quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een bril opzetten.
Uit wat voor glas/potje drinkt ze water. Is het tegenwoordig hip om uit een glazen oud-groentepot te drinken?quote:
Niet zo vaak, eigenlijk bijna nooitquote:
Ja precies. Ik heb volgensmij nooit slaag gehad van een meisje dus dan ben ik blijkbaar niet ZO erg. Jij wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Royco1 het volgende:
Een vrouw zoenen durf ik wel. Hoogstens dat ze je een klap wil verkopen, en die kan ik wel ontwijken.
Dat weet ik niet... Misschien kun je David Letterman mailen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:19 schreef pluff het volgende:
[..]
Uit wat voor glas/potje drinkt ze water. Is het tegenwoordig hip om uit een glazen oud-groentepot te drinken?
Ik heb 1 keer klappen gehad van een vrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb volgensmij nooit slaag gehad van een meisje dus dan ben ik blijkbaar niet ZO erg.
nee dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... Misschien kun je David Letterman mailen?
Dan kun je die akte nog wel opstellen toch? Er staat nergens dat hij ook ondertekent moet zijnquote:
Dat valt me van je tegen Samzz...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een bril opzetten.
Ik heb goed opgelet bij de lessen van meester Roycoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede dit, zou er 1 van mij kunnen zijn.
Typte ik dat? Shit, ben ik blijkbaar toch smoothquote:
Ik heb mijn momenten, maar alleen bij 'speciale vrouwen'quote:
Geldt ook voor de dames natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
http://vir93-28.diply.com(...)t-dating-fails/72392
Ter informatie.
Nu gaat het goed komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dan kun je die akte nog wel opstellen toch? Er staat nergens dat hij ook ondertekent moet zijn
[..]
Dat valt me van je tegen Samzz...
[..]
Ik heb goed opgelet bij de lessen van meester Royco
[..]
Typte ik dat? Shit, ben ik blijkbaar toch smooth
[..]
Ik heb mijn momenten, maar alleen bij 'speciale vrouwen'
Klinkt gevaarlijk, durfde jij haar terug te slaan? Ik had een keer een bericht op een datingsite van een meisje die als hobby boksen had. Dat was ook best eng dus heb niet gereageerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer klappen gehad van een vrouw.
Tijdens het sparren, dat wel. Maar toen durfde ik haar niet meer te zoenen.
Nee ik hield de hele tijd in.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Klinkt gevaarlijk, durfde jij haar terug te slaan? Ik had een keer een bericht op een datingsite van een meisje die als hobby boksen had. Dat was ook best eng dus heb niet gereageerd.
Zag ze er verder wel leuk uit?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Klinkt gevaarlijk, durfde jij haar terug te slaan? Ik had een keer een bericht op een datingsite van een meisje die als hobby boksen had. Dat was ook best eng dus heb niet gereageerd.
En chocolade. Pest bijvoorbeeld Yvie niet met chocolade. Dat is een serieus onderwerp.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu gaat het goed komen.
Pas op vrouwen van Fok! Yats is in het huis.
Ik heb net geleerd dat je ze niet moet plagen met ijs.
Leer van mijn fouten.
Ik ga morgen die zak chocola voor haar ogen opeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
En chocolade. Pest bijvoorbeeld Yvie niet met chocolade. Dat is een serieus onderwerp.
Zeker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geldt ook voor de dames natuurlijk.
Wow, smooth again!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten, maar alleen bij 'speciale vrouwen'
Ja hoor, zou niet weten waarom niet. Enkel een beetje kort volgens de lengtegegevens die er stonden. Aan de 1e kant is dat misschien goed want dan lijk ik voor haar een sterke lange grote man. Maar aan de andere kant voel ik mij zo slungelig lang dan. Dus dat was ook wel een beetje een reden om niet te reageren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag ze er verder wel leuk uit?
Later als ik groot ben wil ik een kamer in mijn huis als bibliotheek.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg morgen een nieuwe boekenkast. Dus vandaag al mijn boeken verplaatst uit die kast naar de woonkamer.
Heb gelijk last van mijn rug.
Ondergrondse garage inclusief brug en personal monteur.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik een kamer in mijn huis als bibliotheek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |