*trotsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ouders aan patat en frikandellen, ik een zalmsalade.*trots is
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ouders aan patat en frikandellen, ik een zalmsalade.*trots is
Nee, wie is die Jerry en heeft hij die zin van me overgenomen?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Patat met frikandel is lekkerder dan zalmsalade
Zie hier even iemand zelfvertrouwen getankt hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nee, wie is die Jerry en heeft hij die zin van me overgenomen?
Moet dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Tering wat is dit kut lezen..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef pluff het volgende:
[..]
ja idd. Tenzij je superrijk bent om in het Nederlands klasse systeem(ja dat is er gewoon) qua woningen het voor elkaar krijgt om genoeg inkomen te hebben voor een eigen huis kopen, en dan ook nog eens een partner die ook fulltime werkt, en allebei in hoge belastingsschalen voor zoveel mogelijk hypotheekrenteaftrek. Die villasubsidie (voor rijkeren) maakt het ook oneerlijker voor de minder verdienenden om te sparen voor een groot ruim droomhuis. En als je geen vaste baan hebt kan je al helemaal geen eigen huis kopen. En huurhuizen zijn ook tyfes duur. En heb je een laag inkomen dan kan je een huis al helemaal niet betalen, en moet er geld worden bijgesprongen/rondgepompt met huursubside voor een sociale huurwoning. Lang leve Nederland. Al het geld naar de enorme huizenbubble, zodat we dankzij de enorme hypotheekschuld veel geldcreatie hebben gehad en een rijk land LIJKEN. We zijn een rijk land qua comsumptiespullen kunnen kopen, maar om die spullen dan ergens neer te zetten is big problem. Qua binnenlandse bestedingen, vrije tijd, en woongenot is dit het ergst verklote land in heel de wereld heb ik vaak het idee.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie hier even iemand zelfvertrouwen getankt hebben.
Dudequote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nee, wie is die Jerry en heeft hij die zin van me overgenomen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Moet dat?
Een paarsgepunte punt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het was wel een smoothe poging.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude. Renee Zellweger in Jerry Maguire, zo ongeveer de beroemdste catchprase on earth.
Ja, het was een goede poging.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was wel een smoothe poging.
Dus credits voor Yats.
Straw een paarsgepunte punt? Zover ik weet niet.quote:
Geen zin in want jij bent het maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tering wat is dit kut lezen..
Probeer eens met enter te werken, en alinea's te maken...
Gelukkig nieuwjaar bambiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor het eerst sinds 30 december dat ik hier ben.
Kijk 'm stoer doenquote:
En nog steeds even welkom hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor wie zou je wel alinea's maken en enters gebruiken?quote:
Ik vind het ook best lastig lezen.quote:
Zoveel wijsheid in deze postquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Patat met frikandel is lekkerder dan zalmsalade
"Hier is een foto van onze kleine Roy toen hij nog maar net kon lopen."quote:
@ Kaneelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:59 schreef borbit het volgende:
Is inderdaad 650 kcal. je moet dus minimaal 5 kapsalons per dag eten om in leven te blijven.
En de beste wensen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks, jij ook nog!
[..]Gelukkig maar, haha.
Als mijn ouders dat wagen onterf ik ze stante pede.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hier is een foto van onze kleine Roy toen hij nog maar net kon lopen."
Ik heb dat serieus een keer gehad toen ik thuis kwam Thijs.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hier is een foto van onze kleine Roy toen hij nog maar net kon lopen."
Heb ik ook wel eens gedaan. Ik vind dat zo cute.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus een keer gehad toen ik thuis kwam Thijs.
Zat een vriendin van me met mijn moeder de fotoboeken te bekijken.
Aww, een kleine Sammiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als mijn ouders dat wagen onterf ik ze stante pede.
Ja zei vond het ook leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan. Ik vind dat zo cute.
En geconcludeerd dat 'ie niet veel veranderd was?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zei vond het ook leuk.
Ik wat minder.
Had ze gewoon mijn penis gezien.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
En geconcludeerd dat 'ie niet veel veranderd was?
Nee toen had ze hem nog nooit in het echt gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
En geconcludeerd dat 'ie niet veel veranderd was?
O, hehe. Dan is het wel minder ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee toen had ze hem nog nooit in het echt gezien.
Pijnlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zei vond het ook leuk.
Ik wat minder.
Had ze gewoon mijn penis gezien.
Gelukkig 2015 nog bambi!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Moet je ook geen naaktfoto's laten maken van jezelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |