moet je aan vrouwtje bezemsteel vragenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het echt is.
Die test dan...
Ik heb de afbeelding even aangepast, want ik ken Hetty de Heks niet...quote:Op zondag 11 januari 2015 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
moet je aan vrouwtje bezemsteel vragen
Plaatje wederom gewijzigd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hé! Die eerste pic was veel leuker!
Mjah....achteraf was het ook wel een leuke voor het smoelenboek geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Plaatje wederom gewijzigd.
Ik lijk Theekut wel...
Ik wacht nog op een foto van DDM dus ik houd haar te vriend...quote:Op zondag 11 januari 2015 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....achteraf was het ook wel een leuke voor het smoelenboek geweest.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een foto van DDM dus ik houd haar te vriend...
Zo'n afbeelding ken ik ook...quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij sommige cliëntes hangt de boel onder het shirt uit trouwens, maar dat wilden jullie vast niet weten.
Aangezien ik die foto's al heb had ik iets alerter moeten zijn....quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik wacht nog op een foto van DDM dus ik houd haar te vriend...
Een dergelijke afbeelding heb ik hier al eens gepost.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij sommige cliëntes hangt de boel onder het shirt uit trouwens, maar dat wilden jullie vast niet weten.
dat herken ik wel van onze g-voetballersquote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok dat mag... Veel plezier morgen bij de uitreiking ....quote:Op maandag 12 januari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Na een potloodtest en een glas wijn ga ik maar eens slapen
Dan heb je morgen misschien wel een leuk verhaalquote:Op maandag 12 januari 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx, dat komt vast goed, mijn beste vriendin gaat mee en die weet zich nooit te gedragen
en? geslaagd?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Na een potloodtest en een glas wijn ga ik maar eens slapen
Kreeg je inspiratie door al die schoonmaakpraatjes?quote:
Netjes!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hoor, ik slaag nog steeds glansrijk voor de potloodtest, ding kletterde meteen op de grond.
Kwestie van goede genen denk ik. Ofzo. Toen het dan eindelijk ging groeien is het op een acceptabel niveau blijven steken en na m'n 30e kwam er nog wat bij. Ik vind het helemaal prima zo, en het hangt niet.quote:
Ja ja ik geloof je hoor!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kwestie van goede genen denk ik. Ofzo. Toen het dan eindelijk ging groeien is het op een acceptabel niveau blijven steken en na m'n 30e kwam er nog wat bij. Ik vind het helemaal prima zo, en het hangt niet.
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:07 schreef FANN het volgende:
ik had hem in het verkeerde topic gepost![]()
![]()
maar ik kwam deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof het niet. Wil bewijs zien!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kwestie van goede genen denk ik. Ofzo. Toen het dan eindelijk ging groeien is het op een acceptabel niveau blijven steken en na m'n 30e kwam er nog wat bij. Ik vind het helemaal prima zo, en het hangt niet.
oh ja... nou Lien leest hier vast wel eens mee, mag zij die daar posten, daar kom ik nooitquote:Op maandag 12 januari 2015 10:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Die kun je ook in dit topic posten:
GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #58
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is datquote:Op maandag 12 januari 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
Nou ja...... volgende week staat die vriezer er ook nog
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Wil bewijs zien!
DDM en foto's posten is nog geen gelukkige combi gebleken.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:17 schreef cafca het volgende:
Als ik Doedezemaar was, had ik gewoon een foto van het op de grond gevallen potlood gepost, als bewijs
Ja, is ook lastig.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM en foto's posten is nog geen gelukkige combi gebleken.
Ik snap wel waarom ze wat huiverig is. I-pad gebruik door ouderen blijft tricky.
en jij heb jij je vriezer nog ontdooit?quote:
Nee hij is nog niet leegquote:Op maandag 12 januari 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij heb jij je vriezer nog ontdooit?![]()
kan ik me voorstellen....quote:Op maandag 12 januari 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
Ja ik was erg teleurgesteld toen ik het zag
zo goed als niks eigenlijk, ik heb wel eens ooit ergens achterin met ontdooien een pakquote:Op maandag 12 januari 2015 16:40 schreef Kingstown het volgende:
Hoeveel spullen gooien jullie gemiddeld weg die je ooit in de vriezer hebt gestopt?
Nu krijg je vast op je kloten van Kingquote:Op maandag 12 januari 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
Ik gooi wel eens ingevroren restjes weg.....
Is dat een foto van jou vriendin?quote:
op ingevroren kloten voel je dat toch niet!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu krijg je vast op je kloten van King![]()
![]()
![]()
Vandaag naar Breda geweest (bij Lullendam).quote:Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plaatje wederom gewijzigd.
Ik lijk Theekut wel...
Als u niet in- of uitcheckt, wordt standaard het instaptarief (¤ 10 of ¤ 20, afhankelijk van uw reisproduct) van uw saldo afgeschreven en niet verrekend met de werkelijke ritprijs. Zijn uw echte reiskosten lager dan het instaptarief, dan heeft u teveel betaald. Dit geld kunt u binnen 6 maanden terugvragen, maar pas 24 uur na de desbetreffende rit. Dit kan online via uw Mijn NS account bij ‘Mijn Reishistorie’. Komt u er echt niet uit dan kunt u na 24 uur NS Klantenservice bellenquote:
Nee, maar wat niet is kan nog komen...quote:Op maandag 12 januari 2015 18:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Is dat een foto van jou vriendin?
Da's lullig maar helaas of ga je het terugvragen>quote:Op maandag 12 januari 2015 18:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als u niet in- of uitcheckt, wordt standaard het instaptarief (¤ 10 of ¤ 20, afhankelijk van uw reisproduct) van uw saldo afgeschreven en niet verrekend met de werkelijke ritprijs. Zijn uw echte reiskosten lager dan het instaptarief, dan heeft u teveel betaald. Dit geld kunt u binnen 6 maanden terugvragen, maar pas 24 uur na de desbetreffende rit. Dit kan online via uw Mijn NS account bij ‘Mijn Reishistorie’. Komt u er echt niet uit dan kunt u na 24 uur NS Klantenservice bellen
http://www.ns.nl/reiziger(...)eten-checkinuit.html
Ja maar eerst na 24 uur.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's lullig maar helaas of ga je het terugvragen>
Oké, ik ben benieuwd hoe snel of langzaam dat gaat dan, vergeten uit te checken is mijquote:Op maandag 12 januari 2015 18:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja maar eerst na 24 uur.
iets van 8 euro
ah, jah, met de honkbalknuppelquote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laat ik aan MM over....die is daar beter in.
Kloteklus, maar iemand moet het doen...quote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ik ben alvast begonnenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk toch aan je gezondheid.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ben alvast begonnen
[ afbeelding ]
Boeiende discussie hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat het lekker daar in R&P met het meppen?
Met z'n allen op 1 iemand bashen is een beetje te makkelijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
Boeiende discussie hoormaar wat zijn er toch OERDOMME mensen bij
![]()
Het commentaar van Moblo is wel vermakelijk trouwens
emmey kutje bedoel je, nou die verdiende niet beter eigenlijk..quote:Op maandag 12 januari 2015 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met z'n allen op 1 iemand bashen is een beetje te makkelijk.
Ik krijg dan altijd de drang om het voor diegene op te gaan nemen.
Mjah...als zoiets hier massaal zou gebeuren richting 1 user, dan ben je een dag van slag.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
emmey kutje bedoel je, nou die verdiende niet beter eigenlijk..
Word je wel blij van het feit dat het begin van het wielerseizoen weer voor de deur staat?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef cafca het volgende:
Ik heb heel even een stukje gelezen in dat topic, ik word er voornamelijk moe van.....
ik had het nog niet gevolgd, maar ik ben best verbaasd over de reacties, kortzichtigequote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah...als zoiets hier massaal zou gebeuren richting 1 user, dan ben je een dag van slag.
Het enige leuke aan dat topic is het zoeken in pohi's, voor de rest gezeik wat al dagen gaande is met een oorsprong van jaren geleden in JNG.
Haal de verband-trommel(s) maar weer tevoorschijn...quote:Op maandag 12 januari 2015 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Word je wel blij van het feit dat het begin van het wielerseizoen weer voor de deur staat?
Wat een debielen heb je ook...quote:Op maandag 12 januari 2015 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Net mw. MM opgepikt van haar wekelijkse avondwandeling met de buurvrouw, nadat ze toevallig getuige was van een zware aanrijding tussen een brommer (die keihard blind een voorrangsweg overstak) en een auto die op die weg reed.
De bestuurder van de brommer is onder de auto gekomen en zo enkele tientallen meegesleurd.ndaarnq bleef hij bewusteloos liggen...
Ze hebben eerste hulp geleverd en werden daarbij aangevallen door aangesnelde vriendjes van de brommerrijder, die hun voor alles uit hebben gemaakt. De uitgestapte autobestuurder werd zowat gelyncht, terwijl hij er dus niets aan kon doen. Fijn als je je best doet om iemand te helpen...
Dus meteen maar even aangifte tegen die debielen gedaan, hun gegevens zijn genoteerd.
De brommerbestuurder is afgevoerd in de ambulance en de chauffeur van de auto, die een buurjongetje kwam ophalen van voetbaltraining was in shock. Mw. MM was ook helemaal overstuur en dus was de wandelpret daarmee wel voorbij.
Het gaat nu wel weer redelijk met haar, ze is koffie aan het leuten bij de buuf...
Misschien houdt Mw MM van schrik de verdere avond haar mond.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Denk je een rustige avond te hebben...
Persalarm?quote:12-01-15 18:47:49 Ambulance Amsterdam-Amstelland A1 13187 Amsterdam Gerda Brautigamstraat C.P.M. Rommeplantsoen
12-01-15 18:47:08 Ambulance Amsterdam-Amstelland A1 13901 Amsterdam Gerda Brautigamstraat C.P.M. Rommeplantsoen
0120901 Ambulance Traumaheli LifeLiner 1 - MMT
12-01-15 18:44:51 Politie Amsterdam-Amstelland Prio: 1 Letsel Gerda Brautigamstraat Amsterdam
0130007 Politie Amsterdam Persalarm
Daar maak ik me nooit druk om, vergeleken met sommigen hier is zij meestal de rust zelve...quote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien houdt Mw MM van schrik de verdere avond haar mond.
waarom gaat ze naar de buurvrouw om bij te komen van de schrik en koffie te drinken?quote:
Ah daarom duurt het zo lang...quote:Op maandag 12 januari 2015 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was maar een pizzakoerier.
http://www.at5.nl/artikel(...)ewond-bij-aanrijding
quote:
Hoop dat hij/zij niet koud is gewordenquote:
Sinds wanneer gebruik jij smileys in je postings?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:35 schreef Treehut362 het volgende:
Hoop dat hij/zij niet koud is geworden
Ik koop ze 2e hands al met deuken dan boeit het niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik heb mijn diploma. En een stel deuken in mijn net nieuwe auto, onverlaten hebben aan beide zijkanten een deuk gemaakt en ook nog een deuk die erop lijkt dat iemand zijn portier tegen mijn auto heeft gesmeten. Lekker dan.
Ik heb op mijn vorige auto in 5 jaar alleen een flinke kras op de bumper gehad en paar keer ingeslagen ruit.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik koop ze 2e hands al met deuken dan boeit het niet meer.
dit was de eerstequote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruik jij smileys in je postings?
ik heb een fietsquote:Op maandag 12 januari 2015 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb op mijn vorige auto in 5 jaar alleen een flinke kras op de bumper gehad en paar keer ingeslagen ruit.
Omdat ze met de buuf samen op pad was en de buuf heeft de meeste eerste hulp verleend.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom gaat ze naar de buurvrouw om bij te komen van de schrik en koffie te drinken?
kan dat niet bij jou?
gefeli!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanwege mijn diploma zet ik taart en champagne neer, tast toe!
Hoe de aanrijding heeft kunnen gebeuren is dus wel bekend, die gast reed als een debiel met z'n waarschijnlijk opgevoerde karretje blind de kruising over. Mw. MM hoorde 'm aankomen en is zelfs nog snel overgestoken, omdat ze anders zelf aangereden zouden worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was maar een pizzakoerier.
http://www.at5.nl/artikel(...)ewond-bij-aanrijding
Lekker dan, stelletje onbehouwen boeren ook...quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik heb mijn diploma. En een stel deuken in mijn net nieuwe auto, onverlaten hebben aan beide zijkanten een deuk gemaakt en ook nog een deuk die erop lijkt dat iemand zijn portier tegen mijn auto heeft gesmeten. Lekker dan.
Je was je trouwdag toch niet vergeten he? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
gefeli!![]()
ik doe mee, het schijnt mijn trouwdag te zijn vandaag
ik wel maar mijn moedah niet!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je was je trouwdag toch niet vergeten he? Gefeliciteerd!
Maar even uitgelegd op de website van AT5 hoe dit voorval heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en wat heftig voor mw MM, ook de agressie er omheen.
Heb ook zo'n schoonmoeder die ons altijd weer herinnert aan ons zoveel jaar samen zijn.quote:
Ik gebruik 'm ook als vrachtauto op smalle bospaadjes met struikgewas.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb op mijn vorige auto in 5 jaar alleen een flinke kras op de bumper gehad en paar keer ingeslagen ruit.
Dat scheelt weer snoeien door bladveger...quote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm ook als vrachtauto op smalle bospaadjes met struikgewas.
Op de foto zie je de brommer liggen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar even uitgelegd op de website van AT5 hoe dit voorval heeft plaatsgevonden.
Volgens mij is het wel een koerier van onze pizzabakker, maar heb die brommer niet eens zien liggen toen ik er was...
Op het filmpje ook, maar ik stond aan de andere kant van de brug en de boel was afgezet.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de foto zie je de brommer liggen.
ja,ja,quote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
W&T / Nieuws voor vegetariërs; planten merken het als ze gegeten worden
Het verbaasde me al dat jij nog niet met een afkorting was begonnen. Meestal ben je daar vrij vlot mee.quote:
Ik ben ook bekend onder 'diegene zonder leven'quote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
veel te moeilijke naam om te onthouden
da's zo ongezellig allemaal afkortingenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verbaasde me al dat jij nog niet met een afkorting was begonnen. Meestal ben je daar vrij vlot mee.
Ik denk dat dat reuze meevalt bij jouquote:Op maandag 12 januari 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben ook bekend onder 'diegene zonder leven'
Echt he....sas, dees, MM, hut, kingeding, sjoef komen met het grootste gemak allemaal uit jouw toetsenbordje rollen, maar bij DDM ligt de grens ja?quote:
jaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt he....sas, dees, MM, hut, kingeding, sjoef komen met het grootste gemak allemaal uit jouw toetsenbordje rollen, maar bij DDM ligt de grens ja?
Maar je er DZM van.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ja
doet me teveel denken aan De Wereld Draait door
vraag me niet waarom
Maar 'zedoetmaar' is toch niet zo lastig?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
da's zo ongezellig allemaal afkortingen
klinkt onvriendelijk ....quote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar 'zedoetmaar' is toch niet zo lastig?
Zedoetzeallemaalmaar...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
Ik mag haar toch wel doezediemaar noemen?
Tuurlijk, ik beschouw het gewoon als een koosnaampjequote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
Ik mag haar toch wel doezediemaar noemen?
mooi zo is ook zo bedoeldquote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik beschouw het gewoon als een koosnaampje
U vraagt...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef Kingstown het volgende:
Jongelui.....je ziet maar!
Inb4 YT van MM
Niks 'we'...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, we zijn er uithet wordt doezediemaar
o ja, ik mag geen ''we'' meer gebruiken maar ik bedoelde doezediemaar en ikquote:Op maandag 12 januari 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks 'we'...
Het is niet 'dandoenwediemaar'...
Gefelicitaart!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanwege mijn diploma zet ik taart en champagne neer, tast toe!
En jij bent dus Kameleon.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe de aanrijding heeft kunnen gebeuren is dus wel bekend, die gast reed als een debiel met z'n waarschijnlijk opgevoerde karretje blind de kruising over. Mw. MM hoorde 'm aankomen en is zelfs nog snel overgestoken, omdat ze anders zelf aangereden zouden worden.
Mw. MM keek daarna achterom en zag de brommer geschept worden...
Ik word ook al jaren misbruikt hier.....quote:Op maandag 12 januari 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb ik met veel zorgvuldigheid mijn username uitgezocht, wordt er zo mee omgegaan
Waarvoor heb je je diploma gehaald? En kut van je auto, lag er ook een pizzakoerier onder?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
De wens is de vader van de gedachte...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik word ook al jaren misbruikt hier.....
Diploma voor het werk dat ik al jaren doe, medewerker maatschappelijke zorg. Moet nog wel gaan steggelen of ik ook bij mijn tweede contract promotie krijg, bij mijn hoofdcontract gaat het automatisch.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarvoor heb je je diploma gehaald? En kut van je auto, lag er ook een pizzakoerier onder?
Omdat het normaal is een opleiding met goed gevolg af te ronden...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarvoor heb je je diploma gehaald?
o jaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat het normaal is een opleiding met goed gevolg af te ronden...
je hebt dus niet een doe maar wat leuks diploma maar 1 waarvoor je alles allang kon?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Diploma voor het werk dat ik al jaren doe, medewerker maatschappelijke zorg. Moet nog wel gaan steggelen of ik ook bij mijn tweede contract promotie krijg, bij mijn hoofdcontract gaat het automatisch.
Ja, EVCtraject. Fijne kans vanuit de organisatie hoor, had echt geen zin om nog helemaal een opleiding te gaan volgen. Heeft me wel de hele zomer gekost, alles opzij gezet, maar toen was het ook klaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
je hebt dus niet een doe maar wat leuks diploma maar 1 waarvoor je alles allang kon?
Godsammelazurus het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)en-sneeuwpoppen.html
Dan kijg je zomaar een opleiding en is hey niet goed? Ik heb mijn opleiding hrlemaal zelf betaald(maar die is ok weer erg leuk en ik heb mijn vrije zater- n zondagen er wrl voor over)quote:Op maandag 12 januari 2015 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, EVCtraject. Fijne kans vanuit de organisatie hoor, had echt geen zin om nog helemaal een opleiding te gaan volgen. Heeft me wel de hele zomer gekost, alles opzij gezet, maar toen was het ook klaar.
Huh?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kijg je zomaar een opleiding en is hey niet goed? Ik heb mijn opleiding hrlemaal zelf betaald(maar die is ok weer erg leuk en ik heb mijn vrije zater- n zondagen er wrl voor over)
mogen ze wel met ballen gooien of lijkt dat teveel op die sjeik?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)en-sneeuwpoppen.html
je hele zomer heeft het je gekost of is dat geen klachtquote:
Geen klacht, alternatief was 3 jaar naar school, dat had ik nooit naast mijn werk voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
je hele zomer heeft het je gekost of is dat geen klacht
ok mooi.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geen klacht, alternatief was 3 jaar naar school, dat had ik nooit naast mijn werk voor elkaar gekregen.
Denk het wel, morgen even LeasePlan bellen, het is technisch gezien hun auto.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
ok mooi.
En je auto moet je nu laten uitdeuken?
blij dat ik dat niet gedaan heb, de coordinatrice van mijn werk heb ik nou niet de behoefte aan te zoenen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Goffer, helemaal vergeten dat het vandaag 'Kiss a Ginger'- dag was...
http://hotforginger.com/blog/international-kiss-a-ginger-day/
Dan maar even virtueel:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n pech, ben inmiddels weer blondquote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Goffer, helemaal vergeten dat het vandaag 'Kiss a Ginger'- dag was...
http://hotforginger.com/blog/international-kiss-a-ginger-day/
Dan maar even virtueel:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaha, kom nu maar op met die foto...quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo'n pech, ben inmiddels weer blond
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jaha, kom nu maar op met die foto...
Precies, doehetdanmaar zal het zichzelf nooit kunnen vergeven als ze de mogelijkheid niet meer heeft om die foto aan mij te laten zien...quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet op onze leeftijd. Elke dag kan dan de laatste zijn.
Wie weet wordt je geduld wel beloond met een veel mooiere fotoquote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, doehetdanmaar zal het zichzelf nooit kunnen vergeven als ze de mogelijkheid niet meer heeft om die foto aan mij te laten zien...
Mocht het nodig zijn, dan gooi ik wel een negatiefje mee in de oven.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Precies, doehetdanmaar zal het zichzelf nooit kunnen vergeven als ze de mogelijkheid niet meer heeft om die foto aan mij te laten zien...
dat zeg ik dan ook tegen mijn moedahquote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet op onze leeftijd. Elke dag kan dan de laatste zijn.
Mooier dan wat?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wie weet wordt je geduld wel beloond met een veel mooiere foto
Dan de vakantiefoto's waar ik toevallig in een hoekje opdook. Vandaag zijn er ook foto's gemaakt, zit misschien wel iets bij.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooier dan wat?
Over mooi gesproken:
Wel wat tactischer plaatsen zou ik zeggen ipv zo'n hele reeksquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan de vakantiefoto's waar ik toevallig in een hoekje opdook. Vandaag zijn er ook foto's gemaakt, zit misschien wel iets bij.
Gewoon niet meer vanaf de iPad. Eng ding is dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel wat tactischer plaatsen zou ik zeggen ipv zo'n hele reeks
toppunt van sneuheidquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:11 schreef Kingstown het volgende:
Voor wie graag mee wil genieten van een echtelijke ruzie op FOK!
klik
Echtpaar weet ik niet, maar laten we zeggen partners. Ex-partners nu wrs.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
toppunt van sneuheidis dat écht een echtpaar?
erruuuuuuuug sjezusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echtpaar weet ik niet, maar laten we zeggen partners. Ex-partners nu wrs.
Bij dit vergeleken ben ik zo gesloten als een kluisquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan denk jij dat je af en toe teveel privé dingen hier verteld he?
Het blijft wel internet , dus je weet maar nooitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging er maar gewoon vanuit dat het niet echt was. Mijn hemel. Alle schaamte voorbij
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een seksafspraakding voor op moderne mobiele telefoons.
Werkt niet op die van ons.
Ideaal voor jou. Heleboel groene blaadjes daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Er gaat wel een wereld voor me open zeg, had nog nooit van Tinder gehoord.
Ik had de naam wel eens gehoord, datingssite maar meer weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Er gaat wel een wereld voor me open zeg, had nog nooit van Tinder gehoord.
Nog wat gescoort daar in de regio >quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ideaal voor jou. Heleboel groene blaadjes daar.![]()
Hype is wel alweer een tijdje voorbij, maar vast nog genoeg te vinden.
Dat rakelt een trauma bij me op. Morgen maar eens van me af gaan schrijven.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me dan altijd meteen af van welke vaders die zijn.
nou ik begrijp dat hij rondgeneukt heeft en niet zijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Baukje je gedaan maar dat was voor internetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verhalen van poezenvrouwtjes moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Datingsite heb ik nog nooit geprobeerd, genoeg horrorverhalen van vriendinnen gehoord.
2 hebben er ook aan speeddating gedaan, dat was helemaal een sneue vertoning.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verhalen van poezenvrouwtjes moet je met een korreltje zout nemen.
o nee, het was zij, ik haal de boel weer door elkaarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik begrijp dat hij rondgeneukt heeft en niet zij
doe eens een voorbeeld? wat bedoel je met horror?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Tijdens de Top2000 werd je weer doodgegooid met de reclame voor Second Love, verwerpelijk iets. Datingsite heb ik nog nooit geprobeerd, genoeg horrorverhalen van vriendinnen gehoord.
Jij wilt gewoon een sappig verhaal horenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een voorbeeld? wat bedoel je met horror?
ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een sappig verhaal horen
Hele sneue berichtjes, dates die niet op kwamen dagen, dates die zeiden dat ze haar helemaal zagen zitten om vervolgens niks meer van zich te laten horen, en dan met excuus kwamen dat de telefoon kwijt was, en dat dus echt in het meervoud. Date die haar helemaal zag zitten om een dag later te melden dat hij een nog veel leukere aan de haak had geslagen. Date die haar bij de eerste afspraak meenam naar zijn moeder.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een voorbeeld? wat bedoel je met horror?
Ik twijfel ook nog steeds over mijn jongere broer, medisch gezien zou die niet kunnen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat rakelt een trauma bij me op. Morgen maar eens van me af gaan schrijven.
da's lullig maar nog geen horror, ik had moord en doodslag verwachtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hele sneue berichtjes, dates die niet op kwamen dagen, dates die zeiden dat ze haar helemaal zagen zitten om vervolgens niks meer van zich te laten horen, en dan met excuus kwamen dat de telefoon kwijt was, en dat dus echt in het meervoud. Date die haar helemaal zag zitten om een dag later te melden dat hij een nog veel leukere aan de haak had geslagen. Date die haar bij de eerste afspraak meenam naar zijn moeder.
Nee ook niet mijn ding... Ooit geprobeerd, maar eigenlijk is het triest... Toch nog een vriendin mee gemaakt die ik nog af en toe zie...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en niks mis met iemand ontmoeten die je hebt leren kennen via internet trouwens, maar de sneuheid van wat ik van datingsites heb gehoord, da's niet mijn wereldje geloof ik
Wow das echt erg..... Zou me zelfs gaan frustreren...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Een vriendin kreeg vroeger van haar ouders contactadvertenties toegestuurd die ze uit kwaliteitskranten hadden geknipt, dat waren vast geschikte kandidaten. En ze wilden wel, als ze op haar 30e nog steedsniet aan de man was, haar inschrijving bij een relatiebureau betalen.
Demonstratie appeltaart bakken via de webcam?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Baukje je gedaan maar dat was voor internet
Maar, maar ik ken nummer_zoveel als een vrouw, zij postte een tijd geleden ook zin OUD. Maar misschien stond bij haar het streepje anders, ik weet wel dat ze dezelfde UI had als deze uit jouw quote.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echtpaar weet ik niet, maar laten we zeggen partners. Ex-partners nu wrs.
Eerste hit:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:59 schreef Deisyy het volgende:
Maar, maar ik ken nummer_zoveel als een vrouw, zij postte een tijd geleden ook zin OUD. Maar misschien stond bij haar het streepje anders, ik weet wel dat ze dezelfde UI had als deze uit jouw quote.
Misschien kan je even op onderzoek uit?
de N_Z in jouw link is ook een man, maar ik weet bijna zeker dat ik N_Z als een vrouw in het Z&G topic heb zien posten een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerste hit:
Klik
Iets klopt hier idd niet.
In de posting die ik net link is hij (naar eigen zeggen) hoogzwanger....dat lukt de meeste mannen niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:25 schreef Deisyy het volgende:
de N_Z in jouw link is ook een man, maar ik weet bijna zeker dat ik N_Z als een vrouw in het Z&G topic heb zien posten een tijdje geleden.
Ik had mijn post al geëditquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de posting die ik net link is hij (naar eigen zeggen) hoogzwanger....dat lukt de meeste mannen niet.
Klikquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik had mijn post al geëdit
Dit riekt naar onraad.
Ik ga ervan uit dat jij dit tot op de bodem gaat uitzoekenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klik
Het is idd een vrouw of het is iemand die al heel lang loopt te liegen. Kan natuurlijk best dat ze een lesbische relatie hebben of dat Beauke een man is, hoewel dat laatste me onwaarschijnlijk lijkt.
Mss lopen ze samen de boel wel te fucken, dat zou dan wél weer leuk zijn.
Meh....eerst even een balletje opgooien in dat tindertopic....eens kijken wat er dan gebeurt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ervan uit dat jij dit tot op de bodem gaat uitzoeken
Personen wisselen hier van geslacht waar je bij staat...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar, maar ik ken nummer_zoveel als een vrouw, zij postte een tijd geleden ook zin OUD. Maar misschien stond bij haar het streepje anders, ik weet wel dat ze dezelfde UI had als deze uit jouw quote.
Misschien kan je even op onderzoek uit?
daarom voelt Adora haar ook thuis hierquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Personen wisselen hier van geslacht waar je bij staat...
quote:Ok,ga de laptop van m'n vriendin waarvan ik overigens ook even dit profiel gekaapt heb dan maar rechtstreeks op router aansluiten en dan speedtest uitvoeren.
Maar stel dat het dan wel sneller is, ik kan slechts een cat6 kabel door het hele huis gaan leggen...
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
Gebruikers van user account nummer_zoveel zijn zowel vrouw als man. Blijkbaar maken vriend en vriendin gebruik van hetzelfde account.
Klik
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
Gebruikers van user account nummer_zoveel zijn zowel vrouw als man. Blijkbaar maken vriend en vriendin gebruik van hetzelfde account.
Klik
[..]
Iets klopt er trouwens niet in die logica van zeefje, want voordat Beauke als Beauke postte, maakte ze ook al gebruik van een ander account. Vraag is of dat het account van n_z was of dat er nog een derde account is.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:03 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom voelt Adora haar ook thuis hier
Met jouw detectiveskils kun je dat vast achterhalenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets klopt er trouwens niet in die logica van zeefje, want voordat Beauke als Beauke postte, maakte ze ook al gebruik van een ander account. Vraag is of dat het account van n_z was of dat er nog een derde account is.
Ik ben een beetje lui aan het worden. Als het me binnen 3 tellen lukt, dan wil ik nog wel even m'n best doen, maar veel langer kan ik m'n aandacht er niet bijhouden. Of het moet wel iets heel byzonders zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:13 schreef cafca het volgende:
Met jouw detectiveskils kun je dat vast achterhalen
Zoals foto's van een bepaalde vrouwelijk Fok!ster?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
..... Of het moet wel iets heel byzonders zijn.
Die heb ik toevallig wel ja....en heel toevallig zijn die ook nog erg on-topic in dit geval!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:19 schreef cafca het volgende:
Zoals foto's van een bepaalde vrouwelijk Fok!ster?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig wel ja....en heel toevallig zijn die ook nog erg on-topic in dit geval!
Voor de goede orde, doedezefoto'smaarniet...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:29 schreef iemand het volgende:
[..]
Als je een vaggijn hebt hoef je enkel een tietenfoto te sturen en de mannelijke fokkers gaan in een rijtje voor je staan.
Aha! zie je wel daarom vergiste ik me, ik ken die user ook als vrouw, beetje lastig wel lijktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
Klik
[..]
sinds ze van MM op haar kloten kreeg, hier in elk geval niet meerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:12 schreef cafca het volgende:
[..]
die voelt zich nergens thuis, ben ik bang.....
der Tagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tietentags roeleren nog meer.![]()
Heb vanochtend nog even navraag voor je gedaan.
Op haar kloten krijgen viel ook nog wel mee. Gewoon een mening en voor MM zijn doen nog redelijk mild.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:45 schreef FANN het volgende:
sinds ze van MM op haar kloten kreeg, hier in elk geval niet meerjammer maar ja,
MM had niet geheel ongelijk...
toen ik hier om succes wensen kwam bedelen voelde ik mij ook een enorme aandacht hoerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:45 schreef FANN het volgende:
[..]
sinds ze van MM op haar kloten kreeg, hier in elk geval niet meerjammer maar ja,
MM had niet geheel ongelijk...
Allemaal?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op haar kloten krijgen viel ook nog wel mee. Gewoon een mening en voor MM zijn doen nog redelijk mild.
Wat is dat trouwens met die transgenders op FOK! dat ze allemaal iets met "prinses" in hun onderschrift hebben staan?
Allemaal ja!
Succes!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
toen ik hier om succes wensen kwam bedelen voelde ik mij ook een enorme aandacht hoer
Half uur later lag half Parijs plat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef sacha het volgende:
toen ik hier om succes wensen kwam bedelen voelde ik mij ook een enorme aandacht hoer
Verrek!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op haar kloten krijgen viel ook nog wel mee. Gewoon een mening en voor MM zijn doen nog redelijk mild.
Wat is dat trouwens met die transgenders op FOK! dat ze allemaal iets met "prinses" in hun onderschrift hebben staan?
Allemaal ja!
ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Half uur later lag half Parijs plat.
Ja het was wat overdreven, beetje minder had best gekund, maar zo ging het met King Toppiequote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Zat dat topic te volgen waar FANN ook in postte en daar zaten nog wat transgenders die ook allemaal iets met "prinses" als onderschrift/signature hadden. Vond het opvallend.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Verrek!
Een vriend van mijn zoon is ook liever een meisje (geen idee of hij van plan is daar verandering in te brengen), maar zijn twitter naam is prinses"insert_zijn_jongensnaam".
MM ging pas tekeer nadat AB begon te jammeren en vond dat hij zijn mening voor zich moest houden terwijl ze er zelf naar gevraagd had.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja het was wat overdreven, beetje minder had best gekund, maar zo ging het met King Toppie
ook, daarom zeg ik ook jammer én dat ''niet geheel ongelijk'' ik kan me wel voorstellen
dat je je een beetje ergert, maar om zo te keer te gaan is overdreven.
maar ja dat ben ik... MM is anders hebben we wel kunnen merken, die gaat er
gelijk op los
Hoi emmey-kutje!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
dat je je een beetje ergert, maar om zo te keer te gaan is overdreven.
Maar je vroeg niet waarom iedereen zo raar op je reageerde.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Is er dan meer dan één prinses hier?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef Kingstown het volgende:
Allemaal ja!
Als ik zeg dat iemand zich redelijk centraal opstelt, is dat dan er gelijk op los gaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ja dat ben ik... MM is anders hebben we wel kunnen merken, die gaat er
gelijk op los
Nee, er is nog nooit tegen ons gezegd dat we bedeesd zijn, maar men weet ook niet wanneer ik mijn man bedees, vandaarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Deisyy, zeggen ze tegen jou wel eens dat je 'bedeesd' bent?
Of tegen je man?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, er is nog nooit tegen ons gezegd dat we bedeesd zijn, maar men weet ook niet wanneer ik mijn man bedees, vandaar
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, er is nog nooit tegen ons gezegd dat we bedeesd zijn, maar men weet ook niet wanneer ik mijn man bedees, vandaar
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MM ging pas tekeer nadat AB begon te jammeren en vond dat hij zijn mening voor zich moest houden terwijl ze er zelf naar gevraagd had.
Ik zei ook al dat je deels gelijk had MM, niet meteen op mij los gaan nouquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik zeg dat iemand zich redelijk centraal opstelt, is dat dan er gelijk op los gaan?
Ik heb rustig en onderbouwd gezegd wat ik er van vond, heel bedeesd...
Maar misschien is dat voor jou al te veel?
Bij AB sprongen in ieder geval meteen haar vullingen uit haar kiezen, borsten en andere plekken waar ik niet van wil weten dat die gevuld zijn...
Ik ben heel bedeesd, zeker in jouw geval...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ik zei ook al dat je deels gelijk had MM, niet meteen op mij los gaan nou![]()
quote:Het is me niet teveel, ik heb het gewoon gelezen en ik vond het jammer, maar
ik vond het ook jammer hoe Bella reageerde, dat is alles wat ik zeg.
Sommige dingen had je best gelijk in en wat Dees zegt is ook waar, maar eerlijk is eerlijk
jij kan wél tekeer gaan![]()
Tuurlijk, maar ik kom niet binnen met 'Mag ik een knuffel?quote:en aandacht vragen doen we allemaal wel eens, bewust of onbewust, als jij over je Whiskey
post, wil je daar ook aandacht voor, als Sascha iets over Aap post dan is het ook wel leuk als
daar een paar reactie's op komen en toen mijn vader overleed was ik misschien degene die
aandacht ''vroeg'' niet bewust maar omdat je hier dingen verteld werkt dat zo, soms is het d
één en soms is het de ander, maar eerlijk is eerlijk Bella was ook wel een beetje vreemd met
haar reactie, maar ik vind jou soms érg hard en dat ben ik niet dat is misschien een verschil
tussen ons en zo zijn we allemaal verschillend, het leuke is dat je dan toch wel een beetje,
in of meer, samen zo een SC hebben.
Na... dawast eigenlijk![]()
Wat voor boeien?quote:Voor de rest heb ik vandaag de badkamer gesopt mocht het je boeien
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben heel bedeesd, zeker in jouw geval...
[..]
Sssttt, niet in het openbaar melden...
[..]
Tuurlijk, maar ik kom niet binnen met 'Mag ik een knuffel?" om me vervolgens af te vragen waarom mensen op een bepaalde manier op me reageren...
[..]
Wat voor boeien?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:36 schreef Kingstown het volgende:
Ik sta gewoon op de FP met mijn tweets. Was ook een kutklus.
Wie heeft ook alweer bedacht dat twitteren een goed idee was?![]()
'FOK!ker is apostel van Breivik'
wat heb je gedaan?quote:De journalist die het bronartikel van de Elsevier geschreven heeft bericht aan FOK!user Kingstown via twitter dat ze inzicht heeft gehad in het profiel en de posts van deze man op FOK!, maar dat er nog geen onomstotelijk bewijs is dat deze man daadwerkelijk achter het eerder genoemde pseudoniem zit. Mochten er verdere doorbraken zijn in deze zaak, dan hoort u het van ons.
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:36 schreef Kingstown het volgende:
Ik sta gewoon op de FP met mijn tweets. Was ook een kutklus.
Wie heeft ook alweer bedacht dat twitteren een goed idee was?![]()
'FOK!ker is apostel van Breivik'
Jij dacht dat KT de adept van Breivik was en dat hij gezocht werd en zo.quote:
JA héél evenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij dacht dat KT de adept van Breivik was en dat hij gezocht werd en zo.
Jahaaa, ontkennen heeft geen zin...
Nee is niet slimquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb me op twitter begeven. Had ik nooit moeten doen.
ik hou er niet van dat ik dat benquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou van voorspelbare vrouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |