Niks 'we'...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, we zijn er uithet wordt doezediemaar
o ja, ik mag geen ''we'' meer gebruiken maar ik bedoelde doezediemaar en ikquote:Op maandag 12 januari 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks 'we'...
Het is niet 'dandoenwediemaar'...
Gefelicitaart!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanwege mijn diploma zet ik taart en champagne neer, tast toe!
En jij bent dus Kameleon.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe de aanrijding heeft kunnen gebeuren is dus wel bekend, die gast reed als een debiel met z'n waarschijnlijk opgevoerde karretje blind de kruising over. Mw. MM hoorde 'm aankomen en is zelfs nog snel overgestoken, omdat ze anders zelf aangereden zouden worden.
Mw. MM keek daarna achterom en zag de brommer geschept worden...
Ik word ook al jaren misbruikt hier.....quote:Op maandag 12 januari 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb ik met veel zorgvuldigheid mijn username uitgezocht, wordt er zo mee omgegaan
Waarvoor heb je je diploma gehaald? En kut van je auto, lag er ook een pizzakoerier onder?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik heb mijn diploma. En een stel deuken in mijn net nieuwe auto, onverlaten hebben aan beide zijkanten een deuk gemaakt en ook nog een deuk die erop lijkt dat iemand zijn portier tegen mijn auto heeft gesmeten. Lekker dan.
De wens is de vader van de gedachte...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik word ook al jaren misbruikt hier.....
Diploma voor het werk dat ik al jaren doe, medewerker maatschappelijke zorg. Moet nog wel gaan steggelen of ik ook bij mijn tweede contract promotie krijg, bij mijn hoofdcontract gaat het automatisch.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarvoor heb je je diploma gehaald? En kut van je auto, lag er ook een pizzakoerier onder?
Omdat het normaal is een opleiding met goed gevolg af te ronden...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarvoor heb je je diploma gehaald?
o jaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat het normaal is een opleiding met goed gevolg af te ronden...
je hebt dus niet een doe maar wat leuks diploma maar 1 waarvoor je alles allang kon?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Diploma voor het werk dat ik al jaren doe, medewerker maatschappelijke zorg. Moet nog wel gaan steggelen of ik ook bij mijn tweede contract promotie krijg, bij mijn hoofdcontract gaat het automatisch.
Ja, EVCtraject. Fijne kans vanuit de organisatie hoor, had echt geen zin om nog helemaal een opleiding te gaan volgen. Heeft me wel de hele zomer gekost, alles opzij gezet, maar toen was het ook klaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
je hebt dus niet een doe maar wat leuks diploma maar 1 waarvoor je alles allang kon?
Godsammelazurus het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)en-sneeuwpoppen.html
Dan kijg je zomaar een opleiding en is hey niet goed? Ik heb mijn opleiding hrlemaal zelf betaald(maar die is ok weer erg leuk en ik heb mijn vrije zater- n zondagen er wrl voor over)quote:Op maandag 12 januari 2015 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, EVCtraject. Fijne kans vanuit de organisatie hoor, had echt geen zin om nog helemaal een opleiding te gaan volgen. Heeft me wel de hele zomer gekost, alles opzij gezet, maar toen was het ook klaar.
Huh?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kijg je zomaar een opleiding en is hey niet goed? Ik heb mijn opleiding hrlemaal zelf betaald(maar die is ok weer erg leuk en ik heb mijn vrije zater- n zondagen er wrl voor over)
mogen ze wel met ballen gooien of lijkt dat teveel op die sjeik?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)en-sneeuwpoppen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |