SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jawel. Gas.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
Door die aardbevingen is er inderdaad niks meer
Nee dat zit onder Groningenquote:
Ja, als ik mijn eigen huis heb. Dat duurt nog wel eventjes.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn eigen huis heb. Dat duurt nog wel eventjes.
Gewoon de natuur die een natte scheet bewaard onder een grote provincie, maar waar mensen zo graag naar toe willen dat ze al bezig zijn de broek naar beneden te trekken en als een malle aan het hameren zijn.quote:
Komen we allemaal als ruiter. Met paard.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn eigen huis heb. Dat duurt nog wel eventjes.
Afhankelijk van hoe snel ik een huis kan vinden, hè. Moet wel betaalbaar blijven ookquote:
Nee..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
Horen jullie iets?
http://thume.ca/screentunes/
Waarschuwing: niet klikken als epilepsieMaar het is geen screamer of zo.
Tevens instant hoofdpijn.quote:Edit: Hi Reddit! You surprised me, I haven't even finished the Nyan Cat music playing code yet.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe snel ik een huis kan vinden, hè. Moet wel betaalbaar blijven ook.
Ik hoor niks speciaals.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
Horen jullie iets?
Liefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Bij deze wil ik je alvast de hulp van het Fok! klusteam aanbieden als er wat moet gebeuren.
Ik hoor niets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
Horen jullie iets?
Hmm.. waarom is dit mij nog niet aangeboden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Bij deze wil ik je alvast de hulp van het Fok! klusteam aanbieden als er wat moet gebeuren.
Try taking your bra off.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. waarom is dit mij nog niet aangeboden?
Volgens mij heb ik dat een keer aangeboden maar ben jij vrij eigenwijs om hulp aan te nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
En dan hou ik Sammetje in de tussentijd wel gezelschapquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
En dat. Meermaals ook van mijn kant aangeboden maar nee, mevrouw wilde het allemaal zelf doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat een keer aangeboden maar ben jij vrij eigenwijs om hulp aan te nemen
Jij hoort ook gewoon bij het klusteam Rival.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef rival het volgende:
[..]
En dan hou ik Sammetje in de tussentijd wel gezelschap
He Yv, hoe is t? Heb je een goede tip voor een maandag qua lunch in Utrecht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik klaar dus klus wel, op een andere manierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hoort ook gewoon bij het klusteam Rival.
Dat doe je maar in je eigen tijd, niet als er arbeid verricht moet worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik klaar dus klus wel, op een andere manier
Ik wilde bijna vragen of het een lunchdate is, maar weet het antwoord natuurlijk al.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
He Yv, hoe is t? Heb je een goede tip voor een maandag qua lunch in Utrecht?
Dealquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zorg wel voor het bier. En een leuk uitzicht.
Dit is je moment Yats, jouw post moet zoiets zijn als:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen of het een lunchdate is, maar weet het antwoord natuurlijk al.
Is ze een wijnvrouw of een biervrouw?
Dat is ook hard werkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd, niet als er arbeid verricht moet worden.
Koelkast leeg in no timequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik klaar dus klus wel, op een andere manier
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zorg wel voor het bier. En een leuk uitzicht.
quote:
Whehe, kun je die twee types voor me beschrijven? Ik bedoel dus overige kenmerken naast bier of wijn drinkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen of het een lunchdate is, maar weet het antwoord natuurlijk al.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet goed, maar het wordt mij wel eens gevraagd en moet zeggen dat ik het wel een goede vraag vind eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, kun je die twee types voor me beschrijven?
Nu moet je niet m'n geheime wapen verklappen, Tchockjequote:
Ik dacht dat jouw geheime wapen een vechtsport was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet je niet m'n geheime wapen verklappen, Tchockje.
Weet je hoeveel vocht je verliest als je goed aan 't klussen bent?quote:
Jij drinkt alles toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet goed, maar het wordt mij wel eens gevraagd en moet zeggen dat ik het wel een goede vraag vind eigenlijk.
Ik denk dat biervrouwen meer one of the guys zijn en over het algemeen minder vrouwelijk gekleed zijn dan wijnvrouwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet goed, maar het wordt mij wel eens gevraagd en moet zeggen dat ik het wel een goede vraag vind eigenlijk.
Dat is mijn andere geheime wapen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw geheime wapen een vechtsport was.
Ik ben een biervrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat biervrouwen meer one of the guys zijn en over het algemeen minder vrouwelijk gekleed zijn dan wijnvrouwen.
Ik ben nog in opleidingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is je moment Yats, jouw post moet zoiets zijn als:
Dat ligt eraan, wat drink jij graag?
Smoothquote:
Dat hangt van de klus afquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vocht je verliest als je goed aan 't klussen bent?
Ik? Nee.quote:
Eigenlijk heb je na de meet morgen dus gewoon plannen maar heb je er nu van gemaakt dat je maar blijft slapen en het dan zondag een date is zodat we niet gaan vragen welke Fok!ster het is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:37 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik heb maandag een sollicitatiegesprek in Utrecht. Maar je bent van harte welkom na dat gesprek
Ach (West)malle jij.quote:
Wait.quote:
Zou wel een mooie samenvatting zijn ja, zo vat ik het over het algemeen ook op, mja is misschien wel wat kort door de bocht, vandaar dat ik het niet typte.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat biervrouwen meer one of the guys zijn en over het algemeen minder vrouwelijk gekleed zijn dan wijnvrouwen.
Ik heb gebokst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt nooit verteld dat er een kans is dat je me in elkaar zou kunnen slaan.
Leuke theorie, maar nee. De laatste date met een fokster is alweer even geleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Eigenlijk heb je na de meet morgen dus gewoon plannen maar heb je er nu van gemaakt dat je maar blijft slapen en het dan zondag een date is zodat we niet gaan vragen welke Fok!ster het is?
Normaal of kick?quote:
Beidequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Ga je alleen wonen in Zeeland of ook werken Sammie?
Beidequote:
wat voor meet is dat? die film/bioscoop meet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik? Nee.
[..]
Eigenlijk heb je na de meet morgen dus gewoon plannen maar heb je er nu van gemaakt dat je maar blijft slapen en het dan zondag een date is zodat we niet gaan vragen welke Fok!ster het is?
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vocht je verliest als je goed aan 't klussen bent?
Ja, maar wel volledig anders. Meer de management kant opquote:
Dus ik hoefde toen in Utrecht helemaal niet bij je te blijven lopen voor je veiligheid.quote:
top, dan kan je ons zeker een keer trakterenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wel volledig anders. Meer de management kant op. Verdient ook veel beter dan wat ik nu krijg.
hoop voor haar dat ze met paarden mag werken. Gezien haar liefde voor paardenquote:
Awesomequote:
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef pluff het volgende:
[..]
wat voor meet is dat? die film/bioscoop meet?
Maar ben je dan niet minder bij de paarden? Zodat je depressief wordt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wel volledig anders. Meer de management kant op. Verdient ook veel beter dan wat ik nu krijg.
Je verdient altijd beter dan je krijgt...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar het was wel lief van jequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik hoefde toen in Utrecht helemaal niet bij je te blijven lopen voor je veiligheid.
Eigenlijk voel ik me best overbodig nu.
Mag ik link van de film? Ik had eerder gekeken en die film leek mij echt helemaal niets. But I'm willing to reconsider.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
JaGa je mee? Er zijn nog kaarten volgens mij.
En anders staat die van mij nog op 2.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
JaGa je mee? Er zijn nog kaarten volgens mij.
Trakteren op watquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
top, dan kan je ons zeker een keer trakteren
Nee johquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet minder bij de paarden? Zodat je depressief wordt?
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 53quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Mag ik link van de film? Ik had eerder gekeken en die film leek mij echt helemaal niets. But I'm willing to reconsider.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar het was wel lief van je. En echt een mannen-iets om te doen en daar houd ik wel van.
Mlig, ik ken je nog (niet zo goed meer) van het versieren is niet zo makkelijk topic.quote:
Nice, knuffel voor jouquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef Inolvidable het volgende:
Deadline gehaald. WEEKEND. JA TOCH?
En twi en ik maar bij viro blijven...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar het was wel lief van je. En echt een mannen-iets om te doen en daar houd ik wel van.
Wat voor dm? iets van mij of geroddel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, als ik de rest mag geloven. Maar je hebt vast al DM nu.
Grapje, geen paniekquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat voor dm? iets van mij of geroddel?
Wat wordt er geroddelt dan!?
prioriteiten stellen Yatsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nice, knuffel voor jou
[..]
En twi en ik maar bij viro blijven...
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Mlig, ik ken je nog (niet zo goed meer) van het versieren is niet zo makkelijk topic.
Dat was jullie eigen keuzequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nice, knuffel voor jou
[..]
En twi en ik maar bij viro blijven...
Hou op. Ik weet zeker dat ik door die twee kapsalons dit jaar ziek ben geworden.quote:
Toen de verbinding van mij op het laatst weg viel, bleef de video van mij toen nog lang stilstaan op een best foute frame?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]ahhhh
Zag je laatst nog in een TC ook
Offer ik me een keer op om de beschonken persoon te helpen...quote:
De volgende keer maak ik een andere keusquote:
Het jaar is nog jongquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hou op. Ik weet zeker dat ik door die twee kapsalons dit jaar ziek ben geworden.
En dat was ook heel nobel, en ik had de veiligheid van Sammie ook volledig onder controle.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
Offer ik me een keer op om de beschonken persoon te helpen...
[..]
De volgende keer maak ik een andere keus
2 al dit jaar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hou op. Ik weet zeker dat ik door die twee kapsalons dit jaar ziek ben geworden.
Het jaar waarin Inolvi kapsalon uitprobeerde.quote:
Ja en dat is tevens het aantal kapsalons dat ik heb genuttigd in mijn leven. Wel jammer dat de tweede kapsalon een kapsalon doner was terwijl ik gewoon shoarma wilde.quote:
Klopt. Mijn veiligheid is geen moment in het geding geweest.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat was ook heel nobel, en ik had de veiligheid van Sammie ook volledig onder controle.
Ik wist niet dat er verschillende waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja en dat is tevens het aantal kapsalons dat ik heb genuttigd in mijn leven. Wel jammer dat de tweede kapsalon een kapsalon doner was terwijl ik gewoon shoarma wilde.
Nee, jij bijt goed van jezelf af heb ik het idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Mijn veiligheid is geen moment in het geding geweest.
En ze een grote meid werd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het jaar waarin Inolvi kapsalon uitprobeerde.
Wist ik ook niet dus ik bestelde gewoon deze:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er verschillende waren.
Hoe smaakt het anders dan?
Dankzij Royke, uiteraard.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, jij bijt goed van jezelf af heb ik het idee.
[..]
En ze een grote meid werd.
*snif*
Ontroerend gewoon.
Dat zijn jou woorden niet de mijne.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, jij bijt goed van jezelf af heb ik het idee.
[..]
En ze een grote meid werd.
*snif*
Ontroerend gewoon.
Idem hier...En de wereld was meteen andersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het jaar waarin Inolvi kapsalon uitprobeerde.
En een beetje van jezelf.quote:
Ik heb ze zelf getypt jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat zijn jou woorden niet de mijne.
Ik ben wel afschrikwekkend, ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En een beetje van jezelf.
[..]
Ik heb ze zelf getypt ja
Hmm, apart.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wist ik ook niet dus ik bestelde gewoon deze:
Kapsalon
shoarma, döner of kip met friet, salade, saus en gesmolten kaas
Keuze uit: Normaal, Groot, Friet, Rijst, Knoflooksaus, Tomatenuien saus, Cocktailsaus en meer.
Maar ik kreeg dus doner.![]()
En doner is vies.
Haha, gelijk straf van je lichaam.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ga als [hoofdpersoon] uit [film die grootste kersthit was]!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef aeque het volgende:
Weten jullie een origineel carnavalskostuum?
Om elk jaar als lul te gaan wordt ook zo saai...
Krulfrieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, apart.
Je kunt hier wel vegetarische krijgen. En ook met extra krulfrieten bovenop.
Zie je hoe ongezond het is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, gelijk straf van je lichaam.
Nou, misschien ben je een soort Sirene. Je verleidt mannen naar je toe en draait ze dan de nek om.quote:
Ik ben eens als The Joker geweestquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef aeque het volgende:
Oh, misschien wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, misschien ben je een soort Sirene. Je verleidt mannen naar je toe en draait ze dan de nek om.
Ow ik ging altijd als mijzelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben eens als The Joker geweest
En als lul kan nog steeds, je even verkleden als een bekende politicus en you're good to go.
Be strong, El_Thijs!quote:
Dat kan ookquote:
Kim Jong Unquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef aeque het volgende:
Echte liefde is dus ondanks dit effect, tóch nog kapsalon eten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Krulfrieten.
[..]
Zie je hoe ongezond het is.
Dit is geen slecht idee voor mijn Aziatische collega die mee gaat...quote:
Liefde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echte liefde is dus ondanks dit effect, tóch nog kapsalon eten.
Afschrikwekkend? Jij? Verre vanquote:
Niet echt, hèquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb die infinite bonuspunten nog niet he.
I'm not a smart man.
Wel johquote:
En jij kunt dat al helemaal niet weten wat je hebt me nooit ontmoetquote:
Ik vind je FOK!-tough-gall-imago al niet afschrikwekkend, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij kunt dat al helemaal niet weten wat je hebt me nooit ontmoet.
Op basis waarvan?quote:
Ben ik dan echt de enige die Sammie een bitch vond totdat ik haar had ontmoet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind je FOK!-tough-gall-imago al niet afschrikwekkend, kun je nagaan.
Is dat een voorwaarde dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij kunt dat al helemaal niet weten wat je hebt me nooit ontmoet.
Op FOK! ben ik ook niet afschrikwekkend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind je FOK!-tough-gall-imago al niet afschrikwekkend, kun je nagaan.
Ik vond Samzz eerst ook een bitch. Nu niet meer. Niet ontmoet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige die Sammie een bitch vond totdat ik haar had ontmoet?
Nee, nooit ontmoet. Ik vind haar geen bitch.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou vervelend zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef AirwiN het volgende:
Dan ga ik haar maar nooit meeten. Wellicht vind ik haar pas een bitch na een eerste ontmoeting.
Ik vind je nu ook geen bitch meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens. Ik ben best aardig, kom nou.
Ik denk er serieus nog even over na. Niet vanwege jou overigens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou vervelend zijn. Eind februari is het zover, hè
.
Ben je ook wel. Maar je bent nogal direct en dat kan zo met alleen tekst wel bitchy overkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens. Ik ben best aardig, kom nou.
Sam toch, jij bent helemaal niet afschrikwekkendquote:
Hier is ze nog soft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je ook wel. Maar je bent nogal direct en dat kan zo met alleen tekst wel bitchy overkomen.
Ik ben blij dat ik geen reden ben om te overwegen te komenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk er serieus nog even over na. Niet vanwege jou overigens.
Ik ben gematigder geworden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je ook wel. Maar je bent nogal direct en dat kan zo met alleen tekst wel bitchy overkomen.
Dus eigenlijk ligt het aan jullie opvatting van haar teksten. Typisch om dat op haar te projecteren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen reden ben om te overwegen te komen.
Eind februari?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou vervelend zijn. Eind februari is het zover, hè
.
Nu je het zegt kan ik het alleen maar beamen, volgens mij hebben we al even geen discussie gehad.quote:
Dat kan heel goed ja, maar ik zeg ook niet dat het aan Samzz zelf ligt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ligt het aan jullie opvatting van haar teksten. Typisch om dat op haar te projecteren.
Wow. Deze manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ligt het aan jullie opvatting van haar teksten. Typisch om dat op haar te projecteren.
Dan is mijn trouwdag en mijn vrouw stelde voor dat te vieren middels een triootje met Samzz.quote:
quote:
Ja. Dan hoop ik Air eindelijk eens te ontmoeten.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is mijn trouwdag en mijn vrouw stelde voor dat te vieren middels een triootje met Samzz.
En hij moet er nog over nadenkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is mijn trouwdag en mijn vrouw stelde voor dat te vieren middels een triootje met Samzz.
Of ik mijn vrouw erbij wil of een andere vrouw natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij moet er nog over nadenken. Ego = kapot.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ik mijn vrouw erbij wil of een andere vrouw natuurlijk.
En wat ga je na school dan doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Inolvidable het volgende:
Maandag weer na school. Is ook alweer een paar weekjes geleden.
Goed geregeldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat hij een vreemde man is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij moet er nog over nadenken. Ego = kapot.
Als ik deze zin zo zie, dan is dat wel weer tijd, ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Inolvidable het volgende:
Maandag weer na school. Is ook alweer een paar weekjes geleden.
Bij een vriendinnetje spelen?quote:
Air is zo'n beetje mijn favoriete FOK!manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Goed geregeld
[..]
Altijd al gedacht dat hij een vreemde man is.
lekker zuipen bij je house warmingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde, waar moet ik op trakteren?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Samzz het volgende:
Air is zo'n beetje mijn favoriete FOK!man.
Air is een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Goed geregeld
[..]
Altijd al gedacht dat hij een vreemde man is.
En ik maar denken dat ik dat ben. Teleurstellend dit...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ben ik nou geFOK!zoned?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Samzz het volgende:
Snap het niet.quote:
Ik ben gewoon moe, ja!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik deze zin zo zie, dan is dat wel weer tijd, ja.
Ik hou ook van jou op een niet-Griekse manier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Royco1 het volgende:
Air is een beetje vreemd, maar wel lekker.
En dat bedoel ik op een non-seksuele manier.
Daar ken ik je bij lange na niet goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik dat ben. Teleurstellend dit...
It's a good thingquote:
volgens mij viel dat wel meequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Toen de verbinding van mij op het laatst weg viel, bleef de video van mij toen nog lang stilstaan op een best foute frame?
Snap je het inmiddels welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Snap het niet.
[..]
Ik ben gewoon moe, ja!![]()
Nee, sorry. Afgelopen uren/dagen/maanden te weinig slaap, educatie en gezondheid om nog maar iets te begrijpen denk ik. IQ sterft af, ik voel het gewoon.quote:
Te ziek.quote:
Na - naar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, sorry. Afgelopen uren/dagen/maanden te weinig slaap, educatie en gezondheid om nog maar iets te begrijpen denk ik. IQ sterft af, ik voel het gewoon.
Je zal vast gelijk hebben, ik zie het woord niet eens staan.quote:
Dat 'snap het niet' was toch om de post van Thijs?quote:
Hee aeque, zullen we vriendjes worden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat 'snap het niet' was toch om de post van Thijs?
Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hee aeque, zullen we vriendjes worden?
Dat valt op te lossenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
Daar ken ik je bij lange na niet goed genoeg voor.
Klinkt niet best. Het is dat Tilburg te ver weg is anders had ik je een ontspannende massage aangebodenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, sorry. Afgelopen uren/dagen/maanden te weinig slaap, educatie en gezondheid om nog maar iets te begrijpen denk ik. IQ sterft af, ik voel het gewoon.
hoofdpijn en misselijkheid werkt het idd iets minder bijquote:
Stay away from me you demon!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Roy, ik heb veel geoefend met Pokerstars. Nu ben ik unbeatable.
Wil je tegen mij spelen? Ik verlies toch wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stay away from me you demon!!!
Sinds ik tegen jou heb gespeeld heb ik een losing streak.
Niet alles gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uit het topic van tante Sjaan?quote:
Hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt op te lossen
[..]
Klinkt niet best. Het is dat Tilburg te ver weg is anders had ik je een ontspannende massage aangeboden
Heeft tante sjaan een topic?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Uit het topic van tante Sjaan?
[..]
Hoeft niet hoor.
Ik hou een vrouw als Samzz toch niet alleen voor mijzelf?quote:
Ik durf er geen te maken.quote:
Je houd hem tegoed van me. En geloof me, ze werken tegen alle stressquote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Logisch wel.
Sta ik in ieder geval nog in je top 10?
Smooth. Heel smooth dit. Maar nee dankje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Je houd hem tegoed van me. En geloof me, ze werken tegen alle stress
Keihard dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Smooth. Heel smooth dit. Maar nee dankje.
Hoezo?quote:
Ben jij tante sjaan?quote:
Wat altruïstisch van jequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou een vrouw als Samzz toch niet alleen voor mijzelf?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alles gelukkig![]()
Al ben ik nog steeds alcoholloos
[..]
Ik ben ook altijd gemiddeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:43 schreef Koen66 het volgende:
ik ben overal altijd wel "gemiddeld" populair, the story of my life
Ja ik weet het ook niet meer sorry hooooor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij biedt hartstikke lief een massage aan, zonder bijbedoelingen en jij doet zo ondankbaar.
Ik ben geen tante.quote:
Hoe lang al Yatsie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alles gelukkig![]()
Al ben ik nog steeds alcoholloos
[..]
Ik ben niet smoothquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Smooth. Heel smooth dit. Maar nee dankje.
Proostquote:
Zoveel mannen zijn er niet die beter zijn dan ik. Klinkt arrogant, maar is daarom niet minder waar.quote:
Op het moment zelf nog wel ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef pluff het volgende:
[..]
Niet waar, aangeschoten of compleet dronken zijn voelt geweldig.
quote:
Mwehehe.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel waar, jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel mannen zijn er niet die beter zijn dan ik. Klinkt arrogant, maar is daarom niet minder waar.
Eh, zo uit mijn hoofd een maand of drie. Al heeft het ook nadelen. Mijn lef is wel wat minder geworden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe lang al Yatsie?Knap van je. Ik wil het ook weer proberen, het liep een beetje uit de hand.
Ja je moet tegen mij geen sorry zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet meer sorry hooooor.
Hoeft ook niet, gewoon ontspannen en uitzieken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet meer sorry hooooor.
Had je lef danquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, zo uit mijn hoofd een maand of drie. Al heeft het ook nadelen. Mijn lef is wel wat minder geworden.
Wie weet in een volgend leven...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:
Het is wel waar, ja. Het is dat je getrouwd bent, anders was je mijn ideale man geweest.
Ik wil nog wel een keer met je drinken hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe lang al Yatsie?Knap van je. Ik wil het ook weer proberen, het liep een beetje uit de hand.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, zo uit mijn hoofd een maand of drie. Al heeft het ook nadelen. Mijn lef is wel wat minder geworden.
Beter in?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel mannen zijn er niet die beter zijn dan ik. Klinkt arrogant, maar is daarom niet minder waar.
Blijkbaar wel aangezien ik voor die tijd wel wat moves gemaakt heb.quote:
Jij wil haar gewoon dronken voeren Artiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer met je drinken hoor.
Als ik morgen maar beter ben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon ontspannen en uitzieken.
Ik breek geen hartjes!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet tegen mij geen sorry zeggen.
Het is niet mijn hart wat je net gebroken hebt he.
Dan probeer ik langzaam te drinken en hou ik het bij een wijntje, geen halve fles.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
geen goede voornemens hier, ik stop niet met drinken en niet met vretenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben te doorzichtigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil haar gewoon dronken voeren Artie
Dat is zeker waar, maar dat blijft nog lastig. Ondanks mijn opmerkingen eerder vanavondquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar het is natuurlijk beter om lef vanuit jezelf te krijgen.
Idem hier, maar dan geen hele fles zoals de vorige keerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus jij bent een wijnvrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan probeer ik langzaam te drinken en hou ik het bij een wijntje, geen halve fles.
Zullen we dan alsof doen nu?quote:
Mijn doelen voor dit jaar zijn:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen goede voornemens hier, ik stop niet met drinken en niet met vreten
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar dat blijft nog lastig. Ondanks mijn opmerkingen eerder vanavond![]()
Ik ben benieuwd hoe het morgen loopt, al is dat 'maar' een lunch.
[..]
Idem hier, maar dan geen hele fles zoals de vorige keer
Prima, doe jij een jurkje aan met verder niks eronder?quote:
Goede voornemens! Dan is mijn enige voornemen (een baan vinden) daarbij vergeleken maar saaiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn doelen voor dit jaar zijn:
- Afkicken van caffeine, alcohol en zoetjes in de thee
- Bijbaan vinden
- Onder de 60 kilo komen
- 5k kunnen hardlopen
- Mediteren oppakken
- Een festival bezoeken
- Goede cijfers halen
- Proberen elke dag in een boek te lezen
- Rijbewijs halen
- Andere mensen minder op een voetstuk plaatsen
- Uitvinden wat ik wil na mijn bachelor
- Normaal slaapritme aanhouden
Ik drink je zo onder tafel Arti.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar dat was maar een keer. Voor de rest drink ik rustig en is de dame naast me aan het hijsen.
Oké.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, doe jij een jurkje aan met verder niks eronder?
I know. Ik mag nooit teveel drinken. Dan lig ik binnen no time te snurken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik drink je zo onder tafel Arti.
dat is mijn doel ook, de lol in het leven een beetje terugvinden, want dat is de laatste jaren enigsinds verloren gegaanquote:
Ja, ik vind die goede voornemens altijd zo'n bullshit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het allerbeste goede voornemen wat er is.
Heel fijn.quote:
respectquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
- Bijbaan vinden
- Onder de 60 kilo komen
- 5k kunnen hardlopen
- Mediteren oppakken
- Een festival bezoeken
- Goede cijfers halen
- Rijbewijs halen
Boven de 60 kg zijn. Vetklep, olietanker, zeekoe!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
- Bijbaan vinden
- Onder de 60 kilo komen
- 5k kunnen hardlopen
- Mediteren oppakken
- Een festival bezoeken
- Goede cijfers halen
- Rijbewijs halen
ja zijn ze ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind die goede voornemens altijd zo'n bullshit.
Ik niet. Ben graag een beetje goal-oriented. Anders komt het er niet van.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind die goede voornemens altijd zo'n bullshit.
Daaromquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja zijn ze ook.
Als je echt iets wil doen kun je dat het hele jaar, en niet puur vanaf 1 januari.
Maar dat hoeft dan toch niet per se op 1 januari in te gaan? Dat kan ieder moment van het jaar lijkt me.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet. Ben graag een beetje goal-oriented. Anders komt het er niet van.
het is alleen zo standaard er op 1/1 mee te beginnen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet. Ben graag een beetje goal-oriented. Anders komt het er niet van.
Soms meer dan anders is mijn ervaring.quote:
Dat laatste heb ik ook op de lijst staan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:57 schreef artelligence het volgende:
Maar goed. Goede voornemens: genieten, liefhebben, beter en gezonder eetpatroon, awesome zijn.
Het moet wel een beetje leuk blijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms meer dan anders is mijn ervaring.
Tja...Zij kan er beter tegen dan ons denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar dat was maar een keer. Voor de rest drink ik rustig en is de dame naast me aan het hijsen.
Lijkt me een goed voornemenquote:
Dat is wel waar. Ik doe het vanaf 7 januari.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja zijn ze ook.
Als je echt iets wil doen kun je dat het hele jaar, en niet puur vanaf 1 januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |