Op de foto zie je de brommer liggen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar even uitgelegd op de website van AT5 hoe dit voorval heeft plaatsgevonden.
Volgens mij is het wel een koerier van onze pizzabakker, maar heb die brommer niet eens zien liggen toen ik er was...
Op het filmpje ook, maar ik stond aan de andere kant van de brug en de boel was afgezet.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de foto zie je de brommer liggen.
ja,ja,quote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
W&T / Nieuws voor vegetariėrs; planten merken het als ze gegeten worden
Het verbaasde me al dat jij nog niet met een afkorting was begonnen. Meestal ben je daar vrij vlot mee.quote:
Ik ben ook bekend onder 'diegene zonder leven'quote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
veel te moeilijke naam om te onthouden
da's zo ongezellig allemaal afkortingenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verbaasde me al dat jij nog niet met een afkorting was begonnen. Meestal ben je daar vrij vlot mee.
Ik denk dat dat reuze meevalt bij jouquote:Op maandag 12 januari 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben ook bekend onder 'diegene zonder leven'
Echt he....sas, dees, MM, hut, kingeding, sjoef komen met het grootste gemak allemaal uit jouw toetsenbordje rollen, maar bij DDM ligt de grens ja?quote:
jaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt he....sas, dees, MM, hut, kingeding, sjoef komen met het grootste gemak allemaal uit jouw toetsenbordje rollen, maar bij DDM ligt de grens ja?
Maar je er DZM van.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ja
doet me teveel denken aan De Wereld Draait door
vraag me niet waarom
Maar 'zedoetmaar' is toch niet zo lastig?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
da's zo ongezellig allemaal afkortingen
klinkt onvriendelijk ....quote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar 'zedoetmaar' is toch niet zo lastig?
Zedoetzeallemaalmaar...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
Ik mag haar toch wel doezediemaar noemen?
Tuurlijk, ik beschouw het gewoon als een koosnaampjequote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
Ik mag haar toch wel doezediemaar noemen?
mooi zo is ook zo bedoeldquote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik beschouw het gewoon als een koosnaampje
U vraagt...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef Kingstown het volgende:
Jongelui.....je ziet maar!
Inb4 YT van MM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |