beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan dan de dingen die je niet hebt gedaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:45 schreef xFriendx het volgende:
Risico is natuurlijk altijd dat het ook anders kan lopen en ik over 10 jaar 'gewoon' nog eenzaam ben en de zeurende ouwe vent in de straat die altijd maar 'ga weg' tegen kinderen schreeuwt. Dan had ik beter wel nu kunnen kopen
Ik heb straks huurkoop als het allemaal doorgaat. Maar da's een hut, geen huis, dus dat scheelt :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef Samzz het volgende:
Oh pfff. Lekker huren en zonder zorgen alles op kunnen zeggen en naar 't buitenland verkassen.
Enjoy your dayquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef Samzz het volgende:
Nu ga ik andere dingen doen. Toedeloe.
Heb je al besloten, ja?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb straks huurkoop als het allemaal doorgaat. Maar da's een hut, geen huis, dus dat scheelt :$
Bijna. Nog wel beetje twijfel.quote:
4 5 posts nog!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Nog steeds sushitopic.
Honger gekregen.
Munchies galorequote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Nog steeds sushitopic.
Honger gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |