SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb ook weekend. Bite me.quote:
D'awww. Hoe oud wordt ze?quote:
Mooie leeftijd! Koester haar, ik heb geen oma's meer en soms mis ik ze nog wel eens. Al is de oudste 93 geworden eer ze naar de Heer gingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vergeet dat steedsslecht he! 85 geloof ik
Andere helft komt morgen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef Samzz het volgende:
Tekenspullen ingepakt![]()
. Deel van m'n kleding ingepakt (dat wat ik niet echt draag) en de spullen van mijn paard uitgezocht en ingepakt.
Al op de helft.
doe ik ook! Alleen vergeet ik d'r leeftijd dus steedsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooie leeftijd! Koester haar, ik heb geen oma's meer en soms mis ik ze nog wel eens. Al is de oudste 93 geworden eer ze naar de Heer ging
Goed bezigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef Samzz het volgende:
Tekenspullen ingepakt![]()
. Deel van m'n kleding ingepakt (dat wat ik niet echt draag) en de spullen van mijn paard uitgezocht en ingepakt.
Al op de helft.
Straks is je oma kwieker dan jijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe ik ook! Alleen vergeet ik d'r leeftijd dus steeds
Nee, dat doe ik in de loop van de wekenquote:
Zullen we een colonne verhuiswagens bestellen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik in de loop van de weken. Na volgend weekend heb ik het overgrote deel van m'n gewone kleding ook niet meer 'nodig' en ga ik dat inpakken. M'n jurken als laatste ivm kreukgevaar. Een aantal schoenen zitten ook al in de dozen.
Drie keer per bezoek:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, die is erger dan ik
Mijn vader heeft een vrachtwagen gehuurdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zullen we een colonne verhuiswagens bestellen?
Met aparte oplegger?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een vrachtwagen gehuurd. No joke.
Nee, dat niet, daar mag ie niet mee rijdenquote:
Zou wel een stunt zijn. En dat ie met een stalen gezicht zegt:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet, daar mag ie niet mee rijden.
Als we mijn spullen in Enschede meetellen, dan wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn. En dat ie met een stalen gezicht zegt:
"Ja, en ik moet nog zeker 3x rijden."
zó erg nou ook weer nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Drie keer per bezoek:
"Oma, ik heb een goed rapport dit jaar!"
En dan ben je zelf 30+ (bij wijze van)
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als we mijn spullen in Enschede meetellen, dan wel ja.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als we mijn spullen in Enschede meetellen, dan wel ja.
Ik maak ook maar een grapjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zó erg nou ook weer niet
Maar ze is gewoon warrig.
Haha, heb je zoveel schoenen en kleren?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een vrachtwagen gehuurd. No joke.
Geen beetje van Maggiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:37 schreef Royco1 het volgende:
Het eten was best lekker.
Goed gekookt weer, beetje van Royco en een beetje van Honig.
Zo lekker dat er in belgie producten zijn met mijn naam er op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat beetje Royco klinkt wel dubieus trouwens.
Uhuh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo lekker dat er in belgie producten zijn met mijn naam er op.
Waaropquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je reageert niet!!!
Daarom zijn die hier niet meer te vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo lekker dat er in belgie producten zijn met mijn naam er op.
Wat was het?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:37 schreef Royco1 het volgende:
Het eten was best lekker.
Goed gekookt weer, beetje van Royco en een beetje van Honig.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar waar ga je heen dan? Werk je daar wel nog?
Hoe is t met bolle eigenlijk?
Oh, sorry J.quote:
Oh dat klinkt wel lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Macaroni/zalm/spinazie schotel uit de oven
'Ik heb wel je toetje opgegeten'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe is aanbieden om voor je te koken plagen?
Dat was niet plagen, dat was eerlijk.quote:
Toen zei ik, ik neem wel een snoepje, en toen kwam jij met je B&Jquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was niet plagen, dat was eerlijk.
Je zou het ook niet leuk vinden als je het eten op hebt en er blijkt geen toetje te zijn.
Dat was misschien, mogelijk, onbewust, een heel klein beetje plagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen zei ik, ik neem wel een snoepje, en toen kwam jij met je B&J. Dat is echt wel plagen.
Het is makkelijker om gewoon om kusjes te vragen. Maar ja, mannen hè.quote:
Dat zou te makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is makkelijker om gewoon om kusjes te vragen. Maar ja, mannen hè.
Zou dat werken? Eens proberen dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werkt dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik een kusje en je daarna 'plagen'?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die volgorde kan mijn goedkeuring wel wegdragen, jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik een kusje en je daarna 'plagen'?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef Samzz het volgende:
Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
Overigens wil ik hier dus niet mee zeggen dat iedere vrouw maar ja zegt als je vraagt om een kusje.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die volgorde kan mijn goedkeuring wel wegdragen, ja.
Ja je weet het maar nooit, hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:47 schreef yats het volgende:
[..]Dat laatste leek me duidelijk, maar het is goed dat je het nog even aangeeft.
Het werkt wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef Samzz het volgende:
Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
Overigens wil ik hier dus niet mee zeggen dat iedere vrouw maar ja zegt als je vraagt om een kusje.
Better safe than sorry?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het werkt wel.
100% score van de ondervraagden
Kijk eens aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het werkt wel.
Was het een representatieve steekproef?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het werkt wel.
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het een representatieve steekproef?
Mag ik er eentje?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de echte casanova's weggelegd.quote:
Jij bent dan ook een echte Casanovaquote:
...of ik voel het niet en blijf netjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de echte casanova's weggelegd.
A true gentleman.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
...of ik voel het niet en blijf netjes
Wat is dit voor slappe hap.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
...of ik voel het niet en blijf netjes
Are you surequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:14 schreef yats het volgende:
Ik doe het alleen als ik het idee heb dat de vrouw in kwestie wil dat ik haar zoen.
Dat doe ik ookquote:
Ja...Ik ben helaas ook te netjes op sommige momenten. Al komt het daarna meestal wel goedquote:
* El_Thijs geeft Samzz een dikke pakkerd terugquote:
Are you surequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ja...Ik ben helaas ook te netjes op sommige momenten. Al komt het daarna meestal wel goed
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
yats wil eerst zekerheid in de vorm van een notarieel opgemaakte akte.
Verstandigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
yats wil eerst zekerheid in de vorm van een notarieel opgemaakte akte.
Ben geen notaris.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:16 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Wanneer stel jij die akte eens op? Ik wacht al tijden op je...
Ik incasseer 'm gewoon.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Royco1 het volgende:
Een vrouw zoenen durf ik wel. Hoogstens dat ze je een klap wil verkopen, en die kan ik wel ontwijken.
Misschien moet je dan een bril opzettenquote:
Pretty sure yes...pretty like youquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een bril opzetten.
Uit wat voor glas/potje drinkt ze water. Is het tegenwoordig hip om uit een glazen oud-groentepot te drinken?quote:
Niet zo vaak, eigenlijk bijna nooitquote:
Ja precies. Ik heb volgensmij nooit slaag gehad van een meisje dus dan ben ik blijkbaar niet ZO erg. Jij wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Royco1 het volgende:
Een vrouw zoenen durf ik wel. Hoogstens dat ze je een klap wil verkopen, en die kan ik wel ontwijken.
Dat weet ik niet... Misschien kun je David Letterman mailen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:19 schreef pluff het volgende:
[..]
Uit wat voor glas/potje drinkt ze water. Is het tegenwoordig hip om uit een glazen oud-groentepot te drinken?
Ik heb 1 keer klappen gehad van een vrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb volgensmij nooit slaag gehad van een meisje dus dan ben ik blijkbaar niet ZO erg.
nee dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... Misschien kun je David Letterman mailen?
Dan kun je die akte nog wel opstellen toch? Er staat nergens dat hij ook ondertekent moet zijnquote:
Dat valt me van je tegen Samzz...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een bril opzetten.
Ik heb goed opgelet bij de lessen van meester Roycoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede dit, zou er 1 van mij kunnen zijn.
Typte ik dat? Shit, ben ik blijkbaar toch smoothquote:
Ik heb mijn momenten, maar alleen bij 'speciale vrouwen'quote:
Geldt ook voor de dames natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
http://vir93-28.diply.com(...)t-dating-fails/72392
Ter informatie.
Nu gaat het goed komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dan kun je die akte nog wel opstellen toch? Er staat nergens dat hij ook ondertekent moet zijn
[..]
Dat valt me van je tegen Samzz...
[..]
Ik heb goed opgelet bij de lessen van meester Royco
[..]
Typte ik dat? Shit, ben ik blijkbaar toch smooth
[..]
Ik heb mijn momenten, maar alleen bij 'speciale vrouwen'
Klinkt gevaarlijk, durfde jij haar terug te slaan? Ik had een keer een bericht op een datingsite van een meisje die als hobby boksen had. Dat was ook best eng dus heb niet gereageerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer klappen gehad van een vrouw.
Tijdens het sparren, dat wel. Maar toen durfde ik haar niet meer te zoenen.
Nee ik hield de hele tijd in.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Klinkt gevaarlijk, durfde jij haar terug te slaan? Ik had een keer een bericht op een datingsite van een meisje die als hobby boksen had. Dat was ook best eng dus heb niet gereageerd.
Zag ze er verder wel leuk uit?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Klinkt gevaarlijk, durfde jij haar terug te slaan? Ik had een keer een bericht op een datingsite van een meisje die als hobby boksen had. Dat was ook best eng dus heb niet gereageerd.
En chocolade. Pest bijvoorbeeld Yvie niet met chocolade. Dat is een serieus onderwerp.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu gaat het goed komen.
Pas op vrouwen van Fok! Yats is in het huis.
Ik heb net geleerd dat je ze niet moet plagen met ijs.
Leer van mijn fouten.
Ik ga morgen die zak chocola voor haar ogen opeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
En chocolade. Pest bijvoorbeeld Yvie niet met chocolade. Dat is een serieus onderwerp.
Zeker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geldt ook voor de dames natuurlijk.
Wow, smooth again!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten, maar alleen bij 'speciale vrouwen'
Ja hoor, zou niet weten waarom niet. Enkel een beetje kort volgens de lengtegegevens die er stonden. Aan de 1e kant is dat misschien goed want dan lijk ik voor haar een sterke lange grote man. Maar aan de andere kant voel ik mij zo slungelig lang dan. Dus dat was ook wel een beetje een reden om niet te reageren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag ze er verder wel leuk uit?
Later als ik groot ben wil ik een kamer in mijn huis als bibliotheek.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg morgen een nieuwe boekenkast. Dus vandaag al mijn boeken verplaatst uit die kast naar de woonkamer.
Heb gelijk last van mijn rug.
Ondergrondse garage inclusief brug en personal monteur.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik een kamer in mijn huis als bibliotheek.
Oh gekkie, de meeste vrouwen diggen lange mannen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:26 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja hoor, zou niet weten waarom niet. Enkel een beetje kort volgens de lengtegegevens die er stonden. Aan de 1e kant is dat misschien goed want dan lijk ik voor haar een sterke lange grote man. Maar aan de andere kant voel ik mij zo slungelig lang dan. Dus dat was ook wel een beetje een reden om niet te reageren.
Ik denk dat een bibliotheek eerder te realiseren is Bond.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ondergrondse garage inclusief brug en personal monteur.
Lang staat niet gelijk aan sterk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:26 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja hoor, zou niet weten waarom niet. Enkel een beetje kort volgens de lengtegegevens die er stonden. Aan de 1e kant is dat misschien goed want dan lijk ik voor haar een sterke lange grote man. Maar aan de andere kant voel ik mij zo slungelig lang dan. Dus dat was ook wel een beetje een reden om niet te reageren.
Hij gebruikt al onze lines Art.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Begeef ik me in een parallelle wereld?
Ik zit hier ook een beetje flabbergasted, ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
fixedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh gekkie, de meeste vrouwen diggen sommigelange mannen, want pluff zou nog maagd zijn als hij nooit naar de hoeren was geweest.
Ligt eraan.. Ik vind een bibliotheek voor mij niet nuttig. Ik lees amper boeken, dus waarom zou ik ze kopen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat een bibliotheek eerder te realiseren is Bond.
Omdat een bibliotheek in je huis hebben fucking awesome isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Ik vind een bibliotheek voor mij niet nuttig. Ik lees amper boeken, dus waarom zou ik ze kopen?
Volgende keer gewoon reageren. Vrouwen vinden het leuk, zo'n lange man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:26 schreef pluff het volgende:
[..]
Wie niet Roy, wie niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik een kamer in mijn huis als bibliotheek.
In Nederland valt qua woonruimte en leefgenot van zuks niet zoveel te realiseren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Ik vind een bibliotheek voor mij niet nuttig. Ik lees amper boeken, dus waarom zou ik ze kopen?
Dat ligt echt aan jezelf hoor. Waar een wil is, is een weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef pluff het volgende:
[..]
In Nederland valt qua woonruimte en leefgenot van zuks niet zoveel te realiseren.
Nou dit dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat een bibliotheek in je huis hebben fucking awesome is.
Misschien moeten we samen een huis realiseren en al onze boeken samenvoegen. Dan lijkt het al een stuk indrukwekkender.quote:
Dan liever een videotheek inclusief bioscoopscherm..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat een bibliotheek in je huis hebben fucking awesome is.
Hij heeft net zo lang afgekeken en gewacht tot duidelijk was werkt Art. En wij maar zwoegen en op onze bek gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga niets meer proberen joh. Heeft geen nut meer. Ik leg het direct af
Noh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft net zo lang afgekeken en gewacht tot duidelijk was werkt Art. En wij maar zwoegen en op onze bek gaan
Ik heb aardig wat boeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten we samen een huis realiseren en al onze boeken samenvoegen. Dan lijkt het al een stuk indrukwekkender.
Playboy telt niet als boek he?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat boeken.
En dan heb ik mijn ex er nog aardig wat laten houden.
Power Unlimiteds wel toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Playboy telt niet als boek he?
ja idd. Tenzij je superrijk bent om in het Nederlands klasse systeem(ja dat is er gewoon) qua woningen het voor elkaar krijgt om genoeg inkomen te hebben voor een eigen huis kopen, en dan ook nog eens een partner die ook fulltime werkt, en allebei in hoge belastingsschalen voor zoveel mogelijk hypotheekrenteaftrek. Die villasubsidie (voor rijkeren) maakt het ook oneerlijker voor de minder verdienenden om te sparen voor een groot ruim droomhuis. En als je geen vaste baan hebt kan je al helemaal geen eigen huis kopen. En huurhuizen zijn ook tyfes duur. En heb je een laag inkomen dan kan je een huis al helemaal niet betalen, en moet er geld worden bijgesprongen/rondgepompt met huursubside voor een sociale huurwoning. Lang leve Nederland. Al het geld naar de enorme huizenbubble, zodat we dankzij de enorme hypotheekschuld veel geldcreatie hebben gehad en een rijk land LIJKEN. We zijn een rijk land qua comsumptiespullen kunnen kopen, maar om die spullen dan ergens neer te zetten is big problem. Qua binnenlandse bestedingen, vrije tijd, en woongenot is dit het ergst verklote land in heel de wereld heb ik vaak het idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan jezelf hoor. Waar een wil is, is een weg.
Ik ben bang dat mijn arsenaal aan complimentjes en leuke dubbelzinnige opmerkingen niet bestand is tegen het grof geweld van yats.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:33 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nog 1 troef Art.
Maar die zet ik pas in op het laatste moment.
Zal ik je mijn standaard gedicht sturen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn arsenaal aan complimentjes en leuke dubbelzinnige opmerkingen niet bestand is tegen het grof geweld van yats.
Maar deze yats is wel leuk
Nummer 8quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
Ter informatie.
Succes gegarandeerd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik je mijn standaard gedicht sturen?
Moet je alleen ff de naam veranderen.
Stuur 'm mij ook even dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof ik foksters versier, je schat me te hoog in Royquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu gaat het goed komen.
Pas op vrouwen van Fok! Yats is in het huis.
Ik heb net geleerd dat je ze niet moet plagen met ijs.
Leer van mijn fouten.
Speciale vrouwen verdienen datquote:
Zover ik weet nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Te lang is ook niet goed. Liever gewoon gemiddeld en wat brederquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lang staat niet gelijk aan sterk.
Ik wacht de lesrapporten niet af. Iemand gaf me een tip vandaag en daar ga ik maar mee aan de slagquote:
Toch niet door mij hoop ik? Dat effect komt weleens voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit hier ook een beetje flabbergasted, ja.
Alsof ik het van jou zou winnen...Not even gonna try. Daarvoor moet ik nog heel veel oefenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen art...Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn arsenaal aan complimentjes en leuke dubbelzinnige opmerkingen niet bestand is tegen het grof geweld van yats.
Maar deze yats is wel leuk
Flauwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pas als mijn andere pogingen niet werken
Doe eens sturen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zitten een paar herkenbare tussenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
Ter informatie.
ja iets met telefoon woordenboek gezeur. Maar blijft kutquote:
Kaas met rattengifquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zin in mijn ouders morgen.
Ik moet iets te knabbelen voor ze in huis hebben, ik weet alleen niet wat.
Droge kaakjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kaas met rattengif![]()
Nee doe lekker makkelijk. Het zijn je ouders
Waarom mogen de mannen je hosselgedicht wel zien en ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou gebruik ik toch niet de standaard versie Sammie
Slim!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Royco1 het volgende:
Spreek dan wel ff onderling af naar welke Fok!ster je gaat sturen. Anders staat het zo raar he.
Because you're specialquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mogen de mannen je hosselgedicht wel zien en ik niet?
Beide.quote:
Ja he, zo lang blijven ze nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Chips, kaas, worst, nootjes, toastjes met Franse kaasjes of iets anders
Pistachenoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Chips, kaas, worst, nootjes, toastjes met Franse kaasjes of iets anders
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Royco1 het volgende:
Spreek dan wel ff onderling af naar welke Fok!ster je gaat sturen. Anders staat het zo raar he.
Jij hebt geen gedicht nodig om vrouwen te hosselenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mogen de mannen je hosselgedicht wel zien en ik niet?
Smoothquote:
Misschien wel om mannen te hosselen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt geen gedicht nodig om vrouwen te hosselen
Wow. We hebben nog meer gemeenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pistachenoten.En toastjes met zalm.
Ja, alleen moet ik nu natuurlijk ook echt iets voor je schrijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Smooth.
[..]
Misschien wel om mannen te hosselen.
Je hebt toch een standaard gedichtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, alleen moet ik nu natuurlijk ook echt iets voor je schrijven.
Daarvoor is lief glimlachen toch genoeg?quote:
I see what you did therequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch een standaard gedicht? Die heb ik niet gezien, dus je kunt altijd zeggen dat die speciaal voor mij is.
Waarom zeg ik dit?
Zou ik kunnen doen ja. Maar zo rol ik niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch een standaard gedicht? Die heb ik niet gezien, dus je kunt altijd zeggen dat die speciaal voor mij is.
Waarom zeg ik dit?
Goed zo!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toastjes maar halen dan, met wat kaasjes.
Doubt itquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Daarvoor is lief glimlachen toch genoeg?
What did I doquote:
I knowquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen ja. Maar zo rol ik niet natuurlijk.
You had me at hello...quote:
Die Lokje he. Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg appjes over paarsgepunte liefdeslanzen en grotjes.
Rare avond.
Wortelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zin in mijn ouders morgen.
Ik moet iets te knabbelen voor ze in huis hebben, ik weet alleen niet wat.
Niet Lokje.quote:
Zou wel handig zijn voor mijquote:
*trotsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ouders aan patat en frikandellen, ik een zalmsalade.*trots is
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ouders aan patat en frikandellen, ik een zalmsalade.*trots is
Nee, wie is die Jerry en heeft hij die zin van me overgenomen?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Patat met frikandel is lekkerder dan zalmsalade
Zie hier even iemand zelfvertrouwen getankt hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nee, wie is die Jerry en heeft hij die zin van me overgenomen?
Moet dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Tering wat is dit kut lezen..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef pluff het volgende:
[..]
ja idd. Tenzij je superrijk bent om in het Nederlands klasse systeem(ja dat is er gewoon) qua woningen het voor elkaar krijgt om genoeg inkomen te hebben voor een eigen huis kopen, en dan ook nog eens een partner die ook fulltime werkt, en allebei in hoge belastingsschalen voor zoveel mogelijk hypotheekrenteaftrek. Die villasubsidie (voor rijkeren) maakt het ook oneerlijker voor de minder verdienenden om te sparen voor een groot ruim droomhuis. En als je geen vaste baan hebt kan je al helemaal geen eigen huis kopen. En huurhuizen zijn ook tyfes duur. En heb je een laag inkomen dan kan je een huis al helemaal niet betalen, en moet er geld worden bijgesprongen/rondgepompt met huursubside voor een sociale huurwoning. Lang leve Nederland. Al het geld naar de enorme huizenbubble, zodat we dankzij de enorme hypotheekschuld veel geldcreatie hebben gehad en een rijk land LIJKEN. We zijn een rijk land qua comsumptiespullen kunnen kopen, maar om die spullen dan ergens neer te zetten is big problem. Qua binnenlandse bestedingen, vrije tijd, en woongenot is dit het ergst verklote land in heel de wereld heb ik vaak het idee.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie hier even iemand zelfvertrouwen getankt hebben.
Dudequote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nee, wie is die Jerry en heeft hij die zin van me overgenomen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Moet dat?
Een paarsgepunte punt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het was wel een smoothe poging.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude. Renee Zellweger in Jerry Maguire, zo ongeveer de beroemdste catchprase on earth.
Ja, het was een goede poging.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was wel een smoothe poging.
Dus credits voor Yats.
Straw een paarsgepunte punt? Zover ik weet niet.quote:
Geen zin in want jij bent het maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tering wat is dit kut lezen..
Probeer eens met enter te werken, en alinea's te maken...
Gelukkig nieuwjaar bambiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor het eerst sinds 30 december dat ik hier ben.
Kijk 'm stoer doenquote:
En nog steeds even welkom hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor wie zou je wel alinea's maken en enters gebruiken?quote:
Ik vind het ook best lastig lezen.quote:
Zoveel wijsheid in deze postquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Patat met frikandel is lekkerder dan zalmsalade
"Hier is een foto van onze kleine Roy toen hij nog maar net kon lopen."quote:
@ Kaneelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:59 schreef borbit het volgende:
Is inderdaad 650 kcal. je moet dus minimaal 5 kapsalons per dag eten om in leven te blijven.
En de beste wensen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks, jij ook nog!
[..]Gelukkig maar, haha.
Als mijn ouders dat wagen onterf ik ze stante pede.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hier is een foto van onze kleine Roy toen hij nog maar net kon lopen."
Ik heb dat serieus een keer gehad toen ik thuis kwam Thijs.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hier is een foto van onze kleine Roy toen hij nog maar net kon lopen."
Heb ik ook wel eens gedaan. Ik vind dat zo cute.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus een keer gehad toen ik thuis kwam Thijs.
Zat een vriendin van me met mijn moeder de fotoboeken te bekijken.
Aww, een kleine Sammiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als mijn ouders dat wagen onterf ik ze stante pede.
Ja zei vond het ook leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan. Ik vind dat zo cute.
En geconcludeerd dat 'ie niet veel veranderd was?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zei vond het ook leuk.
Ik wat minder.
Had ze gewoon mijn penis gezien.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
En geconcludeerd dat 'ie niet veel veranderd was?
Nee toen had ze hem nog nooit in het echt gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
En geconcludeerd dat 'ie niet veel veranderd was?
O, hehe. Dan is het wel minder ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee toen had ze hem nog nooit in het echt gezien.
Pijnlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zei vond het ook leuk.
Ik wat minder.
Had ze gewoon mijn penis gezien.
Gelukkig 2015 nog bambi!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Moet je ook geen naaktfoto's laten maken van jezelfquote:
Oh Hell no. Ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus een keer gehad toen ik thuis kwam Thijs.
Zat een vriendin van me met mijn moeder de fotoboeken te bekijken.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef artelligence het volgende:
Fijne avond lieve mensen. Ik ga wat rakkers drinken
Als ik zalmsalade lekkerder vond had ik ook geen reden gehad om trots te zijn.quote:[img]http://i.fokz[quote][img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef rival het volgende:
[..]
Zoveel wijsheid in deze post
Mee eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, wat is de Graham Norton Show geweldig.
Ja altijd wel leukquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, wat is de Graham Norton Show geweldig.
Patat en frikandellen lijkt dus wel een beetje op mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:48 schreef Myraela het volgende:
Patat en frikandellen klinkt altijd lekker, maar achteraf denk ik altijd van "Was dat het nou?"
Van jou wil ik altijd weer meer hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Patat en frikandellen lijkt dus wel een beetje op mij.
Serieus, ik ga stuk hierquote:
Ik ben stiekem wel fan van Tom Cruisequote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, ik ga stuk hier. Maar een show met Graham, Tom Cruise en Seth McFarlane kan alleen maar
zijn
.
Ik niet eens stiekem. Ik houd van die man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel fan van Tom Cruise
Zo ver wil ik nu ook weer niet gaan, maar ik vind zijn films wel bijna altijd geweldig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet eens stiekem. Ik houd van die man.
Ook van Xander de Buisonjé?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet eens stiekem. Ik houd van die man.
Ja. En hij is fucking knapquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo ver wil ik nu ook weer niet gaan, maar ik vind zijn films wel bijna altijd geweldig.
Gewoon een super goede acteur.
Nee... Why?quote:
Ja ik kan me voorstellen dat vrouwen hem knap vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En hij is fucking knap. En heeft humor.
[..]
Nee... Why?
Wut?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarbuiten in de kou eenzaam wordend oud wordend.
Ohquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hey you
Out there in the cold
Getting lonely getting old
Was de eerste naam die me naar binnen schoot en wilde toch wat irrelevants posten.quote:
Dat is gelukt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was de eerste naam die me naar binnen schoot en wilde toch wat irrelevants posten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was de eerste naam die me naar binnen schoot en wilde toch wat irrelevants posten.
gewoon snel door de mcdrive racenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:07 schreef Californium het volgende:
Ik heb zin om iets te snaaien maar ik heb niets in huis. Dus aankleden en naar de appie of gewoon laten zitten….
Naar de appie. Anders krijg je zo spijt en dan is 'ie dicht en als je dan een beetje op mij lijkt heb je toch echt zin in iets te snaaien dus dan moet je naar een nachtwinkel of tankstation en daar betaal je het drievoudige.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:07 schreef Californium het volgende:
Ik heb zin om iets te snaaien maar ik heb niets in huis. Dus aankleden en naar de appie of gewoon laten zitten….
Welke verre uithoek van de wereld leef je dat er geen tankstation binnen fietsafstand is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Californium het volgende:
Geen auto en geen mcDrive. Geen nachtwinkel of tankstation.
Nu nog even iets te snaaien vinden wat niet TE is, want ik kan met gemak een bak BJ op maar of dat nou zo goed is…
Die is er vast welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke verre uithoek van de wereld leef je dat er geen tankstation binnen fietsafstand is
Je woont op het platteland?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Californium het volgende:
Nu nog even iets te snaaien vinden wat niet TE is, want ik kan met gemak een bak BJ op maar of dat nou zo goed is…
Daar zijn toch ook wel nacht- of avondwinkels?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Die is er vast welmaar ik weet het niet te vinden. Ik woon hartje centrum van Groningen
Koop een rol eierkoeken of rijstewafels.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Californium het volgende:
Is dat zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zijn toch ook wel nacht- of avondwinkels?
Geen idee. Ik ken Groningen niet zo goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat zo
Nog nooit nodig gehad
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Groningen niet zo goed.
Ik zou dat zo houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Groningen niet zo goed.
Goede tips, deze jongen heeft ze!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koop een rol eierkoeken of rijstewafels.
Dit!quote:
Oh, ver boeit me niet zo, ik verhuis immers naar Zeeland. Maar het is gewoon niet mijn stad/provincie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel fan zou kunnen zijn geweest van Groningen als het niet zo ver weg was.
Kom je terug naar Nederland?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ver boeit me niet zo, ik verhuis immers naar Zeeland. Maar het is gewoon niet mijn stad/provincie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |