kan ik me voorstellen....quote:Op maandag 12 januari 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
Ja ik was erg teleurgesteld toen ik het zag
zo goed als niks eigenlijk, ik heb wel eens ooit ergens achterin met ontdooien een pakquote:Op maandag 12 januari 2015 16:40 schreef Kingstown het volgende:
Hoeveel spullen gooien jullie gemiddeld weg die je ooit in de vriezer hebt gestopt?
Nu krijg je vast op je kloten van Kingquote:Op maandag 12 januari 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
Ik gooi wel eens ingevroren restjes weg.....
Is dat een foto van jou vriendin?quote:
op ingevroren kloten voel je dat toch niet!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu krijg je vast op je kloten van King![]()
![]()
![]()
Vandaag naar Breda geweest (bij Lullendam).quote:Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plaatje wederom gewijzigd.
Ik lijk Theekut wel...
Als u niet in- of uitcheckt, wordt standaard het instaptarief (¤ 10 of ¤ 20, afhankelijk van uw reisproduct) van uw saldo afgeschreven en niet verrekend met de werkelijke ritprijs. Zijn uw echte reiskosten lager dan het instaptarief, dan heeft u teveel betaald. Dit geld kunt u binnen 6 maanden terugvragen, maar pas 24 uur na de desbetreffende rit. Dit kan online via uw Mijn NS account bij ‘Mijn Reishistorie’. Komt u er echt niet uit dan kunt u na 24 uur NS Klantenservice bellenquote:
Nee, maar wat niet is kan nog komen...quote:Op maandag 12 januari 2015 18:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Is dat een foto van jou vriendin?
Da's lullig maar helaas of ga je het terugvragen>quote:Op maandag 12 januari 2015 18:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als u niet in- of uitcheckt, wordt standaard het instaptarief (¤ 10 of ¤ 20, afhankelijk van uw reisproduct) van uw saldo afgeschreven en niet verrekend met de werkelijke ritprijs. Zijn uw echte reiskosten lager dan het instaptarief, dan heeft u teveel betaald. Dit geld kunt u binnen 6 maanden terugvragen, maar pas 24 uur na de desbetreffende rit. Dit kan online via uw Mijn NS account bij ‘Mijn Reishistorie’. Komt u er echt niet uit dan kunt u na 24 uur NS Klantenservice bellen
http://www.ns.nl/reiziger(...)eten-checkinuit.html
Ja maar eerst na 24 uur.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's lullig maar helaas of ga je het terugvragen>
Oké, ik ben benieuwd hoe snel of langzaam dat gaat dan, vergeten uit te checken is mijquote:Op maandag 12 januari 2015 18:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja maar eerst na 24 uur.
iets van 8 euro
ah, jah, met de honkbalknuppelquote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laat ik aan MM over....die is daar beter in.
Kloteklus, maar iemand moet het doen...quote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ik ben alvast begonnenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk toch aan je gezondheid.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ben alvast begonnen
[ afbeelding ]
Boeiende discussie hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat het lekker daar in R&P met het meppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |