Dat is gelukt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was de eerste naam die me naar binnen schoot en wilde toch wat irrelevants posten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was de eerste naam die me naar binnen schoot en wilde toch wat irrelevants posten.
gewoon snel door de mcdrive racenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:07 schreef Californium het volgende:
Ik heb zin om iets te snaaien maar ik heb niets in huis. Dus aankleden en naar de appie of gewoon laten zitten….
Naar de appie. Anders krijg je zo spijt en dan is 'ie dicht en als je dan een beetje op mij lijkt heb je toch echt zin in iets te snaaien dus dan moet je naar een nachtwinkel of tankstation en daar betaal je het drievoudige.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:07 schreef Californium het volgende:
Ik heb zin om iets te snaaien maar ik heb niets in huis. Dus aankleden en naar de appie of gewoon laten zitten….
Welke verre uithoek van de wereld leef je dat er geen tankstation binnen fietsafstand is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Californium het volgende:
Geen auto en geen mcDrive. Geen nachtwinkel of tankstation.
Nu nog even iets te snaaien vinden wat niet TE is, want ik kan met gemak een bak BJ op maar of dat nou zo goed is…
Die is er vast welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke verre uithoek van de wereld leef je dat er geen tankstation binnen fietsafstand is
Je woont op het platteland?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Californium het volgende:
Nu nog even iets te snaaien vinden wat niet TE is, want ik kan met gemak een bak BJ op maar of dat nou zo goed is…
Daar zijn toch ook wel nacht- of avondwinkels?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Die is er vast welmaar ik weet het niet te vinden. Ik woon hartje centrum van Groningen
Koop een rol eierkoeken of rijstewafels.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Californium het volgende:
Is dat zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zijn toch ook wel nacht- of avondwinkels?
Geen idee. Ik ken Groningen niet zo goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat zo
Nog nooit nodig gehad
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Groningen niet zo goed.
Ik zou dat zo houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Groningen niet zo goed.
Goede tips, deze jongen heeft ze!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koop een rol eierkoeken of rijstewafels.
Dit!quote:
Oh, ver boeit me niet zo, ik verhuis immers naar Zeeland. Maar het is gewoon niet mijn stad/provincie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel fan zou kunnen zijn geweest van Groningen als het niet zo ver weg was.
Kom je terug naar Nederland?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ver boeit me niet zo, ik verhuis immers naar Zeeland. Maar het is gewoon niet mijn stad/provincie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |