Oh Hell no. Ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus een keer gehad toen ik thuis kwam Thijs.
Zat een vriendin van me met mijn moeder de fotoboeken te bekijken.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef artelligence het volgende:
Fijne avond lieve mensen. Ik ga wat rakkers drinken
Als ik zalmsalade lekkerder vond had ik ook geen reden gehad om trots te zijn.quote:[img]http://i.fokz[quote][img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef rival het volgende:
[..]
Zoveel wijsheid in deze post
Mee eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, wat is de Graham Norton Show geweldig.
Ja altijd wel leukquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, wat is de Graham Norton Show geweldig.
Patat en frikandellen lijkt dus wel een beetje op mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:48 schreef Myraela het volgende:
Patat en frikandellen klinkt altijd lekker, maar achteraf denk ik altijd van "Was dat het nou?"
Van jou wil ik altijd weer meer hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Patat en frikandellen lijkt dus wel een beetje op mij.
Serieus, ik ga stuk hierquote:
Ik ben stiekem wel fan van Tom Cruisequote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, ik ga stuk hier. Maar een show met Graham, Tom Cruise en Seth McFarlane kan alleen maar
zijn
.
Ik niet eens stiekem. Ik houd van die man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel fan van Tom Cruise
Zo ver wil ik nu ook weer niet gaan, maar ik vind zijn films wel bijna altijd geweldig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet eens stiekem. Ik houd van die man.
Ook van Xander de Buisonjé?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet eens stiekem. Ik houd van die man.
Ja. En hij is fucking knapquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo ver wil ik nu ook weer niet gaan, maar ik vind zijn films wel bijna altijd geweldig.
Gewoon een super goede acteur.
Nee... Why?quote:
Ja ik kan me voorstellen dat vrouwen hem knap vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En hij is fucking knap. En heeft humor.
[..]
Nee... Why?
Wut?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarbuiten in de kou eenzaam wordend oud wordend.
Ohquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hey you
Out there in the cold
Getting lonely getting old
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |