Hier ga je ontzettend de mist in.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:50 schreef G-NiLES het volgende:
Shoarmavlees (portie 70g) 160
Kaas, voorgesneden plak: 87
70 gram lijkt me inderdaad erg weinig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier ga je ontzettend de mist in.
En zoals bij bijna alles, bigger is betterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sowieso ligt t erg aan de maat van de kapsalon.
Stel dat je het vlees dubbelt. Dan nog zit je onder de 800.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier ga je ontzettend de mist in.
Gaat over 30 gram kaas.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
70 gram lijkt me inderdaad erg weinig.
En die plak kaas...is dat genoeg voor een kapsalon?
Sowieso ligt t erg aan de maat van de kapsalon.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zou je je hier druk om maken? Eet het gewoon niet elke dag
Ik probeer de kapsalon hetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom niet? Vlees, aardappel en groente. Gezond en weinig Kcal. Ik ben een beetje te zwaar. Dus komende maand ga ik op kapsalon dieet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
een verschil van 1000 kcal zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Shoarma of doner in de kapsalon maakt zeker een verschil qua calorieën.
Je doet een hele fles knoflooksaus over je kapsalon?quote:
Dat ook weer niet, maar ik denk dat het misschien gaat om een verschil van 100 kcal of meer. Dit hangt natuurlijk van een portie vlees die erin wordt gestopt. Het kan bijvoorbeeld eens voorkomen dat je net een kapsalon krijgt met te veel patat en weinig vlees of andersom.quote:
Ja weet ik niet. Heb het ook nog nooit gegeten. Het komt uit de link als bron vandaan. Vandaar ook het vraagteken is dit een kleine kapsalon want als je het optelt kom je ongeveer aan 900 zou dubbel(grote) dan 1800 wezen. Maar ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je doet een hele fles knoflooksaus over je kapsalon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |