hoop voor haar dat ze met paarden mag werken. Gezien haar liefde voor paardenquote:
Awesomequote:
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef pluff het volgende:
[..]
wat voor meet is dat? die film/bioscoop meet?
Maar ben je dan niet minder bij de paarden? Zodat je depressief wordt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wel volledig anders. Meer de management kant op. Verdient ook veel beter dan wat ik nu krijg.
Je verdient altijd beter dan je krijgt...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wel volledig anders. Meer de management kant op. Verdient ook veel beter dan wat ik nu krijg.
Op zich niet. Maar het was wel lief van jequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik hoefde toen in Utrecht helemaal niet bij je te blijven lopen voor je veiligheid.
Eigenlijk voel ik me best overbodig nu.
Mag ik link van de film? Ik had eerder gekeken en die film leek mij echt helemaal niets. But I'm willing to reconsider.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
JaGa je mee? Er zijn nog kaarten volgens mij.
En anders staat die van mij nog op 2.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
JaGa je mee? Er zijn nog kaarten volgens mij.
Trakteren op watquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
top, dan kan je ons zeker een keer trakteren
Nee johquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet minder bij de paarden? Zodat je depressief wordt?
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 53quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Mag ik link van de film? Ik had eerder gekeken en die film leek mij echt helemaal niets. But I'm willing to reconsider.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar het was wel lief van je. En echt een mannen-iets om te doen en daar houd ik wel van.
Mlig, ik ken je nog (niet zo goed meer) van het versieren is niet zo makkelijk topic.quote:
Nice, knuffel voor jouquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef Inolvidable het volgende:
Deadline gehaald. WEEKEND. JA TOCH?
En twi en ik maar bij viro blijven...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar het was wel lief van je. En echt een mannen-iets om te doen en daar houd ik wel van.
Wat voor dm? iets van mij of geroddel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, als ik de rest mag geloven. Maar je hebt vast al DM nu.
Grapje, geen paniekquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat voor dm? iets van mij of geroddel?
Wat wordt er geroddelt dan!?
prioriteiten stellen Yatsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nice, knuffel voor jou
[..]
En twi en ik maar bij viro blijven...
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Mlig, ik ken je nog (niet zo goed meer) van het versieren is niet zo makkelijk topic.
Dat was jullie eigen keuzequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nice, knuffel voor jou
[..]
En twi en ik maar bij viro blijven...
Hou op. Ik weet zeker dat ik door die twee kapsalons dit jaar ziek ben geworden.quote:
Toen de verbinding van mij op het laatst weg viel, bleef de video van mij toen nog lang stilstaan op een best foute frame?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]ahhhh
Zag je laatst nog in een TC ook
Offer ik me een keer op om de beschonken persoon te helpen...quote:
De volgende keer maak ik een andere keusquote:
Het jaar is nog jongquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hou op. Ik weet zeker dat ik door die twee kapsalons dit jaar ziek ben geworden.
En dat was ook heel nobel, en ik had de veiligheid van Sammie ook volledig onder controle.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
Offer ik me een keer op om de beschonken persoon te helpen...
[..]
De volgende keer maak ik een andere keus
2 al dit jaar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hou op. Ik weet zeker dat ik door die twee kapsalons dit jaar ziek ben geworden.
Het jaar waarin Inolvi kapsalon uitprobeerde.quote:
Ja en dat is tevens het aantal kapsalons dat ik heb genuttigd in mijn leven. Wel jammer dat de tweede kapsalon een kapsalon doner was terwijl ik gewoon shoarma wilde.quote:
Klopt. Mijn veiligheid is geen moment in het geding geweest.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat was ook heel nobel, en ik had de veiligheid van Sammie ook volledig onder controle.
Ik wist niet dat er verschillende waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja en dat is tevens het aantal kapsalons dat ik heb genuttigd in mijn leven. Wel jammer dat de tweede kapsalon een kapsalon doner was terwijl ik gewoon shoarma wilde.
Nee, jij bijt goed van jezelf af heb ik het idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Mijn veiligheid is geen moment in het geding geweest.
En ze een grote meid werd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het jaar waarin Inolvi kapsalon uitprobeerde.
Wist ik ook niet dus ik bestelde gewoon deze:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er verschillende waren.
Hoe smaakt het anders dan?
Dankzij Royke, uiteraard.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, jij bijt goed van jezelf af heb ik het idee.
[..]
En ze een grote meid werd.
*snif*
Ontroerend gewoon.
Dat zijn jou woorden niet de mijne.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, jij bijt goed van jezelf af heb ik het idee.
[..]
En ze een grote meid werd.
*snif*
Ontroerend gewoon.
Idem hier...En de wereld was meteen andersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het jaar waarin Inolvi kapsalon uitprobeerde.
En een beetje van jezelf.quote:
Ik heb ze zelf getypt jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat zijn jou woorden niet de mijne.
Ik ben wel afschrikwekkend, ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En een beetje van jezelf.
[..]
Ik heb ze zelf getypt ja
Hmm, apart.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wist ik ook niet dus ik bestelde gewoon deze:
Kapsalon
shoarma, döner of kip met friet, salade, saus en gesmolten kaas
Keuze uit: Normaal, Groot, Friet, Rijst, Knoflooksaus, Tomatenuien saus, Cocktailsaus en meer.
Maar ik kreeg dus doner.![]()
En doner is vies.
Haha, gelijk straf van je lichaam.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ga als [hoofdpersoon] uit [film die grootste kersthit was]!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef aeque het volgende:
Weten jullie een origineel carnavalskostuum?
Om elk jaar als lul te gaan wordt ook zo saai...
Krulfrieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, apart.
Je kunt hier wel vegetarische krijgen. En ook met extra krulfrieten bovenop.
Zie je hoe ongezond het is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, gelijk straf van je lichaam.
Nou, misschien ben je een soort Sirene. Je verleidt mannen naar je toe en draait ze dan de nek om.quote:
Ik ben eens als The Joker geweestquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef aeque het volgende:
Oh, misschien wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, misschien ben je een soort Sirene. Je verleidt mannen naar je toe en draait ze dan de nek om.
Ow ik ging altijd als mijzelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben eens als The Joker geweest
En als lul kan nog steeds, je even verkleden als een bekende politicus en you're good to go.
Be strong, El_Thijs!quote:
Dat kan ookquote:
Kim Jong Unquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef aeque het volgende:
Echte liefde is dus ondanks dit effect, tóch nog kapsalon eten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Krulfrieten.
[..]
Zie je hoe ongezond het is.
Dit is geen slecht idee voor mijn Aziatische collega die mee gaat...quote:
Liefde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echte liefde is dus ondanks dit effect, tóch nog kapsalon eten.
Afschrikwekkend? Jij? Verre vanquote:
Niet echt, hèquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb die infinite bonuspunten nog niet he.
I'm not a smart man.
Wel johquote:
En jij kunt dat al helemaal niet weten wat je hebt me nooit ontmoetquote:
Ik vind je FOK!-tough-gall-imago al niet afschrikwekkend, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij kunt dat al helemaal niet weten wat je hebt me nooit ontmoet.
Op basis waarvan?quote:
Ben ik dan echt de enige die Sammie een bitch vond totdat ik haar had ontmoet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind je FOK!-tough-gall-imago al niet afschrikwekkend, kun je nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |