SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jawel. Gas.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
Door die aardbevingen is er inderdaad niks meer
Nee dat zit onder Groningenquote:
Ja, als ik mijn eigen huis heb. Dat duurt nog wel eventjes.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn eigen huis heb. Dat duurt nog wel eventjes.
Gewoon de natuur die een natte scheet bewaard onder een grote provincie, maar waar mensen zo graag naar toe willen dat ze al bezig zijn de broek naar beneden te trekken en als een malle aan het hameren zijn.quote:
Komen we allemaal als ruiter. Met paard.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn eigen huis heb. Dat duurt nog wel eventjes.
Afhankelijk van hoe snel ik een huis kan vinden, hè. Moet wel betaalbaar blijven ookquote:
Nee..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
Horen jullie iets?
http://thume.ca/screentunes/
Waarschuwing: niet klikken als epilepsieMaar het is geen screamer of zo.
Tevens instant hoofdpijn.quote:Edit: Hi Reddit! You surprised me, I haven't even finished the Nyan Cat music playing code yet.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe snel ik een huis kan vinden, hè. Moet wel betaalbaar blijven ook.
Ik hoor niks speciaals.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
Horen jullie iets?
Liefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Bij deze wil ik je alvast de hulp van het Fok! klusteam aanbieden als er wat moet gebeuren.
Ik hoor niets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
Horen jullie iets?
Hmm.. waarom is dit mij nog niet aangeboden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Bij deze wil ik je alvast de hulp van het Fok! klusteam aanbieden als er wat moet gebeuren.
Try taking your bra off.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. waarom is dit mij nog niet aangeboden?
Volgens mij heb ik dat een keer aangeboden maar ben jij vrij eigenwijs om hulp aan te nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
En dan hou ik Sammetje in de tussentijd wel gezelschapquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
En dat. Meermaals ook van mijn kant aangeboden maar nee, mevrouw wilde het allemaal zelf doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat een keer aangeboden maar ben jij vrij eigenwijs om hulp aan te nemen
Jij hoort ook gewoon bij het klusteam Rival.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef rival het volgende:
[..]
En dan hou ik Sammetje in de tussentijd wel gezelschap
He Yv, hoe is t? Heb je een goede tip voor een maandag qua lunch in Utrecht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik klaar dus klus wel, op een andere manierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hoort ook gewoon bij het klusteam Rival.
Dat doe je maar in je eigen tijd, niet als er arbeid verricht moet worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik klaar dus klus wel, op een andere manier
Ik wilde bijna vragen of het een lunchdate is, maar weet het antwoord natuurlijk al.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
He Yv, hoe is t? Heb je een goede tip voor een maandag qua lunch in Utrecht?
Dealquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zorg wel voor het bier. En een leuk uitzicht.
Dit is je moment Yats, jouw post moet zoiets zijn als:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen of het een lunchdate is, maar weet het antwoord natuurlijk al.
Is ze een wijnvrouw of een biervrouw?
Dat is ook hard werkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd, niet als er arbeid verricht moet worden.
Koelkast leeg in no timequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik klaar dus klus wel, op een andere manier
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zorg wel voor het bier. En een leuk uitzicht.
quote:
Whehe, kun je die twee types voor me beschrijven? Ik bedoel dus overige kenmerken naast bier of wijn drinkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen of het een lunchdate is, maar weet het antwoord natuurlijk al.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet goed, maar het wordt mij wel eens gevraagd en moet zeggen dat ik het wel een goede vraag vind eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, kun je die twee types voor me beschrijven?
Nu moet je niet m'n geheime wapen verklappen, Tchockjequote:
Ik dacht dat jouw geheime wapen een vechtsport was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet je niet m'n geheime wapen verklappen, Tchockje.
Weet je hoeveel vocht je verliest als je goed aan 't klussen bent?quote:
Jij drinkt alles toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet goed, maar het wordt mij wel eens gevraagd en moet zeggen dat ik het wel een goede vraag vind eigenlijk.
Ik denk dat biervrouwen meer one of the guys zijn en over het algemeen minder vrouwelijk gekleed zijn dan wijnvrouwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet goed, maar het wordt mij wel eens gevraagd en moet zeggen dat ik het wel een goede vraag vind eigenlijk.
Dat is mijn andere geheime wapen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw geheime wapen een vechtsport was.
Ik ben een biervrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat biervrouwen meer one of the guys zijn en over het algemeen minder vrouwelijk gekleed zijn dan wijnvrouwen.
Ik ben nog in opleidingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is je moment Yats, jouw post moet zoiets zijn als:
Dat ligt eraan, wat drink jij graag?
Smoothquote:
Dat hangt van de klus afquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vocht je verliest als je goed aan 't klussen bent?
Ik? Nee.quote:
Eigenlijk heb je na de meet morgen dus gewoon plannen maar heb je er nu van gemaakt dat je maar blijft slapen en het dan zondag een date is zodat we niet gaan vragen welke Fok!ster het is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:37 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik heb maandag een sollicitatiegesprek in Utrecht. Maar je bent van harte welkom na dat gesprek
Ach (West)malle jij.quote:
Wait.quote:
Zou wel een mooie samenvatting zijn ja, zo vat ik het over het algemeen ook op, mja is misschien wel wat kort door de bocht, vandaar dat ik het niet typte.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat biervrouwen meer one of the guys zijn en over het algemeen minder vrouwelijk gekleed zijn dan wijnvrouwen.
Ik heb gebokst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt nooit verteld dat er een kans is dat je me in elkaar zou kunnen slaan.
Leuke theorie, maar nee. De laatste date met een fokster is alweer even geleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Eigenlijk heb je na de meet morgen dus gewoon plannen maar heb je er nu van gemaakt dat je maar blijft slapen en het dan zondag een date is zodat we niet gaan vragen welke Fok!ster het is?
Normaal of kick?quote:
Beidequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Ga je alleen wonen in Zeeland of ook werken Sammie?
Beidequote:
wat voor meet is dat? die film/bioscoop meet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik? Nee.
[..]
Eigenlijk heb je na de meet morgen dus gewoon plannen maar heb je er nu van gemaakt dat je maar blijft slapen en het dan zondag een date is zodat we niet gaan vragen welke Fok!ster het is?
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vocht je verliest als je goed aan 't klussen bent?
Ja, maar wel volledig anders. Meer de management kant opquote:
Dus ik hoefde toen in Utrecht helemaal niet bij je te blijven lopen voor je veiligheid.quote:
top, dan kan je ons zeker een keer trakterenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wel volledig anders. Meer de management kant op. Verdient ook veel beter dan wat ik nu krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |