SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb ook weekend. Bite me.quote:
D'awww. Hoe oud wordt ze?quote:
Mooie leeftijd! Koester haar, ik heb geen oma's meer en soms mis ik ze nog wel eens. Al is de oudste 93 geworden eer ze naar de Heer gingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vergeet dat steedsslecht he! 85 geloof ik
Andere helft komt morgen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef Samzz het volgende:
Tekenspullen ingepakt![]()
. Deel van m'n kleding ingepakt (dat wat ik niet echt draag) en de spullen van mijn paard uitgezocht en ingepakt.
Al op de helft.
doe ik ook! Alleen vergeet ik d'r leeftijd dus steedsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooie leeftijd! Koester haar, ik heb geen oma's meer en soms mis ik ze nog wel eens. Al is de oudste 93 geworden eer ze naar de Heer ging
Goed bezigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef Samzz het volgende:
Tekenspullen ingepakt![]()
. Deel van m'n kleding ingepakt (dat wat ik niet echt draag) en de spullen van mijn paard uitgezocht en ingepakt.
Al op de helft.
Straks is je oma kwieker dan jijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe ik ook! Alleen vergeet ik d'r leeftijd dus steeds
Nee, dat doe ik in de loop van de wekenquote:
Zullen we een colonne verhuiswagens bestellen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik in de loop van de weken. Na volgend weekend heb ik het overgrote deel van m'n gewone kleding ook niet meer 'nodig' en ga ik dat inpakken. M'n jurken als laatste ivm kreukgevaar. Een aantal schoenen zitten ook al in de dozen.
Drie keer per bezoek:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, die is erger dan ik
Mijn vader heeft een vrachtwagen gehuurdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zullen we een colonne verhuiswagens bestellen?
Met aparte oplegger?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een vrachtwagen gehuurd. No joke.
Nee, dat niet, daar mag ie niet mee rijdenquote:
Zou wel een stunt zijn. En dat ie met een stalen gezicht zegt:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet, daar mag ie niet mee rijden.
Als we mijn spullen in Enschede meetellen, dan wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn. En dat ie met een stalen gezicht zegt:
"Ja, en ik moet nog zeker 3x rijden."
zó erg nou ook weer nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Drie keer per bezoek:
"Oma, ik heb een goed rapport dit jaar!"
En dan ben je zelf 30+ (bij wijze van)
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als we mijn spullen in Enschede meetellen, dan wel ja.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als we mijn spullen in Enschede meetellen, dan wel ja.
Ik maak ook maar een grapjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zó erg nou ook weer niet
Maar ze is gewoon warrig.
Haha, heb je zoveel schoenen en kleren?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een vrachtwagen gehuurd. No joke.
Geen beetje van Maggiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:37 schreef Royco1 het volgende:
Het eten was best lekker.
Goed gekookt weer, beetje van Royco en een beetje van Honig.
Zo lekker dat er in belgie producten zijn met mijn naam er op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat beetje Royco klinkt wel dubieus trouwens.
Uhuh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo lekker dat er in belgie producten zijn met mijn naam er op.
Waaropquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je reageert niet!!!
Daarom zijn die hier niet meer te vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo lekker dat er in belgie producten zijn met mijn naam er op.
Wat was het?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:37 schreef Royco1 het volgende:
Het eten was best lekker.
Goed gekookt weer, beetje van Royco en een beetje van Honig.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar waar ga je heen dan? Werk je daar wel nog?
Hoe is t met bolle eigenlijk?
Oh, sorry J.quote:
Oh dat klinkt wel lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Macaroni/zalm/spinazie schotel uit de oven
'Ik heb wel je toetje opgegeten'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe is aanbieden om voor je te koken plagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |