erruuuuuuuug sjezusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echtpaar weet ik niet, maar laten we zeggen partners. Ex-partners nu wrs.
Bij dit vergeleken ben ik zo gesloten als een kluisquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan denk jij dat je af en toe teveel privé dingen hier verteld he?
Het blijft wel internet , dus je weet maar nooitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging er maar gewoon vanuit dat het niet echt was. Mijn hemel. Alle schaamte voorbij
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een seksafspraakding voor op moderne mobiele telefoons.
Werkt niet op die van ons.
Ideaal voor jou. Heleboel groene blaadjes daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Er gaat wel een wereld voor me open zeg, had nog nooit van Tinder gehoord.
Ik had de naam wel eens gehoord, datingssite maar meer weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Er gaat wel een wereld voor me open zeg, had nog nooit van Tinder gehoord.
Nog wat gescoort daar in de regio >quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ideaal voor jou. Heleboel groene blaadjes daar.![]()
Hype is wel alweer een tijdje voorbij, maar vast nog genoeg te vinden.
Dat rakelt een trauma bij me op. Morgen maar eens van me af gaan schrijven.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me dan altijd meteen af van welke vaders die zijn.
nou ik begrijp dat hij rondgeneukt heeft en niet zijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Baukje je gedaan maar dat was voor internetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verhalen van poezenvrouwtjes moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Datingsite heb ik nog nooit geprobeerd, genoeg horrorverhalen van vriendinnen gehoord.
2 hebben er ook aan speeddating gedaan, dat was helemaal een sneue vertoning.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verhalen van poezenvrouwtjes moet je met een korreltje zout nemen.
o nee, het was zij, ik haal de boel weer door elkaarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik begrijp dat hij rondgeneukt heeft en niet zij
doe eens een voorbeeld? wat bedoel je met horror?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Tijdens de Top2000 werd je weer doodgegooid met de reclame voor Second Love, verwerpelijk iets. Datingsite heb ik nog nooit geprobeerd, genoeg horrorverhalen van vriendinnen gehoord.
Jij wilt gewoon een sappig verhaal horenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een voorbeeld? wat bedoel je met horror?
ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een sappig verhaal horen
Hele sneue berichtjes, dates die niet op kwamen dagen, dates die zeiden dat ze haar helemaal zagen zitten om vervolgens niks meer van zich te laten horen, en dan met excuus kwamen dat de telefoon kwijt was, en dat dus echt in het meervoud. Date die haar helemaal zag zitten om een dag later te melden dat hij een nog veel leukere aan de haak had geslagen. Date die haar bij de eerste afspraak meenam naar zijn moeder.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een voorbeeld? wat bedoel je met horror?
Ik twijfel ook nog steeds over mijn jongere broer, medisch gezien zou die niet kunnen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat rakelt een trauma bij me op. Morgen maar eens van me af gaan schrijven.
da's lullig maar nog geen horror, ik had moord en doodslag verwachtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hele sneue berichtjes, dates die niet op kwamen dagen, dates die zeiden dat ze haar helemaal zagen zitten om vervolgens niks meer van zich te laten horen, en dan met excuus kwamen dat de telefoon kwijt was, en dat dus echt in het meervoud. Date die haar helemaal zag zitten om een dag later te melden dat hij een nog veel leukere aan de haak had geslagen. Date die haar bij de eerste afspraak meenam naar zijn moeder.
Nee ook niet mijn ding... Ooit geprobeerd, maar eigenlijk is het triest... Toch nog een vriendin mee gemaakt die ik nog af en toe zie...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en niks mis met iemand ontmoeten die je hebt leren kennen via internet trouwens, maar de sneuheid van wat ik van datingsites heb gehoord, da's niet mijn wereldje geloof ik
Wow das echt erg..... Zou me zelfs gaan frustreren...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Een vriendin kreeg vroeger van haar ouders contactadvertenties toegestuurd die ze uit kwaliteitskranten hadden geknipt, dat waren vast geschikte kandidaten. En ze wilden wel, als ze op haar 30e nog steedsniet aan de man was, haar inschrijving bij een relatiebureau betalen.
Demonstratie appeltaart bakken via de webcam?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Baukje je gedaan maar dat was voor internet
Maar, maar ik ken nummer_zoveel als een vrouw, zij postte een tijd geleden ook zin OUD. Maar misschien stond bij haar het streepje anders, ik weet wel dat ze dezelfde UI had als deze uit jouw quote.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echtpaar weet ik niet, maar laten we zeggen partners. Ex-partners nu wrs.
Eerste hit:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:59 schreef Deisyy het volgende:
Maar, maar ik ken nummer_zoveel als een vrouw, zij postte een tijd geleden ook zin OUD. Maar misschien stond bij haar het streepje anders, ik weet wel dat ze dezelfde UI had als deze uit jouw quote.
Misschien kan je even op onderzoek uit?
de N_Z in jouw link is ook een man, maar ik weet bijna zeker dat ik N_Z als een vrouw in het Z&G topic heb zien posten een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerste hit:
Klik
Iets klopt hier idd niet.
In de posting die ik net link is hij (naar eigen zeggen) hoogzwanger....dat lukt de meeste mannen niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:25 schreef Deisyy het volgende:
de N_Z in jouw link is ook een man, maar ik weet bijna zeker dat ik N_Z als een vrouw in het Z&G topic heb zien posten een tijdje geleden.
Ik had mijn post al geëditquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de posting die ik net link is hij (naar eigen zeggen) hoogzwanger....dat lukt de meeste mannen niet.
Klikquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik had mijn post al geëdit
Dit riekt naar onraad.
Ik ga ervan uit dat jij dit tot op de bodem gaat uitzoekenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klik
Het is idd een vrouw of het is iemand die al heel lang loopt te liegen. Kan natuurlijk best dat ze een lesbische relatie hebben of dat Beauke een man is, hoewel dat laatste me onwaarschijnlijk lijkt.
Mss lopen ze samen de boel wel te fucken, dat zou dan wél weer leuk zijn.
Meh....eerst even een balletje opgooien in dat tindertopic....eens kijken wat er dan gebeurt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ervan uit dat jij dit tot op de bodem gaat uitzoeken
Personen wisselen hier van geslacht waar je bij staat...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar, maar ik ken nummer_zoveel als een vrouw, zij postte een tijd geleden ook zin OUD. Maar misschien stond bij haar het streepje anders, ik weet wel dat ze dezelfde UI had als deze uit jouw quote.
Misschien kan je even op onderzoek uit?
daarom voelt Adora haar ook thuis hierquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Personen wisselen hier van geslacht waar je bij staat...
quote:Ok,ga de laptop van m'n vriendin waarvan ik overigens ook even dit profiel gekaapt heb dan maar rechtstreeks op router aansluiten en dan speedtest uitvoeren.
Maar stel dat het dan wel sneller is, ik kan slechts een cat6 kabel door het hele huis gaan leggen...
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
Gebruikers van user account nummer_zoveel zijn zowel vrouw als man. Blijkbaar maken vriend en vriendin gebruik van hetzelfde account.
Klik
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
Gebruikers van user account nummer_zoveel zijn zowel vrouw als man. Blijkbaar maken vriend en vriendin gebruik van hetzelfde account.
Klik
[..]
Iets klopt er trouwens niet in die logica van zeefje, want voordat Beauke als Beauke postte, maakte ze ook al gebruik van een ander account. Vraag is of dat het account van n_z was of dat er nog een derde account is.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:03 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom voelt Adora haar ook thuis hier
Met jouw detectiveskils kun je dat vast achterhalenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets klopt er trouwens niet in die logica van zeefje, want voordat Beauke als Beauke postte, maakte ze ook al gebruik van een ander account. Vraag is of dat het account van n_z was of dat er nog een derde account is.
Ik ben een beetje lui aan het worden. Als het me binnen 3 tellen lukt, dan wil ik nog wel even m'n best doen, maar veel langer kan ik m'n aandacht er niet bijhouden. Of het moet wel iets heel byzonders zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:13 schreef cafca het volgende:
Met jouw detectiveskils kun je dat vast achterhalen
Zoals foto's van een bepaalde vrouwelijk Fok!ster?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
..... Of het moet wel iets heel byzonders zijn.
Die heb ik toevallig wel ja....en heel toevallig zijn die ook nog erg on-topic in dit geval!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:19 schreef cafca het volgende:
Zoals foto's van een bepaalde vrouwelijk Fok!ster?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig wel ja....en heel toevallig zijn die ook nog erg on-topic in dit geval!
Voor de goede orde, doedezefoto'smaarniet...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:29 schreef iemand het volgende:
[..]
Als je een vaggijn hebt hoef je enkel een tietenfoto te sturen en de mannelijke fokkers gaan in een rijtje voor je staan.
Aha! zie je wel daarom vergiste ik me, ik ken die user ook als vrouw, beetje lastig wel lijktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
Klik
[..]
sinds ze van MM op haar kloten kreeg, hier in elk geval niet meerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:12 schreef cafca het volgende:
[..]
die voelt zich nergens thuis, ben ik bang.....
der Tagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tietentags roeleren nog meer.![]()
Heb vanochtend nog even navraag voor je gedaan.
Op haar kloten krijgen viel ook nog wel mee. Gewoon een mening en voor MM zijn doen nog redelijk mild.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:45 schreef FANN het volgende:
sinds ze van MM op haar kloten kreeg, hier in elk geval niet meerjammer maar ja,
MM had niet geheel ongelijk...
toen ik hier om succes wensen kwam bedelen voelde ik mij ook een enorme aandacht hoerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:45 schreef FANN het volgende:
[..]
sinds ze van MM op haar kloten kreeg, hier in elk geval niet meerjammer maar ja,
MM had niet geheel ongelijk...
Allemaal?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op haar kloten krijgen viel ook nog wel mee. Gewoon een mening en voor MM zijn doen nog redelijk mild.
Wat is dat trouwens met die transgenders op FOK! dat ze allemaal iets met "prinses" in hun onderschrift hebben staan?
Allemaal ja!
Succes!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
toen ik hier om succes wensen kwam bedelen voelde ik mij ook een enorme aandacht hoer
Half uur later lag half Parijs plat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef sacha het volgende:
toen ik hier om succes wensen kwam bedelen voelde ik mij ook een enorme aandacht hoer
Verrek!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op haar kloten krijgen viel ook nog wel mee. Gewoon een mening en voor MM zijn doen nog redelijk mild.
Wat is dat trouwens met die transgenders op FOK! dat ze allemaal iets met "prinses" in hun onderschrift hebben staan?
Allemaal ja!
ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Half uur later lag half Parijs plat.
Ja het was wat overdreven, beetje minder had best gekund, maar zo ging het met King Toppiequote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Zat dat topic te volgen waar FANN ook in postte en daar zaten nog wat transgenders die ook allemaal iets met "prinses" als onderschrift/signature hadden. Vond het opvallend.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Verrek!
Een vriend van mijn zoon is ook liever een meisje (geen idee of hij van plan is daar verandering in te brengen), maar zijn twitter naam is prinses"insert_zijn_jongensnaam".
MM ging pas tekeer nadat AB begon te jammeren en vond dat hij zijn mening voor zich moest houden terwijl ze er zelf naar gevraagd had.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja het was wat overdreven, beetje minder had best gekund, maar zo ging het met King Toppie
ook, daarom zeg ik ook jammer én dat ''niet geheel ongelijk'' ik kan me wel voorstellen
dat je je een beetje ergert, maar om zo te keer te gaan is overdreven.
maar ja dat ben ik... MM is anders hebben we wel kunnen merken, die gaat er
gelijk op los
Hoi emmey-kutje!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
dat je je een beetje ergert, maar om zo te keer te gaan is overdreven.
Maar je vroeg niet waarom iedereen zo raar op je reageerde.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Is er dan meer dan één prinses hier?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef Kingstown het volgende:
Allemaal ja!
Als ik zeg dat iemand zich redelijk centraal opstelt, is dat dan er gelijk op los gaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ja dat ben ik... MM is anders hebben we wel kunnen merken, die gaat er
gelijk op los
Nee, er is nog nooit tegen ons gezegd dat we bedeesd zijn, maar men weet ook niet wanneer ik mijn man bedees, vandaarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Deisyy, zeggen ze tegen jou wel eens dat je 'bedeesd' bent?
Of tegen je man?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, er is nog nooit tegen ons gezegd dat we bedeesd zijn, maar men weet ook niet wanneer ik mijn man bedees, vandaar
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, er is nog nooit tegen ons gezegd dat we bedeesd zijn, maar men weet ook niet wanneer ik mijn man bedees, vandaar
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MM ging pas tekeer nadat AB begon te jammeren en vond dat hij zijn mening voor zich moest houden terwijl ze er zelf naar gevraagd had.
Ik zei ook al dat je deels gelijk had MM, niet meteen op mij los gaan nouquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik zeg dat iemand zich redelijk centraal opstelt, is dat dan er gelijk op los gaan?
Ik heb rustig en onderbouwd gezegd wat ik er van vond, heel bedeesd...
Maar misschien is dat voor jou al te veel?
Bij AB sprongen in ieder geval meteen haar vullingen uit haar kiezen, borsten en andere plekken waar ik niet van wil weten dat die gevuld zijn...
Ik ben heel bedeesd, zeker in jouw geval...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ik zei ook al dat je deels gelijk had MM, niet meteen op mij los gaan nou![]()
quote:Het is me niet teveel, ik heb het gewoon gelezen en ik vond het jammer, maar
ik vond het ook jammer hoe Bella reageerde, dat is alles wat ik zeg.
Sommige dingen had je best gelijk in en wat Dees zegt is ook waar, maar eerlijk is eerlijk
jij kan wél tekeer gaan![]()
Tuurlijk, maar ik kom niet binnen met 'Mag ik een knuffel?quote:en aandacht vragen doen we allemaal wel eens, bewust of onbewust, als jij over je Whiskey
post, wil je daar ook aandacht voor, als Sascha iets over Aap post dan is het ook wel leuk als
daar een paar reactie's op komen en toen mijn vader overleed was ik misschien degene die
aandacht ''vroeg'' niet bewust maar omdat je hier dingen verteld werkt dat zo, soms is het d
één en soms is het de ander, maar eerlijk is eerlijk Bella was ook wel een beetje vreemd met
haar reactie, maar ik vind jou soms érg hard en dat ben ik niet dat is misschien een verschil
tussen ons en zo zijn we allemaal verschillend, het leuke is dat je dan toch wel een beetje,
in of meer, samen zo een SC hebben.
Na... dawast eigenlijk![]()
Wat voor boeien?quote:Voor de rest heb ik vandaag de badkamer gesopt mocht het je boeien
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben heel bedeesd, zeker in jouw geval...
[..]
Sssttt, niet in het openbaar melden...
[..]
Tuurlijk, maar ik kom niet binnen met 'Mag ik een knuffel?" om me vervolgens af te vragen waarom mensen op een bepaalde manier op me reageren...
[..]
Wat voor boeien?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:36 schreef Kingstown het volgende:
Ik sta gewoon op de FP met mijn tweets. Was ook een kutklus.
Wie heeft ook alweer bedacht dat twitteren een goed idee was?![]()
'FOK!ker is apostel van Breivik'
wat heb je gedaan?quote:De journalist die het bronartikel van de Elsevier geschreven heeft bericht aan FOK!user Kingstown via twitter dat ze inzicht heeft gehad in het profiel en de posts van deze man op FOK!, maar dat er nog geen onomstotelijk bewijs is dat deze man daadwerkelijk achter het eerder genoemde pseudoniem zit. Mochten er verdere doorbraken zijn in deze zaak, dan hoort u het van ons.
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:36 schreef Kingstown het volgende:
Ik sta gewoon op de FP met mijn tweets. Was ook een kutklus.
Wie heeft ook alweer bedacht dat twitteren een goed idee was?![]()
'FOK!ker is apostel van Breivik'
Jij dacht dat KT de adept van Breivik was en dat hij gezocht werd en zo.quote:
JA héél evenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij dacht dat KT de adept van Breivik was en dat hij gezocht werd en zo.
Jahaaa, ontkennen heeft geen zin...
Nee is niet slimquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb me op twitter begeven. Had ik nooit moeten doen.
ik hou er niet van dat ik dat benquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou van voorspelbare vrouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |