Idem hier...En de wereld was meteen andersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het jaar waarin Inolvi kapsalon uitprobeerde.
En een beetje van jezelf.quote:
Ik heb ze zelf getypt jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat zijn jou woorden niet de mijne.
Ik ben wel afschrikwekkend, ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En een beetje van jezelf.
[..]
Ik heb ze zelf getypt ja
Hmm, apart.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wist ik ook niet dus ik bestelde gewoon deze:
Kapsalon
shoarma, döner of kip met friet, salade, saus en gesmolten kaas
Keuze uit: Normaal, Groot, Friet, Rijst, Knoflooksaus, Tomatenuien saus, Cocktailsaus en meer.
Maar ik kreeg dus doner.![]()
En doner is vies.
Haha, gelijk straf van je lichaam.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hou op. Ik weet zeker dat ik door die twee kapsalons dit jaar ziek ben geworden.
Ga als [hoofdpersoon] uit [film die grootste kersthit was]!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef aeque het volgende:
Weten jullie een origineel carnavalskostuum?
Om elk jaar als lul te gaan wordt ook zo saai...
Krulfrieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, apart.
Je kunt hier wel vegetarische krijgen. En ook met extra krulfrieten bovenop.
Zie je hoe ongezond het is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, gelijk straf van je lichaam.
Nou, misschien ben je een soort Sirene. Je verleidt mannen naar je toe en draait ze dan de nek om.quote:
Ik ben eens als The Joker geweestquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef aeque het volgende:
Oh, misschien wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, misschien ben je een soort Sirene. Je verleidt mannen naar je toe en draait ze dan de nek om.
Ow ik ging altijd als mijzelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben eens als The Joker geweest
En als lul kan nog steeds, je even verkleden als een bekende politicus en you're good to go.
Be strong, El_Thijs!quote:
Dat kan ookquote:
Kim Jong Unquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef aeque het volgende:
Echte liefde is dus ondanks dit effect, tóch nog kapsalon eten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Krulfrieten.
[..]
Zie je hoe ongezond het is.
Dit is geen slecht idee voor mijn Aziatische collega die mee gaat...quote:
Liefde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echte liefde is dus ondanks dit effect, tóch nog kapsalon eten.
Afschrikwekkend? Jij? Verre vanquote:
Niet echt, hèquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb die infinite bonuspunten nog niet he.
I'm not a smart man.
Wel johquote:
En jij kunt dat al helemaal niet weten wat je hebt me nooit ontmoetquote:
Ik vind je FOK!-tough-gall-imago al niet afschrikwekkend, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij kunt dat al helemaal niet weten wat je hebt me nooit ontmoet.
Op basis waarvan?quote:
Ben ik dan echt de enige die Sammie een bitch vond totdat ik haar had ontmoet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind je FOK!-tough-gall-imago al niet afschrikwekkend, kun je nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |