je hele zomer heeft het je gekost of is dat geen klachtquote:
Geen klacht, alternatief was 3 jaar naar school, dat had ik nooit naast mijn werk voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
je hele zomer heeft het je gekost of is dat geen klacht
ok mooi.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geen klacht, alternatief was 3 jaar naar school, dat had ik nooit naast mijn werk voor elkaar gekregen.
Denk het wel, morgen even LeasePlan bellen, het is technisch gezien hun auto.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
ok mooi.
En je auto moet je nu laten uitdeuken?
blij dat ik dat niet gedaan heb, de coordinatrice van mijn werk heb ik nou niet de behoefte aan te zoenen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Goffer, helemaal vergeten dat het vandaag 'Kiss a Ginger'- dag was...
http://hotforginger.com/blog/international-kiss-a-ginger-day/
Dan maar even virtueel:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n pech, ben inmiddels weer blondquote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Goffer, helemaal vergeten dat het vandaag 'Kiss a Ginger'- dag was...
http://hotforginger.com/blog/international-kiss-a-ginger-day/
Dan maar even virtueel:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaha, kom nu maar op met die foto...quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo'n pech, ben inmiddels weer blond
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jaha, kom nu maar op met die foto...
Precies, doehetdanmaar zal het zichzelf nooit kunnen vergeven als ze de mogelijkheid niet meer heeft om die foto aan mij te laten zien...quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet op onze leeftijd. Elke dag kan dan de laatste zijn.
Wie weet wordt je geduld wel beloond met een veel mooiere fotoquote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, doehetdanmaar zal het zichzelf nooit kunnen vergeven als ze de mogelijkheid niet meer heeft om die foto aan mij te laten zien...
Mocht het nodig zijn, dan gooi ik wel een negatiefje mee in de oven.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Precies, doehetdanmaar zal het zichzelf nooit kunnen vergeven als ze de mogelijkheid niet meer heeft om die foto aan mij te laten zien...
dat zeg ik dan ook tegen mijn moedahquote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet op onze leeftijd. Elke dag kan dan de laatste zijn.
Mooier dan wat?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wie weet wordt je geduld wel beloond met een veel mooiere foto
Dan de vakantiefoto's waar ik toevallig in een hoekje opdook. Vandaag zijn er ook foto's gemaakt, zit misschien wel iets bij.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooier dan wat?
Over mooi gesproken:
Wel wat tactischer plaatsen zou ik zeggen ipv zo'n hele reeksquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan de vakantiefoto's waar ik toevallig in een hoekje opdook. Vandaag zijn er ook foto's gemaakt, zit misschien wel iets bij.
Gewoon niet meer vanaf de iPad. Eng ding is dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel wat tactischer plaatsen zou ik zeggen ipv zo'n hele reeks
toppunt van sneuheidquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:11 schreef Kingstown het volgende:
Voor wie graag mee wil genieten van een echtelijke ruzie op FOK!
klik
Echtpaar weet ik niet, maar laten we zeggen partners. Ex-partners nu wrs.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
toppunt van sneuheidis dat écht een echtpaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |