quote:
Hoop dat hij/zij niet koud is gewordenquote:
Sinds wanneer gebruik jij smileys in je postings?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:35 schreef Treehut362 het volgende:
Hoop dat hij/zij niet koud is geworden
Ik koop ze 2e hands al met deuken dan boeit het niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik heb mijn diploma. En een stel deuken in mijn net nieuwe auto, onverlaten hebben aan beide zijkanten een deuk gemaakt en ook nog een deuk die erop lijkt dat iemand zijn portier tegen mijn auto heeft gesmeten. Lekker dan.
Ik heb op mijn vorige auto in 5 jaar alleen een flinke kras op de bumper gehad en paar keer ingeslagen ruit.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik koop ze 2e hands al met deuken dan boeit het niet meer.
dit was de eerstequote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruik jij smileys in je postings?
ik heb een fietsquote:Op maandag 12 januari 2015 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb op mijn vorige auto in 5 jaar alleen een flinke kras op de bumper gehad en paar keer ingeslagen ruit.
Omdat ze met de buuf samen op pad was en de buuf heeft de meeste eerste hulp verleend.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom gaat ze naar de buurvrouw om bij te komen van de schrik en koffie te drinken?
kan dat niet bij jou?
gefeli!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanwege mijn diploma zet ik taart en champagne neer, tast toe!
Hoe de aanrijding heeft kunnen gebeuren is dus wel bekend, die gast reed als een debiel met z'n waarschijnlijk opgevoerde karretje blind de kruising over. Mw. MM hoorde 'm aankomen en is zelfs nog snel overgestoken, omdat ze anders zelf aangereden zouden worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was maar een pizzakoerier.
http://www.at5.nl/artikel(...)ewond-bij-aanrijding
Lekker dan, stelletje onbehouwen boeren ook...quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik heb mijn diploma. En een stel deuken in mijn net nieuwe auto, onverlaten hebben aan beide zijkanten een deuk gemaakt en ook nog een deuk die erop lijkt dat iemand zijn portier tegen mijn auto heeft gesmeten. Lekker dan.
Je was je trouwdag toch niet vergeten he? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
gefeli!![]()
ik doe mee, het schijnt mijn trouwdag te zijn vandaag
ik wel maar mijn moedah niet!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je was je trouwdag toch niet vergeten he? Gefeliciteerd!
Maar even uitgelegd op de website van AT5 hoe dit voorval heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en wat heftig voor mw MM, ook de agressie er omheen.
Heb ook zo'n schoonmoeder die ons altijd weer herinnert aan ons zoveel jaar samen zijn.quote:
Ik gebruik 'm ook als vrachtauto op smalle bospaadjes met struikgewas.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb op mijn vorige auto in 5 jaar alleen een flinke kras op de bumper gehad en paar keer ingeslagen ruit.
Dat scheelt weer snoeien door bladveger...quote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm ook als vrachtauto op smalle bospaadjes met struikgewas.
Op de foto zie je de brommer liggen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar even uitgelegd op de website van AT5 hoe dit voorval heeft plaatsgevonden.
Volgens mij is het wel een koerier van onze pizzabakker, maar heb die brommer niet eens zien liggen toen ik er was...
Op het filmpje ook, maar ik stond aan de andere kant van de brug en de boel was afgezet.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de foto zie je de brommer liggen.
ja,ja,quote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
W&T / Nieuws voor vegetariërs; planten merken het als ze gegeten worden
Het verbaasde me al dat jij nog niet met een afkorting was begonnen. Meestal ben je daar vrij vlot mee.quote:
Ik ben ook bekend onder 'diegene zonder leven'quote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
veel te moeilijke naam om te onthouden
da's zo ongezellig allemaal afkortingenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verbaasde me al dat jij nog niet met een afkorting was begonnen. Meestal ben je daar vrij vlot mee.
Ik denk dat dat reuze meevalt bij jouquote:Op maandag 12 januari 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben ook bekend onder 'diegene zonder leven'
Echt he....sas, dees, MM, hut, kingeding, sjoef komen met het grootste gemak allemaal uit jouw toetsenbordje rollen, maar bij DDM ligt de grens ja?quote:
jaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt he....sas, dees, MM, hut, kingeding, sjoef komen met het grootste gemak allemaal uit jouw toetsenbordje rollen, maar bij DDM ligt de grens ja?
Maar je er DZM van.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ja
doet me teveel denken aan De Wereld Draait door
vraag me niet waarom
Maar 'zedoetmaar' is toch niet zo lastig?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
da's zo ongezellig allemaal afkortingen
klinkt onvriendelijk ....quote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar 'zedoetmaar' is toch niet zo lastig?
Zedoetzeallemaalmaar...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
Ik mag haar toch wel doezediemaar noemen?
Tuurlijk, ik beschouw het gewoon als een koosnaampjequote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
Ik mag haar toch wel doezediemaar noemen?
mooi zo is ook zo bedoeldquote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik beschouw het gewoon als een koosnaampje
U vraagt...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef Kingstown het volgende:
Jongelui.....je ziet maar!
Inb4 YT van MM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |