Ik ben bang dat mijn arsenaal aan complimentjes en leuke dubbelzinnige opmerkingen niet bestand is tegen het grof geweld van yats.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:33 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nog 1 troef Art.
Maar die zet ik pas in op het laatste moment.
Zal ik je mijn standaard gedicht sturen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn arsenaal aan complimentjes en leuke dubbelzinnige opmerkingen niet bestand is tegen het grof geweld van yats.
Maar deze yats is wel leuk
Nummer 8quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
http://vir93-28.diply.com(...)t-dating-fails/72392
Ter informatie.
Succes gegarandeerd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik je mijn standaard gedicht sturen?
Moet je alleen ff de naam veranderen.
Stuur 'm mij ook even dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof ik foksters versier, je schat me te hoog in Royquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu gaat het goed komen.
Pas op vrouwen van Fok! Yats is in het huis.
Ik heb net geleerd dat je ze niet moet plagen met ijs.
Leer van mijn fouten.
Speciale vrouwen verdienen datquote:
Zover ik weet nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Begeef ik me in een parallelle wereld?
Te lang is ook niet goed. Liever gewoon gemiddeld en wat brederquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lang staat niet gelijk aan sterk.
Ik wacht de lesrapporten niet af. Iemand gaf me een tip vandaag en daar ga ik maar mee aan de slagquote:
Toch niet door mij hoop ik? Dat effect komt weleens voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit hier ook een beetje flabbergasted, ja.
Alsof ik het van jou zou winnen...Not even gonna try. Daarvoor moet ik nog heel veel oefenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga niets meer proberen joh. Heeft geen nut meer. Ik leg het direct af
Je maakt me verlegen art...Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn arsenaal aan complimentjes en leuke dubbelzinnige opmerkingen niet bestand is tegen het grof geweld van yats.
Maar deze yats is wel leuk
Flauwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pas als mijn andere pogingen niet werken
Doe eens sturen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zitten een paar herkenbare tussenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
http://vir93-28.diply.com(...)t-dating-fails/72392
Ter informatie.
ja iets met telefoon woordenboek gezeur. Maar blijft kutquote:
Kaas met rattengifquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zin in mijn ouders morgen.
Ik moet iets te knabbelen voor ze in huis hebben, ik weet alleen niet wat.
Droge kaakjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kaas met rattengif![]()
Nee doe lekker makkelijk. Het zijn je ouders
Waarom mogen de mannen je hosselgedicht wel zien en ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou gebruik ik toch niet de standaard versie Sammie
Slim!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Royco1 het volgende:
Spreek dan wel ff onderling af naar welke Fok!ster je gaat sturen. Anders staat het zo raar he.
Because you're specialquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mogen de mannen je hosselgedicht wel zien en ik niet?
Beide.quote:
Ja he, zo lang blijven ze nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Chips, kaas, worst, nootjes, toastjes met Franse kaasjes of iets anders
Pistachenoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Chips, kaas, worst, nootjes, toastjes met Franse kaasjes of iets anders
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Royco1 het volgende:
Spreek dan wel ff onderling af naar welke Fok!ster je gaat sturen. Anders staat het zo raar he.
Jij hebt geen gedicht nodig om vrouwen te hosselenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mogen de mannen je hosselgedicht wel zien en ik niet?
Smoothquote:
Misschien wel om mannen te hosselen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt geen gedicht nodig om vrouwen te hosselen
Wow. We hebben nog meer gemeenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pistachenoten.En toastjes met zalm.
Ja, alleen moet ik nu natuurlijk ook echt iets voor je schrijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Smooth.
[..]
Misschien wel om mannen te hosselen.
Je hebt toch een standaard gedichtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, alleen moet ik nu natuurlijk ook echt iets voor je schrijven.
Daarvoor is lief glimlachen toch genoeg?quote:
I see what you did therequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch een standaard gedicht? Die heb ik niet gezien, dus je kunt altijd zeggen dat die speciaal voor mij is.
Waarom zeg ik dit?
Zou ik kunnen doen ja. Maar zo rol ik niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch een standaard gedicht? Die heb ik niet gezien, dus je kunt altijd zeggen dat die speciaal voor mij is.
Waarom zeg ik dit?
Goed zo!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toastjes maar halen dan, met wat kaasjes.
Doubt itquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Daarvoor is lief glimlachen toch genoeg?
What did I doquote:
I knowquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen ja. Maar zo rol ik niet natuurlijk.
You had me at hello...quote:
Die Lokje he. Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg appjes over paarsgepunte liefdeslanzen en grotjes.
Rare avond.
Wortelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zin in mijn ouders morgen.
Ik moet iets te knabbelen voor ze in huis hebben, ik weet alleen niet wat.
Niet Lokje.quote:
Zou wel handig zijn voor mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |