Ik ben een biervrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat biervrouwen meer one of the guys zijn en over het algemeen minder vrouwelijk gekleed zijn dan wijnvrouwen.
Ik ben nog in opleidingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is je moment Yats, jouw post moet zoiets zijn als:
Dat ligt eraan, wat drink jij graag?
Smoothquote:
Dat hangt van de klus afquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vocht je verliest als je goed aan 't klussen bent?
Ik? Nee.quote:
Eigenlijk heb je na de meet morgen dus gewoon plannen maar heb je er nu van gemaakt dat je maar blijft slapen en het dan zondag een date is zodat we niet gaan vragen welke Fok!ster het is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:37 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik heb maandag een sollicitatiegesprek in Utrecht. Maar je bent van harte welkom na dat gesprek
Ach (West)malle jij.quote:
Wait.quote:
Zou wel een mooie samenvatting zijn ja, zo vat ik het over het algemeen ook op, mja is misschien wel wat kort door de bocht, vandaar dat ik het niet typte.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat biervrouwen meer one of the guys zijn en over het algemeen minder vrouwelijk gekleed zijn dan wijnvrouwen.
Ik heb gebokst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt nooit verteld dat er een kans is dat je me in elkaar zou kunnen slaan.
Leuke theorie, maar nee. De laatste date met een fokster is alweer even geleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Eigenlijk heb je na de meet morgen dus gewoon plannen maar heb je er nu van gemaakt dat je maar blijft slapen en het dan zondag een date is zodat we niet gaan vragen welke Fok!ster het is?
Normaal of kick?quote:
Beidequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Ga je alleen wonen in Zeeland of ook werken Sammie?
Beidequote:
wat voor meet is dat? die film/bioscoop meet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik? Nee.
[..]
Eigenlijk heb je na de meet morgen dus gewoon plannen maar heb je er nu van gemaakt dat je maar blijft slapen en het dan zondag een date is zodat we niet gaan vragen welke Fok!ster het is?
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vocht je verliest als je goed aan 't klussen bent?
Ja, maar wel volledig anders. Meer de management kant opquote:
Dus ik hoefde toen in Utrecht helemaal niet bij je te blijven lopen voor je veiligheid.quote:
top, dan kan je ons zeker een keer trakterenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wel volledig anders. Meer de management kant op. Verdient ook veel beter dan wat ik nu krijg.
hoop voor haar dat ze met paarden mag werken. Gezien haar liefde voor paardenquote:
Awesomequote:
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef pluff het volgende:
[..]
wat voor meet is dat? die film/bioscoop meet?
Maar ben je dan niet minder bij de paarden? Zodat je depressief wordt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wel volledig anders. Meer de management kant op. Verdient ook veel beter dan wat ik nu krijg.
Je verdient altijd beter dan je krijgt...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar het was wel lief van jequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik hoefde toen in Utrecht helemaal niet bij je te blijven lopen voor je veiligheid.
Eigenlijk voel ik me best overbodig nu.
Mag ik link van de film? Ik had eerder gekeken en die film leek mij echt helemaal niets. But I'm willing to reconsider.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
JaGa je mee? Er zijn nog kaarten volgens mij.
En anders staat die van mij nog op 2.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
JaGa je mee? Er zijn nog kaarten volgens mij.
Trakteren op watquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
top, dan kan je ons zeker een keer trakteren
Nee johquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet minder bij de paarden? Zodat je depressief wordt?
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 53quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Mag ik link van de film? Ik had eerder gekeken en die film leek mij echt helemaal niets. But I'm willing to reconsider.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar het was wel lief van je. En echt een mannen-iets om te doen en daar houd ik wel van.
Mlig, ik ken je nog (niet zo goed meer) van het versieren is niet zo makkelijk topic.quote:
Nice, knuffel voor jouquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef Inolvidable het volgende:
Deadline gehaald. WEEKEND. JA TOCH?
En twi en ik maar bij viro blijven...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar het was wel lief van je. En echt een mannen-iets om te doen en daar houd ik wel van.
Wat voor dm? iets van mij of geroddel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, als ik de rest mag geloven. Maar je hebt vast al DM nu.
Grapje, geen paniekquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat voor dm? iets van mij of geroddel?
Wat wordt er geroddelt dan!?
prioriteiten stellen Yatsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nice, knuffel voor jou
[..]
En twi en ik maar bij viro blijven...
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Mlig, ik ken je nog (niet zo goed meer) van het versieren is niet zo makkelijk topic.
Dat was jullie eigen keuzequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nice, knuffel voor jou
[..]
En twi en ik maar bij viro blijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |