erruuuuuuuug sjezusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echtpaar weet ik niet, maar laten we zeggen partners. Ex-partners nu wrs.
Bij dit vergeleken ben ik zo gesloten als een kluisquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan denk jij dat je af en toe teveel privé dingen hier verteld he?
Het blijft wel internet , dus je weet maar nooitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging er maar gewoon vanuit dat het niet echt was. Mijn hemel. Alle schaamte voorbij
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een seksafspraakding voor op moderne mobiele telefoons.
Werkt niet op die van ons.
Ideaal voor jou. Heleboel groene blaadjes daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Er gaat wel een wereld voor me open zeg, had nog nooit van Tinder gehoord.
Ik had de naam wel eens gehoord, datingssite maar meer weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Er gaat wel een wereld voor me open zeg, had nog nooit van Tinder gehoord.
Nog wat gescoort daar in de regio >quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ideaal voor jou. Heleboel groene blaadjes daar.![]()
Hype is wel alweer een tijdje voorbij, maar vast nog genoeg te vinden.
Dat rakelt een trauma bij me op. Morgen maar eens van me af gaan schrijven.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me dan altijd meteen af van welke vaders die zijn.
nou ik begrijp dat hij rondgeneukt heeft en niet zijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Baukje je gedaan maar dat was voor internetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verhalen van poezenvrouwtjes moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Datingsite heb ik nog nooit geprobeerd, genoeg horrorverhalen van vriendinnen gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |